Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Jeg tænker Mucoli, Lucca Kjærumgård og Grubbe er væk 1 sep, Mustafic bør også overvejes. Så SKAL DER HENTES EN CENTRAL MIDT.
    Bytter gerne de 4 for en central midt af høj høj kvalitet der både kan spille 6`er og 10`er. Mest også fordi jeg gerne vil have Luca og Grubbe på fast spilletid

    Comment


      Der skal så lidt som muligt ind - vi har så rigeligt at gøre med alle de nye, vi har fået. En 6er er nødvendigt - og så ro og fred fraset salg/leje af spillere uden praktisk betydning for truppen her og nu.


      Last edited by Jungledyret; 27-08-2023, 18:44.

      Comment


        Kunne det være os?


        24 minutter siden

        Ole Hoffskov
        Werder Bremen-spiller på vej til Danmark?

        Vi har taget hul på den sidste uge af transfervinduet, og der ventes mange handler i Superligaen frem mod deadline på fredag.

        Én af de spillere, der kan være på vej til Danmark, er Werder Bremens 20-årige midtbanespiller Dikeni Salifou.

        Ifølge 90min er der interesse fra Danmark for Salifou, der slår sine folder som defensiv midtbane. Werder Bremen ønsker at udleje ham i denne sæson.

        Dikeni Salifou fik sin debut i Bundesligaen i sidste sæson, da han blev indskiftet i et opgør mod VfB Stuttgart, men flere optrædener er det ikke blevet til i Tysklands bedste række.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Kunne det være os?


          24 minutter siden

          Ole Hoffskov
          Werder Bremen-spiller på vej til Danmark?

          Vi har taget hul på den sidste uge af transfervinduet, og der ventes mange handler i Superligaen frem mod deadline på fredag.

          Én af de spillere, der kan være på vej til Danmark, er Werder Bremens 20-årige midtbanespiller Dikeni Salifou.

          Ifølge 90min er der interesse fra Danmark for Salifou, der slår sine folder som defensiv midtbane. Werder Bremen ønsker at udleje ham i denne sæson.

          Dikeni Salifou fik sin debut i Bundesligaen i sidste sæson, da han blev indskiftet i et opgør mod VfB Stuttgart, men flere optrædener er det ikke blevet til i Tysklands bedste række.
          Synes faktisk at det virker meget oplagt, såfremt Mustafic udlejes eller sælges. Så har man to unge, hvor Salifou her må forventes at have et højere niveau end Ejdum pt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kunne det være os?


            24 minutter siden

            Ole Hoffskov
            Werder Bremen-spiller på vej til Danmark?

            Vi har taget hul på den sidste uge af transfervinduet, og der ventes mange handler i Superligaen frem mod deadline på fredag.

            Én af de spillere, der kan være på vej til Danmark, er Werder Bremens 20-årige midtbanespiller Dikeni Salifou.

            Ifølge 90min er der interesse fra Danmark for Salifou, der slår sine folder som defensiv midtbane. Werder Bremen ønsker at udleje ham i denne sæson.

            Dikeni Salifou fik sin debut i Bundesligaen i sidste sæson, da han blev indskiftet i et opgør mod VfB Stuttgart, men flere optrædener er det ikke blevet til i Tysklands bedste række.
            Tror næppe det er en ung spiller der kræver fast spilletid vi går efter

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Kunne det være os?


              24 minutter siden

              Ole Hoffskov
              Werder Bremen-spiller på vej til Danmark?

              Vi har taget hul på den sidste uge af transfervinduet, og der ventes mange handler i Superligaen frem mod deadline på fredag.

              Én af de spillere, der kan være på vej til Danmark, er Werder Bremens 20-årige midtbanespiller Dikeni Salifou.

              Ifølge 90min er der interesse fra Danmark for Salifou, der slår sine folder som defensiv midtbane. Werder Bremen ønsker at udleje ham i denne sæson.

              Dikeni Salifou fik sin debut i Bundesligaen i sidste sæson, da han blev indskiftet i et opgør mod VfB Stuttgart, men flere optrædener er det ikke blevet til i Tysklands bedste række.
              Det kunne godt være en ny Gigovic som er opstået her sidst i vinduet. Kender dog intet til om han overhovedet er tæt på det niveau, men det giver mening, hvis det er os der kigger den vej. Jeg synes dog også klubber som Randers og Brøndby mangler noget derinde, så de er ligeså gode bud.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Tror næppe det er en ung spiller der kræver fast spilletid vi går efter
                Der er vel ikke nogen spillere der kan kræve fast spilletid? Det gør man sig fortjent til og imo giver det god mening for ham at komme på græs et sted, hvor han er tættere på førsteholdsfodbold og som minimum nok skal få en del kampe som følge af skader og karantæner, men selvfølgelig også spiller fast, hvis han er bedre end de nuværende. Synes det giver endnu mindre mening at hente en etableret spiller, som nok er dyrere og selvfølgelig heller ikke er tilfreds med ikke at spille. Men jeg er i og for sig ligeglad med alderen. Det vigtigste er selvfølgelig at der bliver mindre niveauforskel blandt de 3 bedste 6'ere end der er lige nu.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Kunne det være os?


                  24 minutter siden

                  Ole Hoffskov
                  Werder Bremen-spiller på vej til Danmark?

