Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    jeg forholder mig til hvad bjørn har sagt. Og så kigger jeg på truppen - hvis man vil rykke eller bare have en eller anden chance for at komme i spil til top 6 næste år så skal der bare noget mere kvalitet ind.

    Og så tror jeg ikke det kan gøre det med 1-2 salg. Minteh skydes afsted. Kan ikke forestille mig andet end man også prøver med ihvertfald sabbi og måske også Frø. Og Tongya (hvis det er rigtigt han ikke føler sig tilpas i Odense)

    Og hvad med Fenger - kan ikke se vi har plads til både ham og kjerrumgaard i truppen.

    vestergaard, kjerrumgaard og ejdum har selvfølgelig lov til at overraske positivt - men har svært ved at se de bliver andet end trup spillere næste sæson, og det er jo sådan set også okay - men så skal der godt nok noget kvalitet ind hvis vi skal gøre os nogle forhåbninger.

    - og hvad med leje ud...tænker da også en spiller som mucolli, hvis ikke man kan få ham solgt så måske skulle på et ophold et eller andet sted ( og det samme kunne jo blive gældende for nouck eller breum)

    Det er ikke sikkert det bliver til 8 helt nye spillere - men uanset så tænker jeg det bliver dyrt, vi ser jo holdene foran os begynder at bruge ret store summer for enkelte spillere - og tænker det bliver sværere og sværere at lukke hullet op til dem.
    Jeg synes Kjerrumgaard har potentiale til langt mere end betegnelsen trup spiller - han er 1 divisions topscorer på et bundhold. Vi kan da ikke håbe på at købe noget bedre i DK - og så er han allerede vores egen. Han har tilsyneladende taget store skridt i lejeperioden - og kan han tage yderligere et par stykker kan han blive den boksangriber vores spillesystem mangler.
    Vi mangler i mine øjne kvalitet på den centrale midtbane - og en bedre offensiv 8/10 type - jeg forventer at Frøkjær skal videre - Falk retur er desværre nok utopi men sådan en type der løber mange meter i presspillet og selv kan drive bolden gennem kæderne ville godt nok løfte os. Dernæst mener jeg at vores centrale forsvar bør forstærkes - hverken BP eller Ivancevic har overbevist mig om at de kan lede et top 6 forsvar - Slotsager kommer til at spille fast - det er makkeren til ham vi bør kigge efter. Hvis både Sabbi og Minteh som forventet er væk - skal der også noget ind offensivt og gerne med fart i til at løbe dybt omkring boksangriberen - jeg har ikke fidus til Charly og Breum i top 6 kontekst - begge ville have godt af et lejemål med fast spilletid. Det bliver et travlt vindue - men vi må håbe at Minteh som forventet sælges hurtigt og at pengene får lov at blive i truppen til forstærkninger.
    Det bekymrer mig i øvrigt at snakken om hybridbaner på træningsbanen og stadion tilsyneladende er døet helt ud igen - det tyder ikke godt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

      Jeg synes Kjerrumgaard har potentiale til langt mere end betegnelsen trup spiller - han er 1 divisions topscorer på et bundhold. Vi kan da ikke håbe på at købe noget bedre i DK - og så er han allerede vores egen. Han har tilsyneladende taget store skridt i lejeperioden - og kan han tage yderligere et par stykker kan han blive den boksangriber vores spillesystem mangler.
      Vi mangler i mine øjne kvalitet på den centrale midtbane - og en bedre offensiv 8/10 type - jeg forventer at Frøkjær skal videre - Falk retur er desværre nok utopi men sådan en type der løber mange meter i presspillet og selv kan drive bolden gennem kæderne ville godt nok løfte os. Dernæst mener jeg at vores centrale forsvar bør forstærkes - hverken BP eller Ivancevic har overbevist mig om at de kan lede et top 6 forsvar - Slotsager kommer til at spille fast - det er makkeren til ham vi bør kigge efter. Hvis både Sabbi og Minteh som forventet er væk - skal der også noget ind offensivt og gerne med fart i til at løbe dybt omkring boksangriberen - jeg har ikke fidus til Charly og Breum i top 6 kontekst - begge ville have godt af et lejemål med fast spilletid. Det bliver et travlt vindue - men vi må håbe at Minteh som forventet sælges hurtigt og at pengene får lov at blive i truppen til forstærkninger.
      Det bekymrer mig i øvrigt at snakken om hybridbaner på træningsbanen og stadion tilsyneladende er døet helt ud igen - det tyder ikke godt.
      håber du har ret.

      Pointen var egentlig at det måske er for meget at forvente at så ung en spiller skal løse vores problemer oppe foran.

