Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AaB - OB 10/04/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Pyyha 3 vigtige point

    Min MOM i dag (igen) er Tverskov
    fuck han er en sjæf...der skal satme investeres når han( naturligvis) forsvinder til sommer
    Tre lidt uventede point, som gør at selv de mest pessimistiske sortseere må have svært ved at se nedrykningsspøgelset.

    Vi har ikke været, og kommer ikke i nærheden af fare i denne sæson. Sæsonen sluttede efter få minutter i Aarhus.

    Frø min mom.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Tre lidt uventede point, som gør at selv de mest pessimistiske sortseere må have svært ved at se nedrykningsspøgelset.

      Vi har ikke været, og kommer ikke i nærheden af fare i denne sæson. Sæsonen sluttede efter få minutter i Aarhus.

      Frø min mom.
      Ja, fint at der altid findes mindst to under-mIddelmådig-grå-mus-niveau-hold ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Tre lidt uventede point, som gør at selv de mest pessimistiske sortseere må have svært ved at se nedrykningsspøgelset.

        Vi har ikke været, og kommer ikke i nærheden af fare i denne sæson. Sæsonen sluttede efter få minutter i Aarhus.

        Frø min mom.
        Tverskov er min, ellers helt enig. Jeg var seriøst bekymret inden kampen. Men der er lige et par hold, der er lige så dårlige som os, og vi har et forspring fra den gode periode i efteråret. Så det ligner, at vi kører den hjem nu her - pyha.

        Comment


          Forlod kampen ved 1-2. På et tidspunkt gik mit x hjem men så fik vi et straffe. SEJR - igen. Håber vi kan vinde over andre hold.
          God kamp af flere, men skidt af Grubbe og Sabbi. Han skal væk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
            Forlod kampen ved 1-2. På et tidspunkt gik mit x hjem men så fik vi et straffe. SEJR - igen. Håber vi kan vinde over andre hold.
            God kamp af flere, men skidt af Grubbe og Sabbi. Han skal væk.
            Sabbi har en assist og kun en kongeredning gør at han ikke scorer….

            Er han en klasse 9`er og vores svar på storhed?? Nej

            Men så var det altså heller ikke værre i dag

            Comment


              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...modent/9713706
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Sabbi har en assist og kun en kongeredning gør at han ikke scorer….

                Er han en klasse 9`er og vores svar på storhed?? Nej

                Men så var det altså heller ikke værre i dag
                Enig. Jeg synes, han er markant bedre som 9er end som wing. Han skaber noget ravage som 9er, og de dårlige beslutninger er mindre synlige.

                Han giver os også en fysisk dimension, som vi ikke får med BK. KZ tror jeg slet ikke på.

                Jeg tænker stadig, at Sabbi skal videre i næste vindue, men han gør det ok som 9er - lidt mere skarphed og så ser det fornuftigt ud.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Enig. Jeg synes, han er markant bedre som 9er end som wing. Han skaber noget ravage som 9er, og de dårlige beslutninger er mindre synlige.

                  Han giver os også en fysisk dimension, som vi ikke får med BK. KZ tror jeg slet ikke på.

                  Jeg tænker stadig, at Sabbi skal videre i næste vindue, men han gør det ok som 9er - lidt mere skarphed og så ser det fornuftigt ud.
                  Han skal heller ikke tage så mange beslutninger som 9`er. Hans opgaver er simple

                  Jeg tror stadig på Zohore og kan sagtens se en forlængelse. Men det kræver nok lidt mere spilletid før han selv gider

                  Ja mon ikke planen er at han skal skydes af sted for en lille håndfuld millioner hvis det er muligt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                    Tverskov er min, ellers helt enig. Jeg var seriøst bekymret inden kampen. Men der er lige et par hold, der er lige så dårlige som os, og vi har et forspring fra den gode periode i efteråret. Så det ligner, at vi kører den hjem nu her - pyha.
                    Et nederlag i dag havde ikke bekymret mig, tror stadig vi skraber 11-12 point sammen, og at vi vinder hjemme over Lyngby, Horsens og AaB.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      En sejr. Hurra, eller nowet ... Men I guder, hvor er vi ikke et ret godt hold. Men jeg vil trods alt mene, at vi ikke har været direkte nedrykningstruede. Teknikerne i TV skal sgu` roses for at kunne vise nogle af vores aktioner i slow. Men igen - igen reddes vi af, at der er et par hold der er endnu dårligere end os. Nå, vi tager endnu en sæson i ligegyldighedens tegn. Og derefter endnu en ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Sabbi har en assist og kun en kongeredning gør at han ikke scorer….

                        Er han en klasse 9`er og vores svar på storhed?? Nej

                        Men så var det altså heller ikke værre i dag
                        Der er intet at tale op. Jeg kunne have lavet den assist.
                        Problemet er, at han INTET bridrager med i 95% af al den tid han er på banen i alle kampe. I stedet sløser han boldene væk. Jeg kan ikke forstille mig at hverken BK eller Zohore eller én eller anden anden spiller kan bidrage med så lidt som Sabbi gør. Han og hans type spillere holder os fast i middelmådighedens sump.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
                          En sejr. Hurra, eller nowet ... Men I guder, hvor er vi ikke et ret godt hold. Men jeg vil trods alt mene, at vi ikke har været direkte nedrykningstruede. Teknikerne i TV skal sgu` roses for at kunne vise nogle af vores aktioner i slow. Men igen - igen reddes vi af, at der er et par hold der er endnu dårligere end os. Nå, vi tager endnu en sæson i ligegyldighedens tegn. Og derefter endnu en ...
                          Kalder de det ikke superslow….

                          Comment


                            Det er godt nok også en stor fed fuckinger til BWs transfervindue af Alm at de nye spillere har fået så lidt spilletid.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Det er godt nok også en stor fed fuckinger til BWs transfervindue af Alm at de nye spillere har fået så lidt spilletid.
                              Så må han jo hente noget bedre .. og gøre det i ordentlig tid så man ikke igen smider de første fem kampe i sæsonen .. og efter vinterpausen .. træningslejr i Thailand …
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Så må han jo hente noget bedre .. og gøre det i ordentlig tid så man ikke igen smider de første fem kampe i sæsonen .. og efter vinterpausen .. træningslejr i Thailand …
                                Her kunne der skrives noget om visionløse ejere og for lille budget, men det ville jo bare være en gentagelse af det der allerede er nævnt 6993 gange her på forum

                                Comment

                                Working...
                                X