                  Vi har taget hul på den sidste uge af transfervinduet, og der ventes mange handler i Superligaen frem mod deadline på fredag.

                  Én af de spillere, der kan være på vej til Danmark, er Werder Bremens 20-årige midtbanespiller Dikeni Salifou.

                  Ifølge 90min er der interesse fra Danmark for Salifou, der slår sine folder som defensiv midtbane. Werder Bremen ønsker at udleje ham i denne sæson.

                  Dikeni Salifou fik sin debut i Bundesligaen i sidste sæson, da han blev indskiftet i et opgør mod VfB Stuttgart, men flere optrædener er det ikke blevet til i Tysklands bedste række.
                  Ung spiller som kan begå sig på midten, og i forsvaret.

                  Jeg tror ikke på det bliver en så god forstærkning, hvis det er os - vi skal have højere kvalitet.

                  Comment


                    Slog lige et sjældent smut forbi Ådalen i dag til træningen. Tongyas agent - sådan gik han klædt - var til stede (og konstant på telefonen). Da træningen sluttede gik FT direkte over til agenten og talte lavmælt på italiensk med sin agent.

                    Jeg konkluderer intet - det er blot en information

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                      Der er vel ikke nogen spillere der kan kræve fast spilletid? Det gør man sig fortjent til og imo giver det god mening for ham at komme på græs et sted, hvor han er tættere på førsteholdsfodbold og som minimum nok skal få en del kampe som følge af skader og karantæner, men selvfølgelig også spiller fast, hvis han er bedre end de nuværende. Synes det giver endnu mindre mening at hente en etableret spiller, som nok er dyrere og selvfølgelig heller ikke er tilfreds med ikke at spille. Men jeg er i og for sig ligeglad med alderen. Det vigtigste er selvfølgelig at der bliver mindre niveauforskel blandt de 3 bedste 6'ere end der er lige nu.
                      Hvis vi skal gøre os håb om at kvalificere os fast i top 6 fremadrettet skal vores "købespillere" være enten helt unge med salgspotentiale eller klare forstærkninger. I denne sæson har vi efter min mandagstræner erfaring de unge vi kan håndtere og skal supplere truppen med en -to helt klare forstærkninger - HVIS vi får nogen af de spillere som ikke får spilletid afsted på udleje eller salg - Truppen er så stor nu at vi får helt åbenlyse udfordringer med at holde alle motiverede hvis der kommer flere ind end ud - og det er iøvrigt også for dyrt.
                      Så ud med tre - fire stk og ind med 1-2 klare forstærkninger - gerne til central midt og forsvar. Skulle de være dygtige nok til at slå en af de nuværende stamspiller af i start 11 - har vi rykket os fremad og det er også nødvendigt hvis vi skal i top 6.

                      Comment


                        Hvis Mucolli bliver solgt, og Kjerrumgaard, Ivan, Grubbe/Nico og Mustafic bliver lejet ud, er truppen på 20 markspillere, så er det da ikke helt urealistisk at vi henter 2 måske 3 kvalitetsspillere, som kan forstærke holdet?

                        Ihvertfald en 6’er, en CB og så hvis det opstår en mulighed som bliver for svær at sige nej til.

                        Hvis Tongya ryger skal der vel en erstatning ind der også?

                        Er der nogle som hører noget fra deres kilder?

                        Comment


                          Nu har Ivan været i kamptruppen de sidste 2 kampe er han ved at være oppe i omdrejninger?

                          Eller hvad siger de folk der ser træningerne?

                          Comment


                            Står der noget nyt og spændende her?

                            https://fyens.dk/ob/ob-s-fodbolddire...r-end-hvidovre

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Nu har Ivan været i kamptruppen de sidste 2 kampe er han ved at være oppe i omdrejninger?

                              Eller hvad siger de folk der ser træningerne?
                              Mihajlo trænede fuldt med mandag, sammen med alle dem der ikke havde spillet over 30 min i går.

                              Han gjorde det helt fint, og deltog også i de formelle løb efter træningen. Løb hvor Nicklas Mouritsen i mine øjne ser ud til at være i en fremragende fysisk forfatning. Mou trænede også fint i spillet til to mål, hvor man godt kan se, at han er en offensiv back med fine indspil og cutbacks.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
                                Står der noget nyt og spændende her?

                                https://fyens.dk/ob/ob-s-fodbolddire...r-end-hvidovre
                                ikke mere end der har været drøftet herinde

                                Ago Mucolli og Alen Mustafic er topfavoritter til at blive solgt væk eller lånt ud, mens også Mihajlo Ivancevic med fysiske udfordringer kan være på vej væk. Så giver det mening, at OB i samme åndedrag taler om at tilføje en ekstra forsvarer.

                                Der er jo også tilfældet Gustav Grubbe, der er nummer tre i hierarkiet som højre back. Er det befordrende for Grubbe, der slås for sin plads på U21-landsholdet? Næppe.

                                Der kan også komme en ekstra midtbanemand ind, hvis både Mucolli og Mustafic smutter.

                                Selv om Franco Tongya scorede i Hvidovre, så må det jo bemærkes knaldhårdt, at han åbenbart var nummer fem i kant-hierarkiet. Det var ikke ham, der blev skiftet ind i

                                Comment

                                Working...
                                X