Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Jeg føler sku vi mangler i forsvaret, VB, en til at presse Kohler og Manneh, måske en 10’er der også kan spille kant

    Vi bliver nødt til at dække ind for at Ivan og BP kan gå i stykker når banerne bliver dårlige, så er det simpelthen for lidt.

    Husk på at sidste år havde vi altså 6 kunne spille i midterforsvaret, og alle kom i spil.
    kan sagtens se vi kan ende med at få behov for mere hjælp i centerforsvaret - men lige pt mener jeg der er god dækning. VB ville jeg langt hellere have kigget på - hvis det kræver en afgang på HB så fint med mig.

    Centralt - hvis Mustafic virkeligt er så langt efter at han ikke engang udtages til truppen så kunne det være godt med en mere - så der reelt er 4 spillere til de 2 pladser

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at vi henter en centerback mere i dette vindue uden der sker et salg/udlejning… Og en VB sker ikke mm Grubbe lejes ud eller Michelson sælges.
      Men en 6/8`er type på niveau med Sven ville være fantastisk og en afløser for Sabbi/Mucolli der kan spille 10`er og kant må også gerne ske
      Både Bjørn P. og Mihajlo har jo vist sig at have skrøbeligt bentøj og der kan jo pludselig komme et bud på Slotsager i Minteh-størrelsen, som vi ikke kan sige nej til, så jeg synes ikke det er helt ude i hampen at forstærke midterforsvaret. Hvis vi er heldige kan han måske også dække venstre back. Afløser for Sabbi skal vi have.

      Comment


        Set til træning så ligner Leroy altså også en mand der kan dække venstreback. Glimrende venstreben på ham.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Både Bjørn P. og Mihajlo har jo vist sig at have skrøbeligt bentøj og der kan jo pludselig komme et bud på Slotsager i Minteh-størrelsen, som vi ikke kan sige nej til, så jeg synes ikke det er helt ude i hampen at forstærke midterforsvaret. Hvis vi er heldige kan han måske også dække venstre back. Afløser for Sabbi skal vi have.
          Han kan ikke dække VB. Han er højrebenet ham tuneseren

          Comment


            Vildt nok .. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-i-superligaen
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              Korrekt , og at en skriver der ikke er kontakt til RF er ikke sandt. Lad os se hvad der sker..... ja han er på hold i FCK, og gør det fint.
              Er jeg for konspiratorisk, hvis jeg nu stiller spørgsmålstegn ved, om det at han pludselig er anfører og alt det jazz, kan være for at få ham til at blive i FCK?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                Korrekt , og at en skriver der ikke er kontakt til RF er ikke sandt. Lad os se hvad der sker..... ja han er på hold i FCK, og gør det fint.
                Men du har en så god kilde at du tror på det sker i dette vindue?
                Det er godt nok svært at tro på det, når han har startet med anførerbindet alle kampe, spiller i sit livs form osv

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Men du har en så god kilde at du tror på det sker i dette vindue?
                  Det er godt nok svært at tro på det, når han har startet med anførerbindet alle kampe, spiller i sit livs form osv
                  Det afhænger som jeg også tidligere har sagt om hvorvidt Delaney kommer hjem til FCK, i det tilfælde bliver det muligt. Men jeg ved, som mange af i andre,
                  at det ikke kun er RF der er aktuel. Men fedt at truppen er 90% på plads, det har aldrig set så godt ud før i OB. Bliver spændende at se hvad der sker sidst i vinduet.
                  Last edited by jojo; 04-08-2023, 07:30.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                    Er jeg for konspiratorisk, hvis jeg nu stiller spørgsmålstegn ved, om det at han pludselig er anfører og alt det jazz, kan være for at få ham til at blive i FCK?
                    Tror han er den mest erfarne de har sammen med Vavro. Efter at have set Sven, Rami og Manneh her i de første kampe, så håber jeg han bliver i FCK

