OK, muligt. Han er sat som højre kant. Hvor mange unge kantspillere skal vi bruge?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Lasse Vøge spår at Slotsager sælges 40-50 mill i kommende vindue. Han gætter på Ajax
https://www.bt.dk/superligaen/transf...transfer5er-og
OBS! Det er et gæt fra hans side. Ikke viden eller et rygte
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLasse Vøge spår at Slotsager sælges 40-50 mill i kommende vindue. Han gætter på Ajax
Hvem kunne det være?
Musonda som VB?
Magnus Jensen - Nej. Thomas Santos - vi har allerede 2 højre backs.
Alexander Ludwig - Nej, vi har været der.
Killerich - nej tak
Mikkel Lassen - Måske?
Jeg ser umiddelbart kun Musonda som en mulighed. Men i en alder af 28 år? Nej tak…
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Og jeg kan ikke ligge det rygte om at OB har sikret sig en ACH forsvarspiller fra mig. Det nævnte en jo i kommentarsporet for nogle uger siden.
Hvem kunne det være?
Musonda som VB?
Killerich - nej tak
Mikkel Lassen - Måske?
Jeg ser umiddelbart kun Musonda som en mulighed. Men i en alder af 28 år? Nej tak…
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLasse Vøge spår at Slotsager sælges 40-50 mill i kommende vindue. Han gætter på Ajax
Minteh, sabbi og evt frø må være først på blokken.
- men det er klart kommer ajax med 50 mill er det sgu nok svært at sige nej til...
Comment
-
Og jeg kan ikke ligge det rygte om at OB har sikret sig en ACH forsvarspiller fra mig. Det nævnte en jo i kommentarsporet for nogle uger siden.
Hvem kunne det være?
Musonda som VB?
Killerich - nej tak
Mikkel Lassen - Måske?
Comment
-
Hvem kunne det være?
Musonda som VB?
Killerich - nej tak
Mikkel Lassen - Måske?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
kunne virkelig godt tænke mig at vi kunne holde på nogle af de unge 1-2 sæsoner endnu og få set lidt mere til dem.
Minteh, sabbi og evt frø må være først på blokken.
- men det er klart kommer ajax med 50 mill er det sgu nok svært at sige nej til...
Der skal helt sikkert nok komme bud på ham til sommer. Jeg tænker i 15-20 mill kroners laget. Det tror jeg bare ikke at OB sælger ham for
Slotsager er noget helt specielt og der går rigtig mange år imellem at vi har en forsvarsspiller som ham igennem akademiet.
Tænker helt sikkert at der også er interesse for Markus Jensen. Og der skal nok komme bud. De er nok bare heller ikke høje nok.
Tror Bjørn kører højt spil på mange af vores unge talenter og vil have os op i et helt andet pris niveau end tidligere
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Der bliver sgu skrevet meget lort i det kommentar spor. Tror ikke du skal ligge så meget i det
Han plejer at have styr på tingene.
Ikke for at sige at du ikke kan have ret, men tror på det er et reelt rygte.
Ham “Frank” de snakker om har altid haft styr på tingene og sine kilder, han har flere gange ramt rigtigt.
Comment
Comment