Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Vi er enige i at det ligner han har styrket setuppet og rusket op i organisationen. Hans udstråling og kommunikation er af en helt anden verden end Jesper Hansens usmagelige og fanfjendske optræden og ageren.
    Hans troværdighed i spillerhandler led dog et alvorligt knæk hos mig, efter han som du også nævner fortæller et og gør noget modsat.
    Derudover er jeg ikke vild med de korte lejeaftaler, og så væmmes jeg over at man laver en handel som Omar Jebali. BW kan ikke tage æren for at have hentet Minteh, men han kan få æren for at lave et godt salg på ham. Martin Hansen er en god handel som styrker os både nu og de kommende sæsoner, ellers kan jeg ikke rigtig se handler som enten bringer os i top 6, eller kan give en større transfer.spillere som Kløve, Okosun og Lund er blot byttet ud med Mucolli, Mustafic og Paulsen.
    Det kommende vindue er det mest spændende jeg kan huske, jeg mindes ikke at vi før har stået foran et vindue hvor vi skal hente så meget ind til start 11’eren. Det bliver et vindue som vil være meget definerende for vores kommende sæsoner, og for troværdigheden i BW. Jeg vil sige det er en meget afgørende eksamen for Bjørn.
    Manneh syntes jeg da også var en god handel. BP mener jeg også var en klar opgradering ifht kasper larsen.

    Gigovic - om man kan li' det eller ej så var han med til at løfte holdet i efteråret - og det var der brug for. Lidt som at pisse i bukserne? Måske - men det var virkeligt koldt og vi havde brug for noget varme nu og her

    Jeg har stor tiltro til BW - men at tro manden kan trylle ene store handler ind virker som utopi for mig. Når pengene ikke er der og OB befinder sig så langt nede i fødekæden og ikke er i en position hvor vi kan garantere top 6 og mulige europa kampe, ja så må han jo arbejde med hvad han har.

    Og første punkt er at få lavet et relativt stort salg - så der kan opgraderes lidt - og så et til osv osv.

    Og det piner mig da - for jeg går altid og håber når vi går ind i en ny sæson - men lige nu kan jeg ikke se hvordan vi skal klare top 6. Med så stor en udskiftning og med FCM og AAB der må formodes at ville i top 6 igen næste år så bliver der så meget kamp om det...så mon ikke det bliver tæt igen, vi glipper lige top 6 og ender som nr 8.

    Så medmindre Bjørn laver et vindue af den anden verden så ser det lidt gråt ud for næste sæson syntes jeg. - Men håbet er så at der begynder at komme styr på truppen, at sommeren 24 ikke bliver med helt så stor udskiftning og at vi begynder at se lidt mere attraktive ud som klub ( det vil store salg også hjælpe på)

    Men vi skal vidst have det lange lys på, tror desværre næste sæson bliver mere af det samme...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      Manneh syntes jeg da også var en god handel. BP mener jeg også var en klar opgradering ifht kasper larsen.

      Gigovic - om man kan li' det eller ej så var han med til at løfte holdet i efteråret - og det var der brug for. Lidt som at pisse i bukserne? Måske - men det var virkeligt koldt og vi havde brug for noget varme nu og her

      Jeg har stor tiltro til BW - men at tro manden kan trylle ene store handler ind virker som utopi for mig. Når pengene ikke er der og OB befinder sig så langt nede i fødekæden og ikke er i en position hvor vi kan garantere top 6 og mulige europa kampe, ja så må han jo arbejde med hvad han har.

      Og første punkt er at få lavet et relativt stort salg - så der kan opgraderes lidt - og så et til osv osv.

      Og det piner mig da - for jeg går altid og håber når vi går ind i en ny sæson - men lige nu kan jeg ikke se hvordan vi skal klare top 6. Med så stor en udskiftning og med FCM og AAB der må formodes at ville i top 6 igen næste år så bliver der så meget kamp om det...så mon ikke det bliver tæt igen, vi glipper lige top 6 og ender som nr 8.