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                      Tror han er den mest erfarne de har sammen med Vavro. Efter at have set Sven, Rami og Manneh her i de første kampe, så håber jeg han bliver i FCK
                      Årh, jeg synes, den er svær. Jeg deler fuldt ud din betragtning omkring Sven, Rami og Manneh, men altså... Falk tilbage i OB på hans nuværende niveau - det MÅ være en no-brainer, hvis muligheden opstår. Om jeg så er farvet af følelserne omkring det eller hans niveau reelt, kan jeg så ikke helt finde ud af. Tanken er bare rar.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                        Årh, jeg synes, den er svær. Jeg deler fuldt ud din betragtning omkring Sven, Rami og Manneh, men altså... Falk tilbage i OB på hans nuværende niveau - det MÅ være en no-brainer, hvis muligheden opstår. Om jeg så er farvet af følelserne omkring det eller hans niveau reelt, kan jeg så ikke helt finde ud af. Tanken er bare rar.
                        Hvis han er god nok til FCK så burde han også være god nok til OB hvis han ellers passer ind i systemet.
                        Så er spørgsmålet om tilgangen er på bekostning af en spiller man vil have frem og blive bedre end tilfældet er nu eller for et salg og det har tidligere vist sig at veje tungt hos BW.

                        Hvem skulle Falk erstatte? De største mangler er på højrekanten, Venstre back og en 10’er.

                        Det er næppe de to første og den nuværende der starter på 10’eren er vel næppe en der skal være nr. to og det er Falk vel heller ikke, uagtet at det er godt med konkurrence.

                        Tror ikke at det gør noget at der er et par uger endnu før holdet “sætter sig” og man kan se om der er behov for at styrke sig yderligere.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Imo er det omsonst overhovedet at diskutere. Jeg er personligt ikke stor fan af manden, og jeg ønsker ham ikke tilbage. Men skulle det ske, så lad os lige slå fast, at han selvfølgelig ville blive truppens med afstand bedste spiller, og vi skulle selvfølgelig kunne finde plads til ham.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                            Imo er det omsonst overhovedet at diskutere. Jeg er personligt ikke stor fan af manden, og jeg ønsker ham ikke tilbage. Men skulle det ske, så lad os lige slå fast, at han selvfølgelig ville blive truppens med afstand bedste spiller, og vi skulle selvfølgelig kunne finde plads til ham.
                            Det er min største anke med Falk retur. Spillere der spiller hver gang, fordi de får højest løn. Fordi de potentielt er stjernen.
                            Det håber jeg på aldrig at se igen i OB.

                            Hvis han kommer retur og indgår i en reel konkurrence om spilletid, så fint med mig.

                            Når det er sagt, tror jeg ikke på Falk retur.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Det er min største anke med Falk retur. Spillere der spiller hver gang, fordi de får højest løn. Fordi de potentielt er stjernen.
                              Det håber jeg på aldrig at se igen i OB.

                              Hvis han kommer retur og indgår i en reel konkurrence om spilletid, så fint med mig.

                              Når det er sagt, tror jeg ikke på Falk retur.
                              Jeg tror, Bashkim ligger pænt højt i lønhierakiet, men han er da ikke ligefrem blevet forkælet med plads i startopstillingen i noget tid efterhånden.

                              Så det tænker jeg, Alm & Co. vægter ret lavt - og mest kigger på, hvem der er bedst.

                              Husk: Alm beder ikke om nogen spillere - derfor nok heller ikke Falk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Hvis han er god nok til FCK så burde han også være god nok til OB hvis han ellers passer ind i systemet.
                                Så er spørgsmålet om tilgangen er på bekostning af en spiller man vil have frem og blive bedre end tilfældet er nu eller for et salg og det har tidligere vist sig at veje tungt hos BW.

                                Hvem skulle Falk erstatte? De største mangler er på højrekanten, Venstre back og en 10’er.

                                Det er næppe de to første og den nuværende der starter på 10’eren er vel næppe en der skal være nr. to og det er Falk vel heller ikke, uagtet at det er godt med konkurrence.

                                Tror ikke at det gør noget at der er et par uger endnu før holdet “sætter sig” og man kan se om der er behov for at styrke sig yderligere.
                                Jeg vil vurdere Falk til at være en langt bedre kant end eksempelvis Franco i vores system. Falk har jo sine forcer i kombinationsspillet og OB vil jo rigtig gerne angribe op igennem midten, hvorfor kanterne ofte befinder sig meget centralt når vi angriber.
                                I det hele taget vil Falk jo bare være en fed spiller, så længe han holder sig skadesfri. Vi vil have spiller som kan gardere på alle midtbanepladser uden vi mister kvalitet, snarere tværtimod.

                                Comment

                                Working...
                                X