Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2023/2024
Collapse
X
-
Jeg forstår ikke optimismen på Viborgs vegne - synes effekten af Fredbergs dygtige arbejde langsomt men sikkert klinger af. Jeg ser ikke Viborg som oplagt top 6 kandidat.Hvis de sælger Aschuri og Gaaei som forventet lugter det af bunden af midten. de to store centrale angribere har ikke klassen og økonomien er vel ikke til de store indkøb.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlægJeg forstår ikke optimismen på Viborgs vegne - synes effekten af Fredbergs dygtige arbejde langsomt men sikkert klinger af. Jeg ser ikke Viborg som oplagt top 6 kandidat.Hvis de sælger Aschuri og Gaaei som forventet lugter det af bunden af midten. de to store centrale angribere har ikke klassen og økonomien er vel ikke til de store indkøb.
Hvis de mister Lasse Berg, kommer det til at være samme historie
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlægJeg forstår ikke optimismen på Viborgs vegne - synes effekten af Fredbergs dygtige arbejde langsomt men sikkert klinger af. Jeg ser ikke Viborg som oplagt top 6 kandidat.Hvis de sælger Aschuri og Gaaei som forventet lugter det af bunden af midten. de to store centrale angribere har ikke klassen og økonomien er vel ikke til de store indkøb.
I år ser jeg kun FCK,FCM og FCN som sikre. De sidste 3 pladser fordeles mellem BIF,AGF,OB,VFF og SIF. Det bliver super tæt
Alle kommer til at forstærke sig her i Aug. Også OB. Det ligner vi bruger de næste uger på at tynde lidt ud i truppen og henter et par lækre spillere sidst i vinduet til toppen af kransekagen. Vi har den stærkeste trup i over 10 år og hvis alt klikker kan det godt blive vores årLast edited by fmprOB; 10-07-2023, 09:29.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hvis de sælger Achuori og Gaaei har de da masser af midler til at hente forstærkninger. Og gør det helt sikkert. De har jo forstærket sig gennem god scouting og data. Ikke en stærk økonomi. Syntes virkelig de har gang i mange gode ting ligesom vi har. Men om det er nok til Top 6 er jeg også tvivlende på.
I år ser jeg kun FCK,FCM og FCN som sikre. De sidste 3 pladser fordeles mellem BIF,AGF,OB,VFF og SIF. Det bliver super tæt
Alle kommer til at forstærke sig her i Aug. Også OB. Det ligner vi bruger de næste uger på at tynde lidt ud i truppen henter et par lækre spillere sidst i vinduet til toppen af kransekagen. Vi har den stærkeste trup i over 10 år og hvis alt klikker kan det godt blive vores år
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
I min verden er det store spørgsmålstegn, hvorvidt Viborg er rustede til at fortsætte det gode transferarbejde og finde de rigtige erstatninger uden Fredberg i spidsen. Det kan de sagtens være, jeg kender ikke deres nuværende setup særlig godt, men det er i hvert fald ikke helt givet, at de kan gøre det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Deres nye ejere er jo i branchen for data,statistik og analyse inden for fodbold. Så jeg er sikker på at meget af Fredbergs arbejde hviler på dette.
Spændende om der bliver nogle synergier mellem Viborg og Notts County.
Fra da de købte klubben,
"The Reedtz brothers, who took over the world's oldest professional football club from Alan Hardy, have access to huge amounts of data through their firm and it is expected this will be used in County's player recruitment."Last edited by Online; 10-07-2023, 10:10.
Comment
-
Tommy Møller Nielsen er gået bort i en alder af 61 år
https://fyens.dk/navne/kendt-fynsk-f...en-blev-61-aar
Æret være hans minde
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlægEr der et sted man kan se en oversigt over træningen.
hvis man gerne vil op og se den.
https://www.ob.dk/foersteholdet/#Traeningsplan-0
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTommy Møller Nielsen er gået bort i en alder af 61 år
https://fyens.dk/navne/kendt-fynsk-f...en-blev-61-aar
Æret være hans minde
R.I.P.
Comment
Comment