      Tænker det er langt vigtigere at få styr på midtbanen og forsvaret først - så kan sagtens se man giver kjerrumgaard den første tid til at bevise sig. Og går det ikke som håbet kunne man så kigge på 9er sidst i vinduet.

      Igen hvis det er top 6 og man virkelig mener det, er kadrii og kjerrumgaard så godt nok? Tænker der skal en mere ind (forudsætter sabbi sælges)

      for det er jo ikke ligefrem fordi vi har været alt for effektive i feltet denne sæson...

      Uanset - det bliver spændende at se hvad der sker

      Comment


        Hvis Lyngby rykker ned synes jeg man skulle gå efter tochi chukwuani. Han har kun et år tilbage af hans kontrakt.
        siden 1887

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
          Hvis Lyngby rykker ned synes jeg man skulle gå efter tochi chukwuani. Han har kun et år tilbage af hans kontrakt.
          Enig. Spændende spiller. Stadig ung og med godt videresalgspotentiale. Ved ikke hvorfor, men har bare på fornemmelsen at Bif napper ham i så fald

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Enig. Spændende spiller. Stadig ung og med godt videresalgspotentiale. Ved ikke hvorfor, men har bare på fornemmelsen at Bif napper ham i så fald
            Var det ikke han der blev solgt fra FCN til Udinese for et års tid siden, og handlen faldt til jorden p.gr.a. en hjertefejl. Nu har han selvf. vist i LBK at han kan "klare mosten i SL". Ellers enig, han har en god fysik og er teknisk stærk osv.

            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Var det ikke han der blev solgt fra FCN til Udinese for et års tid siden, og handlen faldt til jorden p.gr.a. en hjertefejl. Nu har han selvf. vist i LBK at han kan "klare mosten i SL". Ellers enig, han har en god fysik og er teknisk stærk osv.
              Jo, altså bortset fra at det var Hellas Verona - her er forklaringen:

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...e-stort-skifte

              Comment


                Klubben har meldt ud, at Tverskov forlader os, når sæsonen slutter…tak for alt! Altid solid og blandt de bedste i hans mange år i klubben. Håber at han finder det udlandseventyr, han fortjener. Og gerne medaljer eller en titel, for det var han god nok til når han var på sit topniveau

                Comment


                  Kunne ikke være anderledes. Tak for 7 fantastiske år af dit liv

                  Comment


                    “I de samtaler, vi har haft, er vi nået frem til, at vores veje skilles for denne gang, fordi de drømme, vi vil jagte, ser anderledes ud, end de drømme Jeppe og hans familie har.”

                    Det er altså en spøjs formulering. Men tak for alt til Jeppe. En fantastisk spiller, der har leveret på et kontinuerligt højere niveau, end resten af truppen formåede i hele hans tid. Legende.

                    Comment


                      Som forventet, desværre for os. Tusind tak til Jeppe, en sand OB legende. En spiller som har stor klasse både på og uden for banen. Ønsker ham og hans familie alt det bedste fremover og håber at se ham i OB igen, i en eller anden rolle i klubben. TUSIND TAK for indsatsen!

                      Comment


                        "Jeg føler, jeg er kommet til et punkt, hvor jeg næsten er blevet elsket ubetinget. Uanset hvordan jeg har spillet, så synes jeg altid, folk har været søde og støttende, så det har været specielt de seneste uger, hvor der har været ekstra fokus omkring alt det her med min kontraktsituation. Det har været noget, som har rørt mig - men også mine nærmeste og familien - og jeg tror ikke, man skal negligere det. Det er ikke alle fodboldspillere forundt at have en rolle, hvor folk er så glade for én. Man skal huske at sætte ekstremt stor pris på det, når man er blevet så værdsat, som jeg er blevet, siger Jeppe Tverskov.

                        - Nu har jeg været her i så mange år - og jeg har været rigtig glad for at være her og for at have haft så stor en rolle i lang tid - men det her er også et vindue for mig, til at se de muligheder der er for mig. Det er jeg spændt på, men det er også vemodigt. Jeg har været glad for at være en del af Odense, for ellers havde jeg ikke været her i så lang tid, men jeg tror også, at det nogle gange kan være spændende at prøve noget nyt og få nogle oplevelser med fodbolden, slutter Jeppe Tverskov."


                        Han bliver savnet. Som menneske, anfører og fodboldspiller. Tak for en fantastisk indsats og alt det bedste i fremtiden. Du skal jagte og opfylde drømmen, Jeppe!

