Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    kommer i høj grad an på hvilken kvalitet man henter ind. Venstreback henter man vel næppe en starter. Midtbanen skal være af en rimelig kaliber.

    Og så er jeg ret nervøs for det forsvar med ivan og BPs mange skader - fint vestergaard skal have chancen i opstarten men den base skulle gerne være på plads fra sæson start af - modsat sidste år hvor BP kom til lidt sent, Kasper larsen blev vejet og fundet for let og man skulle ud og finde en anden keeper for bernat. Og Ivan var da vidst også skadet i opstarten sidste år...
    Ja det er selvfølgelig bekymrende med de 2. Ingen af dem træner overhovedet pt. Og man har ikke smukke Jørgen som backup. Eller Tverskov man lige rykker ned.
    Så det kan sagtens være man måske forlænger med Vester, lejer ham ud 1 år mere til 1.Div og henter en ind

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Mon ikke at vi så henter en venstreback, en midtbanespiller og Christian Vestergaard samt Markus Jensen officielt tiltræder 15/7. Han træner alligevel med hver dag nu.

      Hvis man vejer Vestergaard for let kan det selvfølgelig være at man forstærker sig der. Det er man nød til

      Så er truppen komplet og der vil kun handles hvis der opstår salg uventet eller alvorlige skader. Turay og Kjerrumgaard er erstatninger for Sabbi og Minteh

      Yaya træner også med hver dag og ser rigtig lovende ud. Vil ikke blive overrasket hvis han blev skubbet op på superligaholdet på et tidspunkt


      Er det nok til Top 6 drømme?? Næppe. Vi må se om det kommer tæt på eller er helt ude i hampen
      Jeg håber ikke at Turay er Mintehs erstatning, tror også snarere at det er Luca for Zohore og Turay for Sabbi. Ryger både Sabbi og Minteh samt Musa hvad det tyder på, tror jeg at vi henter en ny spiller til kanten.

      Tverskov skal erstattes, men det skal Aron vel ret beset også og er Ejdum så den “interne” erstatning? Jeg tror og håber at klubben tilstræber 4 jævnbyrdige kvalitetsspillere til de to 6er positioner, skønner man at Ejdum er klar til at konkurrere med Manneh, Alen og en ny Tverskov? I så fald bør det være fint, men det er jeg nu ikke helt sikker på at man gør og jeg kunne være bekymret for endnu en Ibrahimagic case hvor man på papiret er dækket ind, men hvor realiteten er noget andet. Jeg kunne godt forestille mig at man henter endnu en til midtbanen ud over Tverskovs afløser, eventuelt en der også kan dække 10eren.

      Enig med dig i forhold til bagkæden. Der skal en ny venstreback ind, men ellers har vi antalsmæssigt de spillere vi skal bruge i bagkæden. Det skræmmer lidt hvor urutineret forsvaret er, men jeg tror simpelthen at man går all-in på Slots og så bør vi med Ivan og Bjørn have en rutineret makker til rådighed en stor nok del af sæsonen til at man ser an med Vester og eventuelt Yaya.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        Jeg håber ikke at Turay er Mintehs erstatning, tror også snarere at det er Luca for Zohore og Turay for Sabbi. Ryger både Sabbi og Minteh samt Musa hvad det tyder på, tror jeg at vi henter en ny spiller til kanten.

        Tverskov skal erstattes, men det skal Aron vel ret beset også og er Ejdum så den “interne” erstatning? Jeg tror og håber at klubben tilstræber 4 jævnbyrdige kvalitetsspillere til de to 6er positioner, skønner man at Ejdum er klar til at konkurrere med Manneh, Alen og en ny Tverskov? I så fald bør det være fint, men det er jeg nu ikke helt sikker på at man gør og jeg kunne være bekymret for endnu en Ibrahimagic case hvor man på papiret er dækket ind, men hvor realiteten er noget andet. Jeg kunne godt forestille mig at man henter endnu en til midtbanen ud over Tverskovs afløser, eventuelt en der også kan dække 10eren.

        Enig med dig i forhold til bagkæden. Der skal en ny venstreback ind, men ellers har vi antalsmæssigt de spillere vi skal bruge i bagkæden. Det skræmmer lidt hvor urutineret forsvaret er, men jeg tror simpelthen at man går all-in på Slots og så bør vi med Ivan og Bjørn have en rutineret makker til rådighed en stor nok del af sæsonen til at man ser an med Vester og eventuelt Yaya.
        Ja det kan sagtens være at man henter 1 mere ind hvis de 3 ryger. Men her skal du tage Markus Jensen med i ligningen som nok erstatter Musa.

        Ja tænker at de prøver at nøjes med 4 hvis Frø bliver. Så kan han agere 5.backup på pladsen. Mon dog man vil have 5stk 6`ere til 2 pladser?
        Hmmm. Måske. Vi må se

        Kommer nok an på Ivan og Bjørns fysik de næste par måneder. Hvis de konstant halter vil der helt sikkert ske noget. Evt leje

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ja det kan sagtens være at man henter 1 mere ind hvis de 3 ryger. Men her skal du tage Markus Jensen med i ligningen som nok erstatter Musa.

          Ja tænker at de prøver at nøjes med 4 hvis Frø bliver. Så kan han agere 5.backup på pladsen. Mon dog man vil have 5stk 6`ere til 2 pladser?
          Hmmm. Måske. Vi må se

          Kommer nok an på Ivan og Bjørns fysik de næste par måneder. Hvis de konstant halter vil der helt sikkert ske noget. Evt leje
          Det har vi vel haft i hele denne sæson?

