Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

    Den er jeg ikke med på. I mine øjne er han en ret ordinær Superliga-spiller. Har svært ved at se spidskompetencerne. Det samme i Viborg. Forstod ikke helt AaB hentede ham.

    Lige præcis kanterne har vi ret mange talenter til. De bør i mine øjne kunne levere tilsvarende til ham. Skal vi have en 24-årig ind udefra skal det i mine øjne være en klart bedre spiller. Ville være meget lig Mucolli-signingen hvis vi henter ham.
    Meget meget uenig.
    Hvilke talenter har vi pt, udover Charly?
    Ja, Markus Jensen, men han er ikke klar til start 11’er

    Jeg synes Bakiz er en af lyspunkterne for AaB Holdet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      Meget meget uenig.
      Hvilke talenter har vi pt, udover Charly?
      Ja, Markus Jensen, men han er ikke klar til start 11’er

      Jeg synes Bakiz er en af lyspunkterne for AaB Holdet.
      Men AaB var også elendige :-) Henter vi Allan Sousa kunne jeg godt se fornuften i det. Men han er faktisk også lidt overvurderet, synes jeg. Ikke en drømmesigning for mig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        ja godt nok ikke mange basseøre.

        Men stadig mange ubekendte; Vil man ikke sælge til en dansk klub (fcn) ? Er det Breum selv der vil videre? evt kombineret med at man ikke mener han passer ind? Så kan jeg et eller andet sted godt li' han kommer videre - for han udvikler sig ikke af at sidde på bænken.

        Og vil man have ordnet handlen tidligt i vinduet, fordi der er ret mange andre steder man skal have fokus på - det kan jo også koste.

        Breum er en spiller jeg havde håbet vi skulle se mere fra og så sælge stort til en god klub. Men vi må jo også bare erkende at han desværre ikke ligefrem har brændt banen af når han har fået chancen.

        - men hvis man ikke engang har overvejet leje så er det en smule underligt
        At man ikke vil sælge til FCN er imo latterligt, så længe der ikke er tale om en nøglespiller eller et åbenlyst talent ala Minteh.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Trist udvikling med Breum, og lyder bestemt ikke som vi er blevet belagt med bladguld for at lade ham gå. Og så indkapsler det desværre et kæmpe problem der har eksisteret i OB i årevis, og som vi i den grad skal have løst: Vi har simpelthen så svært ved at få genstartet vores talenter, når de rammer deres første nedtur.

          Desler, Greve, Eskesen, Fenger, Østrøm, Bernat og nu Breum. Allesammen spændende talenter, der virkelig kom stærkt ind på scenen og som vi med rette havde forventninger til, men efter deres første downperiode hvor de røg lidt ud af holdet, fik vi dem aldrig rigtigt op i gear igen. Jeg frygter virkelig, at Aske bliver den næste i rækken, hvis man ikke har tålmodigheden med, at det kan tage mange måneder og kampe før, at han begynder at genfinde det niveau han tidligere viste og kan ligge på igen.
          Last edited by Sheed; 13-06-2023, 10:47.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            SFÅ melder ca 2 mill for Breum. Skandale..
            Hvis det er rigtigt er det godt nok et meget undervældende salg. Jeg har generelt meget svært ved at se nogen form for logik i det. Hvordan kan han gå fra at starte de sidste 4 kampe til at blive solgt for nærmest peanuts? Han er stadig kun 19, og har 3 år tilbage af sin kontrakt. Hvordan kan de sælge ham så billigt? Hvis vi gav ham endnu en sæson med fast spilletid skulle der gå meget galt før at hans værdi ville være lavere til næste sommer. Tværtimod tror jeg chancen er stor for at han ville være mere værd til den tid.

            Comment


              Det blev som jeg havde hørt et salg. Han ville gerne videre og stod ikke umiddelbart til en startposition efter ferien. Buddet fra fcn var også latterligt lavt eftersigende. De ville have ham som afløser for skellerup men ville ikke rigtig betale OB en fair pris.
              Tænker nu ikke han brænder eresdivision af. Har fuld tillid til Bjørn ved hvad han laver.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Trist udvikling med Breum, og lyder bestemt ikke som vi er blevet belagt med bladguld for at lade ham gå. Og så indkapsler det desværre et kæmpe problem der har eksisteret i OB i årevis, og som vi i den grad skal have løst: Vi har simpelthen så svært ved at få genstartet vores talenter, når de rammer deres første nedtur.

