Hvordan er det generelle synspunkt på brormand….https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-har-faaet-fri
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlægHvordan er det generelle synspunkt på brormand….https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-har-faaet-fri
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
Nu giver vi lige manden en chance og så tager vi den derfra
Ps. Jeg vil anbefale dig ikke at høre den seneste SfÅ. Der får Davidsen også vurderinger af OBs nyindkøb af folk, der kender dem bedre, og der bliver både gode og mindre gode sider af deres talenter også fremhævet.Last edited by Orskov; 20-06-2023, 08:43.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Hvem er det, der ikke giver ham en chance? Det er da et ret pænt skudsmål umiddelbart, især for en spiller, der formentlig primært må forventes at skulle agere 3./4. valg. 3/4 valg….aaaah, mon dog.
Ps. Jeg vil anbefale dig ikke at høre den seneste SfÅ. Der får Davidsen også vurderinger af OBs nyindkøb af folk, der kender dem bedre, og der bliver både gode og mindre gode sider af deres talenter også fremhævet.
Comment
-
Hvem er det, der ikke giver ham en chance? Det er da et ret pænt skudsmål umiddelbart, især for en spiller, der formentlig primært må forventes at skulle agere 3./4. valg.
Ps. Jeg vil anbefale dig ikke at høre den seneste SfÅ. Der får Davidsen også vurderinger af OBs nyindkøb af folk, der kender dem bedre, og der bliver både gode og mindre gode sider af deres talenter også fremhævet.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nej det var 4 fejlvurderinger. 3 1/2 måske. Skyttä var faktisk ok
Men mon ikke BW havde kunne give et bud på ham alligevel, igen var han ikke blevet skadet.
Men ved ikke om han er mulig at hente når han er klar igen, altså permanent og få ham igang igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Jeg tror da ikke han købes som 3. eller 4. valg - for mig ligner han en starter ved siden af Slotsager. Men mon ikke der gives op til konkurrence om pladsen - også i MF
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlægFinsk landshold fra efteråret 2022 ? Bag BP og Ivan - det tror jeg ikke....
Han kommer ind som starter og så er det op til BP eller MI at slå ham af.
Men det er jo også sådan en trup skal være - de bedste starter inde, så må de andre steppe op hvis de vil spille.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlægFinsk landshold fra efteråret 2022 ? Bag BP og Ivan - det tror jeg ikke....Last edited by Orskov; 20-06-2023, 10:01.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægMon ikke han er hentet ind for at hæve konkurrencen i forsvaret? Også lige sørge for at holde Slotsager til ilden, der er konkurrence om pladserne.
- Likes 1
Comment
-
Uden tvivl. Der skal helst være fire konkurrencedygtige midterforsvarere, og det er selvfølgelig især vigtigt med de skadesproblemer, vi har haft på positionen. Så undgår vi forhåbentlig også at skulle bringe spillere tilbage efter skader før de reelt set er klar, som vi har gjort lidt for ofte med Bjørn og Ivan.
Især med tanke på de skader de to af dem har haft, for der er vel ikke nogen unge fra U19 der kan være back-up.
Comment
Comment