Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: AaB - OB 10/04/2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Meget enig i det første….
Delvist uenig i det sidste. Man har jo været meget tydelige omkring at man skal være bedre til at bruge pengene før der skrues op.
For der er jo flere klubber i superligaen der har lavere budgetter end os der gør det væsentligt bedre…. Fordi de har bedre træningsforhold generelt og er bedre til at finde de rigtige spillere. Så vi kan sagtens flytte os med det budget vi har og træne os bedre hvis vi havde hybrid på stadion og Bane 1.
Det er bare væsentligt sværere og vi bliver nok ikke mestre.
Men Randers,SIF,VFF og andre klubber har tidligere vist at det sagtens kan lade sig gøre.
Det er vanvittig vigtigt at vi får investeret i ordentlige og identiske baneforhold både på stadion og i ådalen.
Desværre er det nok i højere grad en mere kompleks og derfor også langtrukken affære i samarbejde med odense kommune, end det er i flere andre klubber. Jeg kan ikke forestille mig at alle med bare lidt fodboldfaglighed i OB ikke er klar over det kun kan gå for langsomt med at få bane 1 omlagt til en hybridbane. Det er med stor sandsynlighed også årsagen til spillerne får carte blanche til at bruge enhver tænkelig lejlighed til at kritisere banerne.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Måden vi vil spille på harmonere jo heller ikke med at vores hjemmebane nu har set skidt ud siden slutningen af efteråret. Så er der skaderne som opstår i overgangene mellem kunst og almindelige græsbaner vi også gang på gang rager til os.
Det er vanvittig vigtigt at vi får investeret i ordentlige og identiske baneforhold både på stadion og i ådalen.
Desværre er det nok i højere grad en mere kompleks og derfor også langtrukken affære i samarbejde med odense kommune, end det er i flere andre klubber. Jeg kan ikke forestille mig at alle med bare lidt fodboldfaglighed i OB ikke er klar over det kun kan gå for langsomt med at få bane 1 omlagt til en hybridbane. Det er med stor sandsynlighed også årsagen til spillerne får carte blanche til at bruge enhver tænkelig lejlighed til at kritisere banerne.
Det er selvfølgelig lidt frækt, men hvis jeg var rigmand og ejede OB, så havde det kriblet i mig for bare at betale for lortet og komme videre.
Det er om noget en bæredygtig investering. Forstår bedre at NT ikke vil øse penge på transfers.
Jeg undrer mig over, hvad NT egentlig vil med sit ejerskab.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det er uden tvivl… komplekst.
Det er selvfølgelig lidt frækt, men hvis jeg var rigmand og ejede OB, så havde det kriblet i mig for bare at betale for lortet og komme videre.
Det er om noget en bæredygtig investering. Forstår bedre at NT ikke vil øse penge på transfers.
Jeg undrer mig over, hvad NT egentlig vil med sit ejerskab.
- Likes 2
Comment
-
Vores kære klub har været "kørt ned" igennem rigtigt mange sæsoner - At tro at BW kan rette op på dette på 2 år er i mine øjne utopi.
Lige pt. er vi bare ikke bedre, men jeg føler at vi som klub/forening står stærkere for hver sæson under BW.
Det føles på en eller anden måde mere trygt og at der er en fælles strategi... det vil selvfølgelig være slinger i valsen, men vi står helt klart i en bedre situation end hvad vi gjorde for 2-3 år siden.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlægVores kære klub har været "kørt ned" igennem rigtigt mange sæsoner - At tro at BW kan rette op på dette på 2 år er i mine øjne utopi.
Lige pt. er vi bare ikke bedre, men jeg føler at vi som klub/forening står stærkere for hver sæson under BW.
Det føles på en eller anden måde mere trygt og at der er en fælles strategi... det vil selvfølgelig være slinger i valsen, men vi står helt klart i en bedre situation end hvad vi gjorde for 2-3 år siden.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Måden vi vil spille på harmonere jo heller ikke med at vores hjemmebane nu har set skidt ud siden slutningen af efteråret. Så er der skaderne som opstår i overgangene mellem kunst og almindelige græsbaner vi også gang på gang rager til os.
For OB står jo selv for Bane 1 økonomisk. Så man kunne jo bare gå igang hvis man ville bruge pengene. Men jeg tror desværre ikke at det bliver løsningen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Pleje et stort sponsornetværk, som giver penge i kassen i andre virksomheder?