      Så medmindre Bjørn laver et vindue af den anden verden så ser det lidt gråt ud for næste sæson syntes jeg. - Men håbet er så at der begynder at komme styr på truppen, at sommeren 24 ikke bliver med helt så stor udskiftning og at vi begynder at se lidt mere attraktive ud som klub ( det vil store salg også hjælpe på)

      Men vi skal vidst have det lange lys på, tror desværre næste sæson bliver mere af det samme...
      Ja Maneh er faktisk en ret spændende spiller, hans udvikling glæder jeg mig til at følge, især hvis vi får den rigtige makker ind.

      Jeg tror skam ikke der er nogen der hverken forventer, eller tror BW kan trylle nogle særlig store handler ind. Dertil er økonomien for svag, den er vel 6-8 størst i ligaen, og lægger man så de sidste 10-12 års historik oveni samt trænings og stadion forhold, så er OB’s tiltrækning ret svag. Men man bør kunne forvente noget andet end sidste øjebliks pisse-i-bukserne løsninger i form af 4-6 mdrs lejespillere, og indkøb af Omar Jebali, Mucolli og Mustafic.
      Svingdøren med spillere ind og ud har været det eneste som de sidste mange år har været stabil. Det er ikke som sådan et problem, at være en købende og sælgende klub som OB i følge BW gerne vil være. Problemet et at der for sjældent er andet end ligegyldigt fyld i den svingdør.

      Når OB år efter år skal sælge sponsorater og sæsonkort, så gør de det med en fortælling om at ambitionen er top 4, eller top 6 i de dårlige sæsoner.
      Jeg bliver ved med at forny mit sæsonkort, og kører gerne de 120 km hver vej, ligesom jeg kommer til mange af udekampene. Det gør jeg af kærlighed til klubben, for den har for mange år siden vundet mit hjerte.
      Jeg kommer ikke fordi OSE i bedste Telia-sælger stil, prøver at sælge et produkt, hvor troværdigheden ramte nul efter få år med JH.
      Men når jeg skal vurdere BW, Alm og ledelsen i OB , så bliver de vurderet ud fra den ambition og målsætning de selv så stolte melder ud.
      Skulle de vurderes ud fra hvad der er realistisk i forhold til de småpenge de investerer i deres ambitioner, historik og forhold, så ville karakteren sikkert være højere.

      Lige nu knytter vi alt vores håb op på et storsalg af Minteh, en spiller som dumpede ned i vores hat, mest af alt på Bakary Bojang’s insisteren .
      Det havde godt nok set skidt ud uden Minteh.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Ja Maneh er faktisk en ret spændende spiller, hans udvikling glæder jeg mig til at følge, især hvis vi får den rigtige makker ind.

        Jeg tror skam ikke der er nogen der hverken forventer, eller tror BW kan trylle nogle særlig store handler ind. Dertil er økonomien for svag, den er vel 6-8 størst i ligaen, og lægger man så de sidste 10-12 års historik oveni samt trænings og stadion forhold, så er OB’s tiltrækning ret svag. Men man bør kunne forvente noget andet end sidste øjebliks pisse-i-bukserne løsninger i form af 4-6 mdrs lejespillere, og indkøb af Omar Jebali, Mucolli og Mustafic.
        Svingdøren med spillere ind og ud har været det eneste som de sidste mange år har været stabil. Det er ikke som sådan et problem, at være en købende og sælgende klub som OB i følge BW gerne vil være. Problemet et at der for sjældent er andet end ligegyldigt fyld i den svingdør.

        Når OB år efter år skal sælge sponsorater og sæsonkort, så gør de det med en fortælling om at ambitionen er top 4, eller top 6 i de dårlige sæsoner.
        Jeg bliver ved med at forny mit sæsonkort, og kører gerne de 120 km hver vej, ligesom jeg kommer til mange af udekampene. Det gør jeg af kærlighed til klubben, for den har for mange år siden vundet mit hjerte.
        Jeg kommer ikke fordi OSE i bedste Telia-sælger stil, prøver at sælge et produkt, hvor troværdigheden ramte nul efter få år med JH.
        Men når jeg skal vurdere BW, Alm og ledelsen i OB , så bliver de vurderet ud fra den ambition og målsætning de selv så stolte melder ud.
        Skulle de vurderes ud fra hvad der er realistisk i forhold til de småpenge de investerer i deres ambitioner, historik og forhold, så ville karakteren sikkert være højere.

