Oprindeligt indsendt af kroggaard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
https://bold.dk/fodbold/stillinger/c...er-til-preston
Jeg havde gerne set en forlængelse, men fint at få et salg hvis en forlængelse ikke var muligt.
Hvis Rami er ‘the shit’, er det desuden helt på sin plads - hellere et salg af Frø end at spille ham ude af position som venstre kant det næste år. Spændende hvad prisen er - 1 mill € + vil jeg være tilfreds med.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæghttps://bold.dk/fodbold/stillinger/c...er-til-preston
Jeg havde gerne set en forlængelse, men fint at få et salg hvis en forlængelse ikke var muligt.
Hvis Rami er ‘the shit’, er det desuden helt på sin plads - hellere et salg af Frø end at spille ham ude af position som venstre kant det næste år. Spændende hvad prisen er - 1 mill € + vil jeg være tilfreds med.
Jeg synes også det vil være en ret fin case, alt taget i betragtning, hvis vi får et betydeligt millionbeløb for Frø med et år tilbage af kontrakten, når han endnu har til gode for alvor at brænde igennem over en hel sæson. Jeg glæder mig også til at følge ham i Preston, tror godt han kan få sig en ret fed karriere i det engelske, hvis han får en god start uden skader.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæghttps://bold.dk/fodbold/stillinger/c...er-til-preston
Mange småskader satte udviklingen i bero, men jeg synes, han sluttede stærkt af - uden helt at indfri sit store potentiale. Jeg er ærgerlig over, at han ikke fik den hele sæson med godt spil, hvor han etablerede sig som en profil i ligaen.
Vil følge ham i det engelske!
- Likes 1
Comment
-
Salg 2023 med estimerede beløb
Issam Jebali 7,5 mill
Yankuba Minteh 55 mill
Joel King 1,5 mill
Jakob Breum 2 mill
Mads Frøkjær 10,5 mill
Ialt 76,5 mill
Og det er måske ikke slut endnu. Slotsager og Sabbi er stadig mulige million salg. Mucolli ryger nok også men det bliver nok fri transferLast edited by fmprOB; 09-07-2023, 08:52.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det er fornuftigt nok - og også pisse spændende for Frø. Han er en kulturbærer for OB og et fornemt eksempel på at gå hele vejen fra akademi til profil på førsteholdet.
Mange småskader satte udviklingen i bero, men jeg synes, han sluttede stærkt af - uden helt at indfri sit store potentiale. Jeg er ærgerlig over, at han ikke fik den hele sæson med godt spil, hvor han etablerede sig som en profil i ligaen.
Vil følge ham i det engelske!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg er All In på Rami Men der skal jo også være konkurrence. Så derfor håber jeg på et stortalent og ikke Falk mm man har tænkt sig at smide ham lidt rundt på banen efter behov
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
jeg er top-splittet omkring Falk. Jeg tænker han er et nøk eller 2 op ift. nuværende, men hvis Rami er SÅ god (har ikke set ham ♂️) så er det jo selvfølgelig lidt spildte penge. Jeg tænker ikke, Falk ønsker en rolle, hvor han bliver smidt rundt efter behov…
- Likes 1
Comment
-
Falk vil kun til OB som nødløsning, hvis han ikke kan få spilletid i fck og der ikke er en klub der skal spille europæisk som vil have ham. Og så skal der stadig tilbydes en kontrakt der giver mere mening for ham end at sidde på bænken i fck til 750K om måneden. Så hvis han ender i OB bliver det ikke før til sidst i vinduet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
jeg er top-splittet omkring Falk. Jeg tænker han er et nøk eller 2 op ift. nuværende, men hvis Rami er SÅ god (har ikke set ham ♂️) så er det jo selvfølgelig lidt spildte penge. Jeg tænker ikke, Falk ønsker en rolle, hvor han bliver smidt rundt efter behov…
En Falk uden skader i topform kan sagtens være forskellen på Top 6 eller ej. Men vi skal også tænke lidt længere frem. For Falk vil nok være en kortsigtet løsning
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægFalk vil kun til OB som nødløsning, hvis han ikke kan få spilletid i fck og der ikke er en klub der skal spille europæisk som vil have ham. Og så skal der stadig tilbydes en kontrakt der giver mere mening for ham end at sidde på bænken i fck til 750K om måneden. Så hvis han ender i OB bliver det ikke før til sidst i vinduet.
Comment
Comment