Men han er åbenbart træt af at bruge rigtig mange millioner hvert år på ingenting. Han er desværre en forretningsmand og hader at hælde millioner i lokummet som man hurtig kan komme til i fodbold. Så han har valgt den organiske sneglevej. Til frustration for mange. Mig selv inklusiv til tider
Mht faciliteter tror jeg at man er bange for at række kommunen en lillefinger. For hvis man først begynder at opgive diverse kampe med OK og bare betaler selv er der ingen vej tilbage. Så forhaler de bare alt i langdrag for “vi ved jo at hvis vi bare trækker det længe nok så betaler onkel Thorborg bare selv”… Det vil være skidt på den lange bane.
Vil jeg også bare gerne have en oliesheik der postede 1 milliard i OB uden at blinke med øjnene?? Ja da. Kombardo..
Men jeg kan nogengange godt forstå hvorfor han ikke bare punger ud
- Likes 1
Comment
-
Jeg ønsker ikke en sheik, der poster en masse penge i klubben. Intet kunne være mig mere fremmed.
Jeg vil have en bæredygtig klub.
Min pointe er den simple, at når OB melder ud, at man vil være top-6-klub, så skal man også sikre de nødvendige forhold.
Og det er helt basalt ordentlige baner.
- Likes 1
Comment
-
Jeg er lidt i tvivl om det er praktiske årsager der gør at der endnu ikke er hybrid på Bane 1. Alt det med vandspejlet osv ifm at vi er så tæt på Odense Å
For OB står jo selv for Bane 1 økonomisk. Så man kunne jo bare gå igang hvis man ville bruge pengene. Men jeg tror desværre ikke at det bliver løsningen
jeg har så også hørt om forholdene omkring placeringen er en udfordring, men det må man sgu for løst så hurtigt som muligt. En klub som Viborg viser bare at gode baner på den lange bane kan være mindst ligeså godt som dyre klassespillere.
Comment
-
Jeg troede faktisk også kommunen var inde over træningsbanerne.
jeg har så også hørt om forholdene omkring placeringen er en udfordring, men det må man sgu for løst så hurtigt som muligt. En klub som Viborg viser bare at gode baner på den lange bane kan være mindst ligeså godt som dyre klassespillere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg ønsker ikke en sheik, der poster en masse penge i klubben. Intet kunne være mig mere fremmed.
Jeg vil have en bæredygtig klub.
Min pointe er den simple, at når OB melder ud, at man vil være top-6-klub, så skal man også sikre de nødvendige forhold.
Og det er helt basalt ordentlige baner.
At jeg nævnte en sheik var mere metaforisk.
Comment
-
FCM fik en investor ind som gjorde klubben bæredygtig på et meget højere plan. Det ene udelukker vel ikke det andet. Det skal bare være den rigtige person(er)
At jeg nævnte en sheik var mere metaforisk.
Og tror også at havde vi slået Villareal ud for over 10 år siden så havde det også set anderledes ud i OB.
- Likes 1
Comment
-
Thorborg elsker altså striwerne. Jeg forstår simpelthen ikke at folk ikke snart har forstået det. Alle omkring klubben ved dette 100%
Men han er åbenbart træt af at bruge rigtig mange millioner hvert år på ingenting. Han er desværre en forretningsmand og hader at hælde millioner i lokummet som man hurtig kan komme til i fodbold. Så han har valgt den organiske sneglevej. Til frustration for mange. Mig selv inklusiv til tider
Mht faciliteter tror jeg at man er bange for at række kommunen en lillefinger. For hvis man først begynder at opgive diverse kampe med OK og bare betaler selv er der ingen vej tilbage. Så forhaler de bare alt i langdrag for “vi ved jo at hvis vi bare trækker det længe nok så betaler onkel Thorborg bare selv”… Det vil være skidt på den lange bane.
Vil jeg også bare gerne have en oliesheik der postede 1 milliard i OB uden at blinke med øjnene?? Ja da. Kombardo..
Men jeg kan nogengange godt forstå hvorfor han ikke bare punger ud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Men ville det ikke være en god investering for ham at få ordnet banerne osv.? Det øger da om noget muligheden for at være konkurrencedygtig, og derved også muligheden for en større indtjening
- Likes 1
Comment
Comment