Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Gigovic - om man kan li' det eller ej så var han med til at løfte holdet i efteråret - og det var der brug for. Lidt som at pisse i bukserne? Måske - men det var virkeligt koldt og vi havde brug for noget varme nu og her
Jeg har stor tiltro til BW - men at tro manden kan trylle ene store handler ind virker som utopi for mig. Når pengene ikke er der og OB befinder sig så langt nede i fødekæden og ikke er i en position hvor vi kan garantere top 6 og mulige europa kampe, ja så må han jo arbejde med hvad han har.
Og første punkt er at få lavet et relativt stort salg - så der kan opgraderes lidt - og så et til osv osv.
Og det piner mig da - for jeg går altid og håber når vi går ind i en ny sæson - men lige nu kan jeg ikke se hvordan vi skal klare top 6. Med så stor en udskiftning og med FCM og AAB der må formodes at ville i top 6 igen næste år så bliver der så meget kamp om det...så mon ikke det bliver tæt igen, vi glipper lige top 6 og ender som nr 8.
Så medmindre Bjørn laver et vindue af den anden verden så ser det lidt gråt ud for næste sæson syntes jeg. - Men håbet er så at der begynder at komme styr på truppen, at sommeren 24 ikke bliver med helt så stor udskiftning og at vi begynder at se lidt mere attraktive ud som klub ( det vil store salg også hjælpe på)
Men vi skal vidst have det lange lys på, tror desværre næste sæson bliver mere af det samme...
Comment