Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Lyder til at Minteh aftalen har været på plads i en del tid, men udfordringen er opholds-/arbejdstilladelse (selvom han lejes ud), da han jo først skal underskrive kontrakten med Newcastle. Det er lidt mere kompliceret, da England ikke er med i EU mere og derfor ikke bare flytter "arbejdskraften/tilladelsen" indenfor EUs grænser (som Manneh gjorde, selv om der også gik bureaukrati i den der).
    Det har altså været en offentlig “hemmelig” længe

    Men så længe kontrakten ikke er underskrevet er intet på plads. Og den var ikke underskrevet for 2 dage siden

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Takker, sammenlignet med pointtabellen ser man jo tydeligt, hvem der får mest ud af det !
      Yep. Men det må vi jo så lave om på. Og da vi efterhånden har et af danmarks bedste akademier burde også kunne lade sig gøre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

        Den sidste linie du skriver, hvad tænker du der egentlig? :-), har hør nogen sige "i mine ører lyder det som en and", men ok giver mig i disse LED-tider...
        Hvad for et rygte snakker I om ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det har altså været en offentlig “hemmelig” længe

          Men så længe kontrakten ikke er underskrevet er intet på plads. Og den var ikke underskrevet for 2 dage siden
          Det er rigtigt, men prøver bare på at forklare, hvorfor der ikke er kommet en underskrift/udmelding endnu

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Plum, du plejer at have styr på fakta. Hvor ligger vi med Horsens og Aalborg ude (formoder Hvidovre og Vejle sammen med Lyngby vil have de mindste budgetter) ?
            Det har jeg desværre ikke men dette er de seneste tal jeg lige kan Google mig til:

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rste-budgetter

            OB har det 6. største …

            lidt ældre men nok ok retvisende ..

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...llionbudgetter

            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Det har jeg desværre ikke men dette er de seneste tal jeg lige kan Google mig til:

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rste-budgetter

              OB har det 6. største …

              lidt ældre men nok ok retvisende ..

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...llionbudgetter
              Takker

              Lidt vildt - "Andreas Cornelius koster tæt på det samme om året at have i FCK, som Lyngby og AC Horsens betaler for hele deres Superliga-trup."

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Og Aab også vel. De brugte vel 15-18 mill i vinters på transfers og sign on fee alene.. Det gjorde ikke den kæmpe forskel
                AAB led under helt forkert træner. Den rigtige træner kan udrette så meget. Bare se FCK, BRØNDBY, AGF og LYNGBY.
                Det er også derfor jeg ikke vil udelukke et trænerskifte.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                  AAB led under helt forkert træner. Den rigtige træner kan udrette så meget. Bare se FCK, BRØNDBY, AGF og LYNGBY.
                  Det er også derfor jeg ikke vil udelukke et trænerskifte.
                  Brøndby??? Det er næppe dette års Brøndby du mener.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                    AAB led under helt forkert træner. Den rigtige træner kan udrette så meget. Bare se FCK, BRØNDBY, AGF og LYNGBY.
                    Det er også derfor jeg ikke vil udelukke et trænerskifte.
                    Synes nu også man kan argumentere for at Brøndby og AGF har hentet spiller på mindst en hylde over os. Havde vi stået med Mølgaard, Duelund og Mads Emil Madsen, eller Wass, Evjen og omoijuanfo, så tror jeg også på Alm havde fået os i top 6.
                    Forhåbentlig kan vi begynde at være med omkring spillere på det niveau, nu når det ser ud til vi endelig får mange transfermillioner i kassen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Turay er vel Sabbi´s erstatning .. Hornemann indtil videre Minteh´s afløser ..
                      Turay får samme hyre som Zohore fik.......

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                        Turay får samme hyre som Zohore fik.......
                        Jeg tror sku Turay får mere

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ikke fordi jeg tror på at OB vil bruge penge i Aab.. Men gad godt Kramer og Sousa hvis vi havde ca 10 mill i overskud at bruge af

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-katastrofen
                          I forhold til Kramer, så kunne man vel lige så godt have beholdt Kasper Larsen, ca samme niveau.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                            I forhold til Kramer, så kunne man vel lige så godt have beholdt Kasper Larsen, ca samme niveau.
                            Men 7 aars forskel

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Ikke den mest videnskabelig "undersøgelse" jeg har lavet her over morgenkaffen, men tænkte lidt over niveauet på vores spillere de seneste år. Nu kender jeg ikke deres kontraktforhold, men følgende kan spille i 1. division i næste sæson (de har alle været en del af 1. holdstruppen fra marginal- til stamspiller):

                              Helenius, AK, Drachmann, Buus, Ludwig, Opondo, Kløve, Hylle, Okosun, Mandé, Brems, Ibrahimagic og sikkert flere jeg har glemt...

                              Jeg ved godt, at vi alle er blevet ældre, men føler mange af vores afgange viser, at vi har købt for dårligt ind. Det kan ikke passe, at de fleste salg sker til klubber på niveau eller nedad og spillernes niveau er til 1. division. Sjældent at vi sælger opad, men vi har jo desværre heller ikke haft de store slagsemner. Satser stærkt på akademiet og BW fremadrettet, da jeg synes fortidens spor skræmmer...

                              Håber I forstår min lidt kringlede forklaring... tager lige en kop kaffe mere
                              Tænker ikke Slotsager, Adelgård, Grubbe, Manneh, Mustafic, Frøkjær, Sabbi, Tongya, Turay , Ivancevic, Paulsen, Martin Hansen, Minteh på sigt får mange kampe under Superliganiveau så det er da vist blevet noget bedre siden man købte alt det i Horsens og omegn.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                                Jeg tror sku Turay får mere
                                Ja, længere kontrakt men det samme om måneden. Zohore var en nødløsning, eller rettere et sats, men også en meget dyr herre.
                                Last edited by jojo; 04-06-2023, 21:45.

                                Comment

                                Working...
                                X