Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tænker ikke vi er færdige med at hente ind.
    ikke noget konkret men mener der er et par muligheder oppe at vende i nu.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
      Tænker ikke vi er færdige med at hente ind.
      ikke noget konkret men mener der er et par muligheder oppe at vende i nu.
      Bjørn har sagt til Leif Rasmussen at der ikke kommer mere ind. Ville undre mig hvis det ikke passer.
      Han plejer at gøre som han siger

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
        Hvis de virkelig ikke mener vi har behov for en gardering til midtbanen, hvorfor har Ejdum eller Mustafic så ikke fået noget spilletid endnu? Mustafic har jeg afskrevet eftersom at han endnu ikke har været udtaget i den her sæson, men Ejdum har fået sølle 5 minutter mod Randers og det er det. Jeg ville ellers tro at det ville give mening at give ham 10-20 minutter i nogle indhop så han står bedre rustet når vi en dag er nødsaget til at starte med ham. Derfor var jeg også lidt sur over at han ikke fik minutter mod Hvidovre da det ville være så gratis at give ham 20 minutter i den kamp.
        Jeg kan ikke drage anden konklusion end at Alm kun mener at han har 2 midtbanespillere han kan stole på.
        Lige præcis. Det giver ingen mening

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Bjørn har sagt til Leif Rasmussen at der ikke kommer mere ind. Ville undre mig hvis det ikke passer.
          Han plejer at gøre som han siger
          Måske siger han det bare for at fjerne presset, hvis ikke det sker?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Måske siger han det bare for at fjerne presset, hvis ikke det sker?
            Måske. Jeg tror dog ikke han føler pres. Så jeg tror longway er misinformeret

            Comment


              Fuck det er en vild transfer af GF hvis de lander den der: https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...b-af-mads-bech

              Nogen der vil gætte på prisen 20-25 mill?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Fuck det er en vild transfer af GF hvis de lander den der: https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...b-af-mads-bech

                Nogen der vil gætte på prisen 20-25 mill?
                Shiiiiit de trykker på speederen. Tvivler på at den er så høj. Mon ikke det er 2-2,5 mill euro

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Fuck det er en vild transfer af GF hvis de lander den der: https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...b-af-mads-bech

                  Nogen der vil gætte på prisen 20-25 mill?
                  For et år siden var hans transfermarktpris ca. 32,5 million, i dag er den 16,7 million. Mon ikke prisen ender på 25 millioner, nogle optioner etc.

                  Bemærkelsesværdigt dårligt skifte for en forsvarsspiller med et kæmpe potentiale. Gigantisk scoop af gymnasterne imo.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Shiiiiit de trykker på speederen. Tvivler på at den er så høj. Mon ikke det er 2-2,5 mill euro
                    Jeg ser jo ikke den Aarhusianske forretning som så velkonsolideret, at det ikke kan gå grueligt galt - AaB style - for gymnasterne.

                    Når man ofrer den slags penge på bagkant af tre gode salg, så binder man mange midler, særligt på en 5-årig kontrakt til en spiller med PL-vante lønninger.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                      Leif Rasmussen siger i deres podcast at Bjørn har sagt at vi er færdige med at handle. Men vi er ikk færdige med at sende spillere væk
                      Det kan jo være, at der ikke er nogen klubber der ønsker at hente Mustafic, eller at han har sagt nej til nogle muligheder der er blevet præsenteret for ham. Ryger han ikke, giver det heller ikke mening at hente en mere ind, selvom man godt kunne ønske sig det.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Shiiiiit de trykker på speederen. Tvivler på at den er så høj. Mon ikke det er 2-2,5 mill euro
                        Jeg tror de giver den lidt ekstra efter TK og Daghim salget. De plejer at hente på 2 mill euro hylden. Jeg tror den er oppe i 3 den der.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                          Jeg ser jo ikke den Aarhusianske forretning som så velkonsolideret, at det ikke kan gå grueligt galt - AaB style - for gymnasterne.

                          Når man ofrer den slags penge på bagkant af tre gode salg, så binder man mange midler, særligt på en 5-årig kontrakt til en spiller med PL-vante lønninger.
                          Syntes bare de har nogle ledere og ambitioner vi andre kun kan drømme om. Selv i en tid hvor de skal spare 100-150 mill sammen til deres udgifter ifm det nye stadion

                          Vi kunne virkelig have trykket på speederen som andre klubber gjorde da de fik et vindue som vores. FCM og AGF som eksempler. Men vi vælger det modsatte og har en ejer der hellere vil polstre sine egne lommer. Det er trist.
                          Hatten af for de viiii

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                            For et år siden var hans transfermarktpris ca. 32,5 million, i dag er den 16,7 million. Mon ikke prisen ender på 25 millioner, nogle optioner etc.

                            Bemærkelsesværdigt dårligt skifte for en forsvarsspiller med et kæmpe potentiale. Gigantisk scoop af gymnasterne imo.
                            Så dårligt et skifte er det nu ikke. Superligaen har efterhånden vist sig at være et fint sted at spille hvis man gerne vil til en top 5 liga.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Jeg tror de giver den lidt ekstra efter TK og Daghim salget. De plejer at hente på 2 mill euro hylden. Jeg tror den er oppe i 3 den der.
                              Bestemt muligt. Så gætter jeg på 2 mill og 3 incl bonusser

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                                Jeg ser jo ikke den Aarhusianske forretning som så velkonsolideret, at det ikke kan gå grueligt galt - AaB style - for gymnasterne.

                                Når man ofrer den slags penge på bagkant af tre gode salg, så binder man mange midler, særligt på en 5-årig kontrakt til en spiller med PL-vante lønninger.
                                De har i modsætning til Aab økonomien til det. Især med de salg de har lavet.

                                ​​​​​Man får helt blod på tanden.

                                Comment

                                Working...
                                X