                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jeppe-...akker-af-i-ob/
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          “I de samtaler, vi har haft, er vi nået frem til, at vores veje skilles for denne gang, fordi de drømme, vi vil jagte, ser anderledes ud, end de drømme Jeppe og hans familie har.”

                          Det er altså en spøjs formulering. Men tak for alt til Jeppe. En fantastisk spiller, der har leveret på et kontinuerligt højere niveau, end resten af truppen formåede i hele hans tid. Legende.
                          OB drømmer jo kun om 8. og 9. pladser

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            "Jeg føler, jeg er kommet til et punkt, hvor jeg næsten er blevet elsket ubetinget. Uanset hvordan jeg har spillet, så synes jeg altid, folk har været søde og støttende, så det har været specielt de seneste uger, hvor der har været ekstra fokus omkring alt det her med min kontraktsituation. Det har været noget, som har rørt mig - men også mine nærmeste og familien - og jeg tror ikke, man skal negligere det. Det er ikke alle fodboldspillere forundt at have en rolle, hvor folk er så glade for én. Man skal huske at sætte ekstremt stor pris på det, når man er blevet så værdsat, som jeg er blevet, siger Jeppe Tverskov.

                            - Nu har jeg været her i så mange år - og jeg har været rigtig glad for at være her og for at have haft så stor en rolle i lang tid - men det her er også et vindue for mig, til at se de muligheder der er for mig. Det er jeg spændt på, men det er også vemodigt. Jeg har været glad for at være en del af Odense, for ellers havde jeg ikke været her i så lang tid, men jeg tror også, at det nogle gange kan være spændende at prøve noget nyt og få nogle oplevelser med fodbolden, slutter Jeppe Tverskov."


                            Han bliver savnet. Som menneske, anfører og fodboldspiller. Tak for en fantastisk indsats og alt det bedste i fremtiden. Du skal jagte og opfylde drømmen, Jeppe!

                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jeppe-...akker-af-i-ob/
                            Og som den spiller der går forrest når det er allerværst!
                            Jeg håber han får hvad han fortjener.
                            En hyldest vi ikke har set magen til i mange år!


                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              “I de samtaler, vi har haft, er vi nået frem til, at vores veje skilles for denne gang, fordi de drømme, vi vil jagte, ser anderledes ud, end de drømme Jeppe og hans familie har.”

                              Det er altså en spøjs formulering. Men tak for alt til Jeppe. En fantastisk spiller, der har leveret på et kontinuerligt højere niveau, end resten af truppen formåede i hele hans tid. Legende.
                              Det er vel det tætteste man i OB kommer på at indrømme at de udmeldte ambitioner er fatamorgana.

                              Kæmpe stor tak til Jeppe. Han har haft tålmodighed med OB, langt udover hvad man endda ville kunne forvente af en egen avlet spiller.
                              Jeg skal ikke kloge mig på, om det har været trygheden i det man har, eller hvad der har holdt Jeppe i OB så længe, for der er ikke tvivl om at han har niveau til mere, end et hold som kontinuerligt spiller om 7-10 pladserne. Jeg kan sagtens se Jeppe i FCN, BIF eller AGF hvis han bliver i DK. Udlandet kan også være aktuelt, og formentlig det mest sandsynlige.

                              Jeppe har altid været en fantastisk sympatisk gut, og jeg er overbevist om at han vil blive savnet, både hos os fans, og i omklædningsrummet.

                              Held og lykke til ham. Uanset om OB’s rolle i ligaen er udspillet, så er der al mulig grund til at komme på stadion den 26, og sige TAK .
                              Last edited by Magge; 10-05-2023, 18:14.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Det er vel det tætteste man i OB kommer på at indrømme at de udmeldte ambitioner er fatamorgana.

                                Kæmpe stor tak til Jeppe. Han har haft tålmodighed med OB, langt udover hvad man endda ville kunne forvente at en egen avlet spiller.
                                Jeg skal ikke kloge mig på, om det har været trygheden i det man har, eller hvad der har holdt Jeppe i OB så længe, for der er ikke tvivl om at han har niveau til mere, end et hold som kontinuerligt spiller om 7-10 pladserne. Jeg kan sagtens se Jeppe i FCN, BIF eller AGF hvis han bliver i DK. Udlandet kan også være aktuelt, og formentlig det mest sandsynlige.

                                Jeppe har altid været en fantastisk sympatisk gut, og jeg er overbevist om at han vil blive savnet, både hos os fans, og i omklædningsrummet.

                                Held og lykke til ham. Uanset om OB’s rolle i ligaen er udspillet, så er der al mulig grund til at komme på stadion den 26, og sige TAK .
                                Han ville passe som fod i hose i FCN.

                                Comment

                                Working...
                                X