Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Min mavefornemmelse siger vi får Musonda fra ACH som VB. Uden jeg ved nogrt - ren og skær mavefornemmelse!
    Får vel også King tilbage?

    mht. den rygtede ACH tilgang kunne det så være Magnus Jensen?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Får vel også King tilbage?

      mht. den rygtede ACH tilgang kunne det så være Magnus Jensen?
      I teorien ja. Så vender King tilbage til opstarten. Men begge parter vil nok noget andet. Han spiller også fuldtid downunder så det kan være at de finder en løsning med Sydney

      Comment


        Mon ikke at Sabbi er på vej til at spille sig varm til et salg. Bjørn vil gerne sælge uden tvivl. Sabbi hjælper bare kraftigt til pt
        8 mål på 18 kampe er altså imponerende uanset om vi spiller i bund 6…
        For satan havde han dog bare scoret på de mange 110% chancer i foråret ville vi jo have stået over for et kæmpe salg

        Comment


          Sabbi er enormt meget bedre som 9er end som kant - simpelthen fordi han er mindre på bolden, og derved har færre beslutninger at træffe. Han har gjort det imponerende godt.

          Lidt en skam for alle at han har fundet sin plads så sent i OB. Han er jo en fed type.

          Minteh, derimod, dér må jeg erkende, at jeg glæder mig til et salg. Han kom ydmyg hertil, men nu er nykkerne for meget, og han spiller ekstremt tydeligt kun for sig selv. Jeg bebrejder ham ikke. 18 år, en helt anden kulturel baggrund. Det er gået meget, meget stærkt. Han skal huske at have sig selv med, og OB har nok også lidt at lære.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Sabbi er enormt meget bedre som 9er end som kant - simpelthen fordi han er mindre på bolden, og derved har færre beslutninger at træffe. Han har gjort det imponerende godt.

            Lidt en skam for alle at han har fundet sin plads så sent i OB. Han er jo en fed type.

            Minteh, derimod, dér må jeg erkende, at jeg glæder mig til et salg. Han kom ydmyg hertil, men nu er nykkerne for meget, og han spiller ekstremt tydeligt kun for sig selv. Jeg bebrejder ham ikke. 18 år, en helt anden kulturel baggrund. Det er gået meget, meget stærkt. Han skal huske at have sig selv med, og OB har nok også lidt at lære.
            øhhh okay der er jeg godt nok uenig….er lidt nysgerrig efter at høre hvad du tænker det er med det der nykker du skriver om?

            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Mon ikke at Sabbi er på vej til at spille sig varm til et salg. Bjørn vil gerne sælge uden tvivl. Sabbi hjælper bare kraftigt til pt
              8 mål på 18 kampe er altså imponerende uanset om vi spiller i bund 6…
              For satan havde han dog bare scoret på de mange 110% chancer i foråret ville vi jo have stået over for et kæmpe salg
              Hold kæft en sæson han ville have haft hvis ikke han havde været skadet.
              Jeg er ikke meget for et indrømme det, men han er altså et par niveauer over BK

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Hold kæft en sæson han ville have haft hvis ikke han havde været skadet.
                Jeg er ikke meget for et indrømme det, men han er altså et par niveauer over BK
                Han er bestemt vokset i rollen som 9`er. Hvis han lige kan proppe en enkelt eller 2 mere ind vil vi nok kunne sælge ham for 10-15 mill og bruge dem i en oprustning

                Comment


                  Vil en Lasse Vigen goere os staerkere paa midtbanen, naar JT er vaek ?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Vil en Lasse Vigen goere os staerkere paa midtbanen, naar JT er vaek ?
                    Jeg er ikke helt solgt på ham. Håber man finder noget bedre. Manneh er et glimrende eksempel på at de kan finde noget godt i lande vi andre dødelige ikke har styr på. Ham er jeg virkelig blevet vild med

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Han er bestemt vokset i rollen som 9`er. Hvis han lige kan proppe en enkelt eller 2 mere ind vil vi nok kunne sælge ham for 10-15 mill og bruge dem i en oprustning
                      Det er fandme vildt vi kan komme i en situation hvor vi får 55-70 millioner for to spillere, som vi godt kan “undvære”.
                      Det har vi ikke været vant til i nyere tid..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Vil en Lasse Vigen goere os staerkere paa midtbanen, naar JT er vaek ?
                        Jeg tror vi spiller med Mustafic og Manneh til første kamp i den nye sæson.
                        Jeg tror gerne de vil se hvad de kan, om der skal hentes en ind til start, eller en ind som kan stå lidt i skyggen, men samtidig presse Manneh og Mustafic nok

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                          Det er fandme vildt vi kan komme i en situation hvor vi får 55-70 millioner for to spillere, som vi godt kan “undvære”.
                          Det har vi ikke været vant til i nyere tid..
                          Et fantastisk scenarie. Vi må håbe de kan realisere drømmen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                            Jeg tror vi spiller med Mustafic og Manneh til første kamp i den nye sæson.
                            Jeg tror gerne de vil se hvad de kan, om der skal hentes en ind til start, eller en ind som kan stå lidt i skyggen, men samtidig presse Manneh og Mustafic nok
                            Mon ikke der er hentet en ny midtbanespiller inden 1/7 af en hvis kvalitet. Så vi må se. Manneh er ihverfald 1.valg fra nu af

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Mon ikke der er hentet en ny midtbanespiller inden 1/7 af en hvis kvalitet. Så vi må se. Manneh er ihverfald 1.valg fra nu af
                              Jeg tror bare at de venter til at se om der kommer noget op sidst i vinduet, som Gigovic og de har givet Mustafic en kontrakt til 2016 - så de må jo stole på ham.

                              Men modsat har de haft muligheden for at prøve Mustafic og Manneh af men det har de ikke gjort - det tyder på man vil hente en ude fra.
                              Last edited by Brogaard99; 27-05-2023, 10:52.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                                Jeg tror bare at de venter til at se om der kommer noget op sidst i vinduet, som Gigovic og de har givet Mustafic en kontrakt til 2016 - så de må jo stole på ham.

                                Men modsat har de haft muligheden for at prøve Mustafic og Manneh af men det har de ikke gjort - det tyder på man vil hente en ude fra.
                                Vi går 100% ikke ind i sæsonen med kun Manneh,Mustafic og Ejdum. Der står en ny midtbanespiller i Ådalen inden for en måned. Det er jeg sikker på

                                Men vil ikke afvise at vi henter en midtbanespiller mere inden vinduet lukker

                                Comment

                                Working...
                                X