                Desler, Greve, Eskesen, Fenger, Østrøm, Bernat og nu Breum. Allesammen spændende talenter, der virkelig kom stærkt ind på scenen og som vi med rette havde forventninger til, men efter deres første downperiode hvor de røg lidt ud af holdet, fik vi dem aldrig rigtigt op i gear igen. Jeg frygter virkelig, at Aske bliver den næste i rækken, hvis man ikke har tålmodigheden med, at det kan tage mange måneder og kampe før, at han begynder at genfinde det niveau han tidligere viste og kan ligge på igen.
                Meget enig - især i bekymringspunkterne omkring tålmodigheden med egne talenter (omend det er lidt forskellige cases, Desler og Greve fik vel rigeligt med spilletid også efter formnedgang, Fenger har haft rigtig mange skader). jeg var egentlig overbevist om, at man havde tiltroen til Breum, og at hans nedgangsperiode blot blev set som en del af en læringsproces og at bedringstegnene og den øgede spilletid i foråret pegede i retning af, at det var tilfældet. Hvordan det går med Charly, Aske og til dels Grubbe næste sæson bliver ret definerende ift. om vi med nogen som helst troværdighed kan sælge historien om, at det nye OB er en talentudviklende klub med en central plads til akademiet.

                Comment


                  2 mill kroner

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-faar-ob-breum

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    .... siger SFÅ !

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      .... siger SFÅ !
                      Præcis…

                      Comment


                        Breum HAR potentiale, men om han kunne få mere ud af sit talent finder vi aldrig ud af - i det mindste ikke i OB. Personligt, så ville jeg have givet ham chancen i næste sæson, da kampafgørende spillere ikke hænger på træerne. Hvis han havde lavet de 8-10 mål i denne sæson, som han har haft chancer til, så havde han fået flere kampe - og så ville det være en to-cifret transfer man snakkede om. Men han har ikke haft dygtighed og held til de chancer han har fået - men jeg kunne så godt have tænkt mig at se, om næste sæson ville blive bedre. Jeg tror det. Og så mangler han fysik.

                        En anden ting er så, at Breum åbenlyst ville videre - og det er der så ikke meget at gøre ved

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Breum HAR potentiale, men om han kunne få mere ud af sit talent finder vi aldrig ud af - i det mindste ikke i OB. Personligt, så ville jeg have givet ham chancen i næste sæson, da kampafgørende spillere ikke hænger på træerne. Hvis han havde lavet de 8-10 mål i denne sæson, som han har haft chancer til, så havde han fået flere kampe - og så ville det være en to-cifret transfer man snakkede om. Men han har ikke haft dygtighed og held til de chancer han har fået - men jeg kunne så godt have tænkt mig at se, om næste sæson ville blive bedre. Jeg tror det. Og så mangler han fysik.

                          En anden ting er så, at Breum åbenlyst ville videre - og det er der så ikke meget at gøre ved
                          Desuden var han ved at blive en dyr herre som kontrakten var skruet sammen. Det må være Hemmingsen der stod for den forlængelse. Kasseapparatet bimlede hver gang han havde fået 5 kampe mere. Måske Bjørn ikke var helt tilfreds med den konstellation. Giver også lidt mening hvorfor han pludselig ikke blev brugt ret meget.
                          Først her til sidst hvor hollænderne viste interesse. Han skulle skydes af sted.

                          Comment


                            Og så regner SFÅ også med flere tilgange inden fredag…spændende

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                              Og så regner SFÅ også med flere tilgange inden fredag…spændende
                              Ja, tænker ikke det bliver både Rami Al Hajj og Moustafa Zeidan, de spiller samme plads, men en af dem sikkert.

                              Comment


                                Breum er på nuværende tidspunkt ikke mere værd end 10 mil. Der er selvfølgelig lidt vej ned til 2 mil fra 10, men med en "pæn videresalgsklausul" in mente, så kan det vise sig at blive en fornuftig økonmisk strategi. Breum var i den grad stagneret, og han bidrog med absolut intet kampafgørende.

                                Comment

                                Working...
                                X