          Jeg er med på at Frø har vikarieret som 6er enkelte gange, men jeg tror ikke at han skal tænkes med i “6er-regnskabet”. Han er 10er og hvis truppen
          er så tynd at vores pt. bedste 10er risikere at skulle spille defensiv midt synes jeg da netop at det udstiller behovet for en Aron erstatning.
          I denne sæson har vi haft 4 regulære centrale midtbanespillere, foruden Ejdum, til de 2 6ere - Tverskov, Manneh, Aron, Gigo/Alen, med Frø der så har vikarieret enkelte gange og Ejdum på yderste mandat.

          Jeg synes personligt at en Tverskov-afløser, Manneh, Alen og Ejdum vil være alt for sårbart til en efterårssæson med ambition om top6, også selvom jeg til nød sagtens kan se Frø dække pladsen. Det kan dog være at Ejdum er klar og at der satses på ham (det kender jeg ham ikke godt nok til at kunne sige). Er han en fuldgod “erstatning” for Aron som kan udfylde pladsen med de 700 minutter som Aron trods alt har fået i sæsonen, uden at det koster sportsligt, tænker jeg det er helt okay. Jeg har bare lidt min tvivl.

          Comment


            Oliver Christensen rygtes til PL.
            VI vil vel have en videresalgskkausul? Så kunne der gidy komme penge ind

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...eresse-gribben
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Oliver Christensen rygtes til PL.
              VI vil vel have en videresalgskkausul? Så kunne der gidy komme penge ind

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...eresse-gribben
              Lyder faktisk som et fornuftigt sted for ham at udvikle sig.

              Dejlig by/område og en klub i god udvikling.

              Selv som 2. målmand vil der være en del kampe i FA- og EFL Cuppen, hvor han kan vise sit værd på et meget eksponeret marked.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Oliver Christensen rygtes til PL.
                VI vil vel have en videresalgskkausul? Så kunne der gidy komme penge ind

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...eresse-gribben
                Han spiller kun for klubber der er blå og hvid-stribede.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                  Han spiller kun for klubber der er blå og hvid-stribede.
                  Jeps, og Brighton er vel Englands svar på Kerteminde

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Lyder faktisk som et fornuftigt sted for ham at udvikle sig.

                    Dejlig by/område og en klub i god udvikling.

                    Selv som 2. målmand vil der være en del kampe i FA- og EFL Cuppen, hvor han kan vise sit værd på et meget eksponeret marked.
                    Tror Oliver har alle muligheder. Han spillede en god sæson for et dårligt hold og alle kunne se at han ofte blev solgt af forsvaret men dukkede selv op med klasse redninger og god og modern målmandsspil. Han har et godt navn i Bundesligaen pga præstationen, attitude og dedikation og fansene elsker ham. Tror han har gode muligheder at vælge hvor karrieren forrsættes. Måske det bliver Hertha i 2. Bundesligs (men det er stadig meget usikker om de få licens eller skal ned i 4. række) men der kommer sikker fkere interesserede klubber på banen (og Hertha er desperat for penge).
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Jeps, og Brighton er vel Englands svar på Kerteminde
                      Så foretrækker den originale udgave. :-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Så foretrækker den originale udgave. :-)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Tror Oliver har alle muligheder. Han spillede en god sæson for et dårligt hold og alle kunne se at han ofte blev solgt af forsvaret men dukkede selv op med klasse redninger og god og modern målmandsspil. Han har et godt navn i Bundesligaen pga præstationen, attitude og dedikation og fansene elsker ham. Tror han har gode muligheder at vælge hvor karrieren forrsættes. Måske det bliver Hertha i 2. Bundesligs (men det er stadig meget usikker om de få licens eller skal ned i 4. række) men der kommer sikker fkere interesserede klubber på banen (og Hertha er desperat for penge).
                          Hertha skal nok få licens osv. I forhold til OC, så stod han nogle gode kampe til sidst. Jeg har set samtlige Hertha kampe, og et par på stadion, og følger rigtig meget med i klubben. OC er ret populær i Hertha, grundet den måde han er på, hvilket også gav ham stor popularitet i OB. Men i den meget svære periode her i foråret, der var der mange fans der også var utilfredse med OC, og ønskede en ny målmand. Der var flere kampe, hvor ALT gik inde på ham, uagtet at forsvaret foran ham ikke var godt. Så det har været en blandet sæson for ham, hvor selv jeg som dansker og OB fan, med de realistiske briller kunne se det ikke var godt. Han slutter så stærkt af, men kan ikke se ideen i det skifte. Det skulle være hvis Hertha kan tjene lidt penge på ham, men det er bare meget lidt i såfald.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                            Hertha skal nok få licens osv. I forhold til OC, så stod han nogle gode kampe til sidst. Jeg har set samtlige Hertha kampe, og et par på stadion, og følger rigtig meget med i klubben. OC er ret populær i Hertha, grundet den måde han er på, hvilket også gav ham stor popularitet i OB. Men i den meget svære periode her i foråret, der var der mange fans der også var utilfredse med OC, og ønskede en ny målmand. Der var flere kampe, hvor ALT gik inde på ham, uagtet at forsvaret foran ham ikke var godt. Så det har været en blandet sæson for ham, hvor selv jeg som dansker og OB fan, med de realistiske briller kunne se det ikke var godt. Han slutter så stærkt af, men kan ikke se ideen i det skifte. Det skulle være hvis Hertha kan tjene lidt penge på ham, men det er bare meget lidt i såfald.
                            Det passer bedre med hvad jeg har set og læst.
                            En del dårlige kampe med flere enorme fejl og meget der gik ind, fulgt op af en del gode kampe.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Af ren nysgerrighed, hvad har du set og læst?

                              Comment


                                https://bold.dk/fodbold/klubber/silk...m-forlaengelse
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X