Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Bestemt muligt. Så gætter jeg på 2 mill og 3 incl bonusser
    Fair nok. Mit bud hedder 3 plus en halv i bonusser.

    Jeg tror de flotte sig i Aarhus.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

      Jeg ser jo ikke den Aarhusianske forretning som så velkonsolideret, at det ikke kan gå grueligt galt - AaB style - for gymnasterne.

      Når man ofrer den slags penge på bagkant af tre gode salg, så binder man mange midler, særligt på en 5-årig kontrakt til en spiller med PL-vante lønninger.
      Han var/er en af de lavest lønnede i Brentford, så selv Ådalen ville være et skridt op lønmæssigt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Fair nok. Mit bud hedder 3 plus en halv i bonusser.

        Jeg tror de flotte sig i Aarhus.
        De får fyret nogle millioner af her til sidst nu når de nok også køber ham Beck. Det er vel 30 mill + på et par dage.
        Men også 2 vilde salg de får lavet til 60+ på næsten marginalspillere

        De geninvestere 30-40% af deres transfer. Vi har brugt 5%.
        Det siger alt i min verden

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          De får fyret nogle millioner af her til sidst nu når de nok også køber ham Beck. Det er vel 30 mill + på et par dage.
          Men også 2 vilde salg de får lavet til 60+ på næsten marginalspillere

          De geninvestere 30-40% af deres transfer. Vi har brugt 5%.
          Det siger alt i min verden
          Jeg er egentligt okay med det hvis pengene ryger i faciliteter og akademi, en spiller til 20 mill er jeg ikke sikker på ville rykke os markant og vi ville også risikere at han sætter sig imorgen med ondt i knæet. Det er alt for stor risiko til der hvor vi er nu.

          Det der irriterer er at vi ikke er særlig gode til at samle talenterne op. Vi skal udnytte at vi giver spilletid til talenter og vi skal udnytte at FCN ikke har deres amerikaner ting oppe at køre endnu at Brøndby skvatter rundt i deres masterclass etc.

          ​​​​​​Lyngby er sindsygt gode til at samle guldet op på. Den måde der med Tochi og Kumado.

          Jeg gad godt det lige var os der havde landet Coulibaly istedet for Randers, lige spille ham der rigtigt, så er han en rigtig god spiller.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Jeg er egentligt okay med det hvis pengene ryger i faciliteter og akademi, en spiller til 20 mill er jeg ikke sikker på ville rykke os markant og vi ville også risikere at han sætter sig imorgen med ondt i knæet. Det er alt for stor risiko til der hvor vi er nu.

            Det der irriterer er at vi ikke er særlig gode til at samle talenterne op. Vi skal udnytte at vi giver spilletid til talenter og vi skal udnytte at FCN ikke har deres amerikaner ting oppe at køre endnu at Brøndby skvatter rundt i deres masterclass etc.

            ​​​​​​Lyngby er sindsygt gode til at samle guldet op på. Den måde der med Tochi og Kumado.

            Jeg gad godt det lige var os der havde landet Coulibaly istedet for Randers, lige spille ham der rigtigt, så er han en rigtig god spiller.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Jeg er egentligt okay med det hvis pengene ryger i faciliteter og akademi, en spiller til 20 mill er jeg ikke sikker på ville rykke os markant og vi ville også risikere at han sætter sig imorgen med ondt i knæet. Det er alt for stor risiko til der hvor vi er nu.

              Det der irriterer er at vi ikke er særlig gode til at samle talenterne op. Vi skal udnytte at vi giver spilletid til talenter og vi skal udnytte at FCN ikke har deres amerikaner ting oppe at køre endnu at Brøndby skvatter rundt i deres masterclass etc.

              ​​​​​​Lyngby er sindsygt gode til at samle guldet op på. Den måde der med Tochi og Kumado.