        Lige nu knytter vi alt vores håb op på et storsalg af Minteh, en spiller som dumpede ned i vores hat, mest af alt på Bakary Bojang’s insisteren .
        Det havde godt nok set skidt ud uden Minteh.
        100% enig i dine fyldestgørende betragtninger

        Comment


          Tipsbladet mener at vi kun fik 11 mill for OC

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...traale-af-haab

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Ja Maneh er faktisk en ret spændende spiller, hans udvikling glæder jeg mig til at følge, især hvis vi får den rigtige makker ind.

            Jeg tror skam ikke der er nogen der hverken forventer, eller tror BW kan trylle nogle særlig store handler ind. Dertil er økonomien for svag, den er vel 6-8 størst i ligaen, og lægger man så de sidste 10-12 års historik oveni samt trænings og stadion forhold, så er OB’s tiltrækning ret svag. Men man bør kunne forvente noget andet end sidste øjebliks pisse-i-bukserne løsninger i form af 4-6 mdrs lejespillere, og indkøb af Omar Jebali, Mucolli og Mustafic.
            Svingdøren med spillere ind og ud har været det eneste som de sidste mange år har været stabil. Det er ikke som sådan et problem, at være en købende og sælgende klub som OB i følge BW gerne vil være. Problemet et at der for sjældent er andet end ligegyldigt fyld i den svingdør.

            Når OB år efter år skal sælge sponsorater og sæsonkort, så gør de det med en fortælling om at ambitionen er top 4, eller top 6 i de dårlige sæsoner.
            Jeg bliver ved med at forny mit sæsonkort, og kører gerne de 120 km hver vej, ligesom jeg kommer til mange af udekampene. Det gør jeg af kærlighed til klubben, for den har for mange år siden vundet mit hjerte.
            Jeg kommer ikke fordi OSE i bedste Telia-sælger stil, prøver at sælge et produkt, hvor troværdigheden ramte nul efter få år med JH.
            Men når jeg skal vurdere BW, Alm og ledelsen i OB , så bliver de vurderet ud fra den ambition og målsætning de selv så stolte melder ud.
            Skulle de vurderes ud fra hvad der er realistisk i forhold til de småpenge de investerer i deres ambitioner, historik og forhold, så ville karakteren sikkert være højere.

            Lige nu knytter vi alt vores håb op på et storsalg af Minteh, en spiller som dumpede ned i vores hat, mest af alt på Bakary Bojang’s insisteren .
            Det havde godt nok set skidt ud uden Minteh.
            enig i der har været nogle (udefra set) underlige handler - men her syntes jeg så BWs kommunikationsevner kommer ham til hjælp. Efter vintervinduet var lukket går han i SFÅ og forklare sig, det var hvad der var muligt på daværende tidspunkt - og måtte man forstå så blev der lagt op til sommerens vindue. Den slags hjælper i min bog, for en skyttä uden købsoption. En zohore på en meget kort kontrakt...det virker kortsigtet - og det var det jo så også - med henblik på at man skal lave en del nu her.

            - nu har vores nye chefscout fået tid til at sætte sig i stolen og så bliver det spændende at se om han og BW så kan levere.

            Men der har været en del besynderlige handler - for mig mest af alt mucolli - den forstår jeg til stadighed intet af - og så en 4 årig kontrakt...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Tipsbladet mener at vi kun fik 11 mill for OC

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...traale-af-haab
              Lugter at tastefejl.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Lugter at tastefejl.
                Eller de har taget det fra Transfermarket hvor han stod til 1,5 mill euro under MV.
                Så den har han taget ud fra og ikke de 3 mill euro der står under Fee

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  enig i der har været nogle (udefra set) underlige handler - men her syntes jeg så BWs kommunikationsevner kommer ham til hjælp. Efter vintervinduet var lukket går han i SFÅ og forklare sig, det var hvad der var muligt på daværende tidspunkt - og måtte man forstå så blev der lagt op til sommerens vindue. Den slags hjælper i min bog, for en skyttä uden købsoption. En zohore på en meget kort kontrakt...det virker kortsigtet - og det var det jo så også - med henblik på at man skal lave en del nu her.

