Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    3 mål i 53 kampe...? Giftig herre.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      Og her troede man at den offensive forstærkning skulle være der man brugte pengene. Nå, der må jo komme flere så.
      Også min første tanke. På papiret er han i hvert fald ikke den offensive profil jeg håbede vi ville gå efter. Ikke imponerende stats.

      Men lad os se. Den måde Köhler, El-Hajj og Leeroy er startet på gør, at jeg har lidt mere tiltro til, at BW+scouting's kompetencer.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
        3 mål i 53 kampe...? Giftig herre.
        De skriver ja pp OB.dk at "Vi har ledt efter en offensiv spillertype, som har kvaliteterne til at styrke vores spillestil, og Tyler har nogle kvaliteter og et potentiale, som vi nu vil arbejde på at omsætte til effektivitet, og vi ser frem til allerede at starte det arbejde i dag, siger Björn Wesström, der er fodbolddirektør i klubben."
        Der siges der ja at effektiviteten skak arbejdes på. Og hvis han havde scoret 20+ mål ville han vel have været ude af rækkevidde for os. Det er vel det BW skal klare: at finde spillere med stor potentiale som gik lidt i stå andre steder og kan sættes i gang i OB. Måske som Rami som kunne ikke rigtig gennembyde i det nederlandske og viser sig som rigtig god signing for os.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Al @millwalleio
          ·
          22m
          Strange one. Could’ve been decent if he had the right attitude

          John
          @se14lion
          ·
          9m
          Bye bye go and work on your attitude sunshine, you may become a quality player. Good luck btw.​

          Kommentarer fra millwall fans i klubbens opslag om hans afgang. Så ja det lyder lidt som en Sabbi erstatning 1:1(Sabbis arbejdsindsats var dog for det meste fin to be fair, men mere med henblik på hans lille strejke her til sidst)
          Last edited by Othenesuuig; 16-08-2023, 09:27.
          Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            De skriver ja pp OB.dk at "Vi har ledt efter en offensiv spillertype, som har kvaliteterne til at styrke vores spillestil, og Tyler har nogle kvaliteter og et potentiale, som vi nu vil arbejde på at omsætte til effektivitet, og vi ser frem til allerede at starte det arbejde i dag, siger Björn Wesström, der er fodbolddirektør i klubben."
            Der siges der ja at effektiviteten skak arbejdes på. Og hvis han havde scoret 20+ mål ville han vel have været ude af rækkevidde for os. Det er vel det BW skal klare: at finde spillere med stor potentiale som gik lidt i stå andre steder og kan sættes i gang i OB. Måske som Rami som kunne ikke rigtig gennembyde i det nederlandske og viser sig som rigtig god signing for os.
            Jeg tænker bare ikke, at en spiller, der måske har potentiale, er det, vi har brug for som erstatning for Sabbi lige nu - og endnu en potentiel enfant terrible - det orker jeg sgu ikke.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

              Også min første tanke. På papiret er han i hvert fald ikke den offensive profil jeg håbede vi ville gå efter. Ikke imponerende stats.

              Men lad os se. Den måde Köhler, El-Hajj og Leeroy er startet på gør, at jeg har lidt mere tiltro til, at BW+scouting's kompetencer.
              Spørgsmålet er så hvor længe vi har fulgt ham i forhold til scoutingen. Jeg kan se han har haft en længerevarende skade i her i 23 og siden er kommet tilbage og har fået ganske få indhop, så han kan i hvert fald ikke være scoutet på noget særligt grundlag i 2023.

              Det er nok heller ikke mange basører vi har givet for ham. Han har slet ikke været i truppen i nogen af træningskampene i opstarten eller i de første kampe af sæsonen. Han har nok været opgivet fra klubbens side.

              Men 53 kampe i championsship som 21-årig vidner om en vis kvalitet, så det må være vores opgave at få genstartet karrieren. Dog vidner det lidt om en lottokupon ift at han ligner erstatningen for Sabbi som var vores mest løntunge spiller og til sidst også en stor profil.

              Som udgangspunkt må vi også forvente der nok går en håndfuld kampe inden han er i kampform, eftersom det ikke ligner han har spillet 90 minutters fodbold i hele 2023.

              Comment


                lidt milwall transfer talk fra 1 års tid siden hvor west ham og brentford angiveligt kiggede på ham. Der er også lidt om spilleren - lyder ikke helt tosset

                https://www.youtube.com/watch?v=Z9cVdLYHNgY

                Comment


                  Han lå lavest i deres lønhierarki, så han så nok muligheden for en bedre kontrakt og et udlandseventyr... fra Themsen til Odense Å

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                    Og her troede man at den offensive forstærkning skulle være der man brugte pengene. Nå, der må jo komme flere så.
                    det lyder jo til man har købt ham fri - og ikke at man nødvendigvis kan bruge det til så meget - men transfermarkt har ham stående til 900k pund - svarende til godt 1 mill euro

                    hvis det er det prisleje så er det vel præcist det vi kan regne med...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      det lyder jo til man har købt ham fri - og ikke at man nødvendigvis kan bruge det til så meget - men transfermarkt har ham stående til 900k pund - svarende til godt 1 mill euro

                      hvis det er det prisleje så er det vel præcist det vi kan regne med...
                      Er det, hvad man kan få for 1m €...?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                        Jeg tænker bare ikke, at en spiller, der måske har potentiale, er det, vi har brug for som erstatning for Sabbi lige nu - og endnu en potentiel enfant terrible - det orker jeg sgu ikke.
                        Sidstnævnte er absolut enig. I hensigt af førstnævnte er ikke særlig bange og tror på vores scouting. Især fordi han er tænkt som kant. Hvis han kun har er lidt bedre øje for medspillere så er der ikke der største problem at erstatte Sabbi der som synes var meget ineffektiv som kant med den selviske tilgang og de hovedløse driblinger han viste der. Sabbi blev faktisk vigtigt for os når han spillede på toppen, som kant var det måske spektakulært for galleriet til tider men ikke særlig effektivt for holdet.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Han lå lavest i deres lønhierarki, så han så nok muligheden for en bedre kontrakt og et udlandseventyr... fra Themsen til Odense Å
                          Klar opgradering! :-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            lidt milwall transfer talk fra 1 års tid siden hvor west ham og brentford angiveligt kiggede på ham. Der er også lidt om spilleren - lyder ikke helt tosset

                            https://www.youtube.com/watch?v=Z9cVdLYHNgY
                            Okay, ud fra den video der, så lyder han jo som en meget spændende spiller

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                              Er det, hvad man kan få for 1m €...?
                              aner jeg ikke - det er som sagt trnafermarkt prissætning - så læg i det hvad du vil.

                              men altså 22 år - har spillet over 50 kampe i championship - så et eller andet må manden jo kunne

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Okay, ud fra den video der, så lyder han jo som en meget spændende spiller
                                syntes jeg også - lad os nu se hvad han kan og give ham en chance

                                Comment

                                Working...
                                X