              Jeg gad godt det lige var os der havde landet Coulibaly istedet for Randers, lige spille ham der rigtigt, så er han en rigtig god spiller.
              Jeg tænker Thorborg stopper 25-40 mill af disse penge i lommen desværre. Tror det er vigtigere for ham at begynde at få nogle af sine penge tilbage end at trykke på speederen.
              Jeg mener bestemt ikke vi skulle bruge 20 mill på en spiller. Men man kunne godt have valgt en JBL over Mouritsen og måske brugt 5-8 mill på en super god midtbanespiller uden det havde væltet læsset. Men valget faldt på billigere løsninger hvor chancen for at løfte holdet er markant mindre

              Giver ingen mening for os at skulle leje ham i FCN uden en realistisk købsoption
              Last edited by fmprOB; 31-08-2023, 19:20.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                De har et samarbejde i gang med en klub i MLS der ikke er oppe at køre i endnu. En del af planen for det er at en del af deres talenter skal sendes til MLS inden de skal spille superliga. De har for mange talenter og ikke nok spilleminutter.

                ​​​​​Vi har jo før gjort det godt med at hente Mathias Jørgensen i Farum.

                Comment


                  Selvom vi ikke har brugt mange penge på transfers, kunne det godt se ud til at man har skruet op for lønbudgettet, og på den måde øget kvaliteten af det man hiver ind. Tverskov og Sabbi var dyre i lønkroner, men synes flere af dem vi har hentet godt kunne ligne nogle dyre herrer at have rendende. I mine øjne ser truppen langt mere spændende ud nu, end den gjorde for et år siden. Så jeg tror på at vi gør fremskridt, og håber at vi næste år kan tiltrække lidt bedre spillere end i år, og dermed kommer ind i en positiv spiral. Lige nu har vi jo kun løn at lokke dygtige spillere med, da vi næppe kan være særligt attraktive for spillere med andre muligheder.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Gummianden Se indlæg
                    Selvom vi ikke har brugt mange penge på transfers, kunne det godt se ud til at man har skruet op for lønbudgettet, og på den måde øget kvaliteten af det man hiver ind. Tverskov og Sabbi var dyre i lønkroner, men synes flere af dem vi har hentet godt kunne ligne nogle dyre herrer at have rendende. I mine øjne ser truppen langt mere spændende ud nu, end den gjorde for et år siden. Så jeg tror på at vi gør fremskridt, og håber at vi næste år kan tiltrække lidt bedre spillere end i år, og dermed kommer ind i en positiv spiral. Lige nu har vi jo kun løn at lokke dygtige spillere med, da vi næppe kan være særligt attraktive for spillere med andre muligheder.
                    Skjelvik og Okosun har heller ikke været billige herrer. Jeg tror vi har skruet lidt på spillerbudgettet, men ikke meget.

                    Tilgengæld tror jeg vi bruger penge på faciliteter og så er der også kommet mange forlængelser nede på akademiet.

                    ​​​​​​

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Gummianden Se indlæg
                      Selvom vi ikke har brugt mange penge på transfers, kunne det godt se ud til at man har skruet op for lønbudgettet, og på den måde øget kvaliteten af det man hiver ind. Tverskov og Sabbi var dyre i lønkroner, men synes flere af dem vi har hentet godt kunne ligne nogle dyre herrer at have rendende. I mine øjne ser truppen langt mere spændende ud nu, end den gjorde for et år siden. Så jeg tror på at vi gør fremskridt, og håber at vi næste år kan tiltrække lidt bedre spillere end i år, og dermed kommer ind i en positiv spiral. Lige nu har vi jo kun løn at lokke dygtige spillere med, da vi næppe kan være særligt attraktive for spillere med andre muligheder.
                      Hvis vi afsætter et par spillere inden vinduet lukker tror jeg kun vi har øget lønbudgettet marginalt. Og det skyldes hovedsageligt de sign on fees der er givet som jo periodiseres ud i kontraktperioden. Selve den månedlige lønudbetaling tvivler jeg stærkt på er øget

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Skjelvik og Okosun har heller ikke været billige herrer. Jeg tror vi har skruet lidt på spillerbudgettet, men ikke meget.

                        Tilgengæld tror jeg vi bruger penge på faciliteter og så er der også kommet mange forlængelser nede på akademiet.

