Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Enig. Håber man finder en god udlejning af Grubbe i stedet der giver spilletid og udvikling. Tænker noget sverige og en god case som vi ser med Fenger nu
    Helt enig. Sverige eller Norge.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      3000 gange enig. Det må simpelthen have prioritet. For mig er det faktisk mere vigtigt end en ny centerback

      Men det lød på BW som om at det var noget af et puslespil ift at få spillerne ikke bare lejet ud.
      Men også til en klub der gav mening ift udvikling og evt salg
      Der blev spurgt til Næstved men det lød ikke til at det bare var en “dumping ground”
      Det tror jeg gerne på. En spiller som Ivan skal jo eksempelvis ikke til Næstved. Det er han for god til. Det skal være til noget der minder om superliganiveau. Vi må håbe det lykkedes med nogen af de her udlejninger, så vi kan få optimeres truppen lidt.

      Comment


        Jeg har opgivet at gøre mig de store tanker om, hvad der giver mening transfermæssigt.

        Men lige præcis en konkurrencedygtig 6er skriger til himlen. Det behøves ikke være en profil af de store; bare én man reelt kan sætte ind og som kan tage kampen op med SK og AM - son begge har deres svagheder.
        Last edited by Jungledyret; 25-08-2023, 13:13.

        Comment


          Utroligt, at han valgte dem over os

          https://bold.dk/fodbold/klubber/bren...er-han-tilbage

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Helt enig. Sverige eller Norge.
            Da Grubbe kom retur fra udlandet blev han præsenteret som back/def. midt, har man set ham spille midtbane?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
              Utroligt, at han valgte dem over os

              https://bold.dk/fodbold/klubber/bren...er-han-tilbage
              Klassesigning af Brentford. Dog alligevel overraskende at han ender der hvor han var inden transfervinduet gik igang.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                Da Grubbe kom retur fra udlandet blev han præsenteret som back/def. midt, har man set ham spille midtbane?
                Han har spillet midt i Tyskland hvis jeg ikke husker galt. Jeg kan dog ikke se ham være parat til at spille midt i vores system endnu, jeg synes han kæmper rigeligt på backen.

                En lejeaftale til noget fast spilletid i en sæson og så tilbage og tage kampen op, det tror jeg vil være det bedste, fordi jeg tror godt han kan blive en god superliga back.
                ​​​​​

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  3000 gange enig. Det må simpelthen have prioritet. For mig er det faktisk mere vigtigt end en ny centerback

                  Men det lød på BW som om at det var noget af et puslespil ift at få spillerne ikke bare lejet ud.
                  Men også til en klub der gav mening ift udvikling og evt salg
                  Der blev spurgt til Næstved men det lød ikke til at det bare var en “dumping ground”
                  Har det der Næstved noget efterhånden ikke mere karakter af at være et mediestunt end et glorværdigt samarbejde, som dengang vi indgik samarbejde med Wigan?

                  "Frugterne" af samarbejdet har foreløbigt været en udlejning af Khemdee, der kastede 2 startpladser og 282 spilleminutter og en ophævelse af både lejeaftale og kontrakt halvejs inde i aftalen af sig, og et permanent skifte af Ibrahimagic der også fik 2 startpladser og samlet 228 spilleminutter, og som nu huserer på Island. Og i den anden grøft vejede man Rajovic for let i vinters, selvom man kunne få indsigt i ham gennem Næstved, og nu er han så skiftet til Watford.

                  I mellemtiden er de så startet katastrofalt i 1. division og ligner det klart bedste bud på en nedrykker, næppe særligt fordrende for et videre samarbejde.

                  Det samarbejde kan man vidst roligt kalde en fuser.

                  Comment


                    Ikke OB men spændende transfer ..

                    https://www.bt.dk/transfervinduet/bt...comeback-i-b93
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      De spiller udmærket under Engstrøm. RJL er vel en fin spiller at få ind, han er virkelig dygtig. Det er mere om bentøjet det kan holde, men skal han være en træningsspiller man kan læne sig op af, så er det jo en virkelig god spiller.

                      Comment


                        Albion Ademi fra Djursgården, udlejet til IFK Varnamo, virker som en spændende offensiv spiller på 24 år. Kan både spille kant og angriber. Fra det jeg har set dribler han godt, med bolden godt klistret til foden. Løber mange meter og virker også defensiv disciplineret

                        Comment


                          Gribben fra start mod Lecce

                          Den handel må da have givet os lidt ekstra kroner !

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Gribben fra start mod Lecce

                            Den handel må da have givet os lidt ekstra kroner !
                            Vil anbefale Bech bag bolden med en times interview med OC og hans ryk til Italien ..
                            Last edited by Plum; 27-08-2023, 18:13.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Vil anbefale Bech bag bolden med en Tines interview med OC og hans ryk til Italien ..
                              Jeps, jeg lagde linket op tidligere

                              Comment


                                Jeg tænker Mucoli, Lucca Kjærumgård og Grubbe er væk 1 sep, Mustafic bør også overvejes. Så SKAL DER HENTES EN CENTRAL MIDT.

                                Comment

                                Working...
                                X