                  - nu har vores nye chefscout fået tid til at sætte sig i stolen og så bliver det spændende at se om han og BW så kan levere.

                  Men der har været en del besynderlige handler - for mig mest af alt mucolli - den forstår jeg til stadighed intet af - og så en 4 årig kontrakt...
                  Kommunikativt er BW en helt anden verden end JH, de ligger i hver deres ende af skalaen. Også selvom det trækker fra når BW fortæller at den som handler sidst i vinduet, har ikke forberedt sig godt nok, for derefter ved først kommende lejlighed handler i panik på sidstedagen. Hans handler so far har intet flyttet, måske reddet os fra nedrykning som truede grundet et dårligt forberedt vindue.. af ham selv. Han har ordet i sim magt, og fremtræder med stolthed og power, men han kan trods alt ikke snakke os i top 6.

                  Som skrevet andet steds, så er kommende vindue imo en eksamen for BW. Han skal have ros for at lægge pres på
                  sig selv.

                  Nu har vi stået bomstille sportsligt de sidste 10-12 år, og ialt på de år solgt for et beløb FCN sælger for i et dårligt vindue. Der må gerne snart begynde at komme fremgang sportsligt, nu bruge organisationen omkring holdet være på plads.


                  Lige nu har klubben pæn opbakning på tribunerne, tænk hvordan det ville være hvis vi havde rykket os bare lidt i de 10 år. Det havde været federe at møde Brøndby, FCK og AGF, end Lyngby Silkeborg og Horsens.
                  Last edited by Magge; 20-05-2023, 13:12.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Eller de har taget det fra Transfermarket hvor han stod til 1,5 mill euro under MV.
                    Så den har han taget ud fra og ikke de 3 mill euro der står under Fee
                    Måske en “journalist” fra Herning-Ikast området
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      En spiller i BWs ånd - ung, talentfuld, kan (forhåbentlig) gøre en forskel fra dag 1 (ingen tilvænningsproblemer kulturelt) og med videresalgspotentiale.

                      https://bold.dk/fodbold/nyheder/crem...a-skandinavien

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        En spiller i BWs ånd - ung, talentfuld, kan (forhåbentlig) gøre en forskel fra dag 1 (ingen tilvænningsproblemer kulturelt) og med videresalgspotentiale.

                        https://bold.dk/fodbold/nyheder/crem...a-skandinavien
                        Tja tjo. Vi har jo selv Luca. Så måske bedre at hente en erfaren angriber ind?

                        Comment


                          Lyder næsten som om JT skal til Østen...

                          https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-vant-til-det

                          "- Forrige sæson var Jens Jakob kaptajn, og han havde også udløb, hvorefter han forsvandt til Frankrig, og nu har vi en anden anfører, der har udløb, der forsvinder til et eksotisk land. Det er sådan, det er. "

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                            Lyder næsten som om JT skal til Østen...

                            https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-vant-til-det

                            "- Forrige sæson var Jens Jakob kaptajn, og han havde også udløb, hvorefter han forsvandt til Frankrig, og nu har vi en anden anfører, der har udløb, der forsvinder til et eksotisk land. Det er sådan, det er. "
                            Alm må vide noget vi ikke gør tydeligvis. Medmindre det også bare er spekulation med et glimt i øjet fra hans side af. Kunne dog være rart hvis han ikke ender i en anden Suppeklub

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Lyder næsten som om JT skal til Østen...

                              https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-vant-til-det

                              "- Forrige sæson var Jens Jakob kaptajn, og han havde også udløb, hvorefter han forsvandt til Frankrig, og nu har vi en anden anfører, der har udløb, der forsvinder til et eksotisk land. Det er sådan, det er. "
                              Alle lande er/kan være eksotiske, hvis du ikke kender dem (Det kunne i mine øjne godt være en typisk Alm udtalelse, lidt ligesom den gode Troels B også havde af og til).

                              Comment


                                https://twitter.com/TorstenEJ/status...60495999807488

                                OB kigger på Camil Jebara
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X