                        ​​​​​​
                        De akademi kontrakter er altså håndører i dette spil og er jo ikke med i det diskuterede lønbudget.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg tænker Thorborg stopper 25-40 mill af disse penge i lommen desværre. Tror det er vigtigere for ham at begynde at få nogle af sine penge tilbage end at trykke på speederen.
                          Jeg mener bestemt ikke vi skulle bruge 20 mill på en spiller. Men man kunne godt have valgt en JBL over Mouritsen og måske brugt 5-8 mill på en super god midtbanespiller uden det havde væltet læsset. Men valget faldt på billigere løsninger hvor chancen for at løfte holdet er markant mindre

                          Giver ingen mening for os at skulle leje ham i FCN uden en realistisk købsoption
                          Jeg håber godt nok ikke at Thorborg stopper pengene i lommen, fordi så begynder det at se umuligt ud i Odense, for at være ærlig.

                          Jeg vil ALTID gerne have dygtige midtbanespillere, det kan faktisk ikke blive dygtigt nok, så det er jeg ikke uenig i. Ville det rykke os i top seks? Næææ, nok ikke og hvis det gjorde så ville vi jo bare få en røvfuld. Så må vi bruge pengene på en måde hvor vi bliver stærkere i længere tid og får investeret pengene bedre, der er lang vej til toppen herfra.
                          ​​​​​​
                          Selvfølgelig skulle man sørge for at få en købsoption med, men der er altså guld at hente i noget af det kaos der, Daghim er hentet hos kakerlakkerne.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            De akademi kontrakter er altså håndører i dette spil og er jo ikke med i det diskuterede lønbudget.
                            Nej, men de er jo en del af det samlede akademibudget hvor jeg også tror at man skruer op og det er man også nød til, fordi akademist er e er nød til at være fodboldteknisk dygtigere når de kommer op, især hvis de skal op og spille på et hold der skal spille top seks og det bliver de kun hvis der er de rette faciliteter og de rette folk ansat til at træne dem.

                            ​​​


                            ​​​​​

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Jeg tænker Thorborg stopper 25-40 mill af disse penge i lommen desværre. Tror det er vigtigere for ham at begynde at få nogle af sine penge tilbage end at trykke på speederen.
                              Jeg mener bestemt ikke vi skulle bruge 20 mill på en spiller. Men man kunne godt have valgt en JBL over Mouritsen og måske brugt 5-8 mill på en super god midtbanespiller uden det havde væltet læsset. Men valget faldt på billigere løsninger hvor chancen for at løfte holdet er markant mindre

                              Giver ingen mening for os at skulle leje ham i FCN uden en realistisk købsoption
                              Hvorfra har du at NT vil stoppe i lommen?
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Jeg håber godt nok ikke at Thorborg stopper pengene i lommen, fordi så begynder det at se umuligt ud i Odense, for at være ærlig.

                                Jeg vil ALTID gerne have dygtige midtbanespillere, det kan faktisk ikke blive dygtigt nok, så det er jeg ikke uenig i. Ville det rykke os i top seks? Næææ, nok ikke og hvis det gjorde så ville vi jo bare få en røvfuld. Så må vi bruge pengene på en måde hvor vi bliver stærkere i længere tid og får investeret pengene bedre, der er lang vej til toppen herfra.
                                ​​​​​​
                                Selvfølgelig skulle man sørge for at få en købsoption med, men der er altså guld at hente i noget af det kaos der, Daghim er hentet hos kakerlakkerne.
                                Det kan jeg næsten garantere dig for at han gør i dette regnskab.

                                Nu siger jeg det en gang til for Prins Knud. Jeg føler mig overbevist om at Thorborg er igang med at redde så meget af sin investering hjem som overhovedet muligt de næste år. Både ved at trække penge ud når der er plads til det og sælge OB når vi står skarpere om 3-5 år mht stadion,faciliteter samt en sund fodboldklub med overskud på aktiviteter og et akademi i høj klasse.

                                Når alt dette sker er han så meget forretningsmand at han sælger lortet og trækker sig ud af fodbold som investor

                                Comment

                                Working...
                                X