Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet!
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
-
Jonathan Foss til Gladbach på en lejeaftale med købsoption: https://bold.dk/fodbold/stillinger/t...-i-club-brugge
Han skiftede til Club Brügge sammen med Tobias Lund Jensen. Hvis jeg ikke husker galt så har Lund Jensen udløb til næste år, det kunne man godt lige vælge at være lidt opmærksom på: https://www.transfermarkt.com/tobias...spieler/862989
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Vi gjorde det jo fint med U-17 i Zürich
U-17 målmand der lige napper 3. Det er go'kendt.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Bliv du bare Jørgen Lethsk det er fint med mig.
Han underpræsterede igår i den straffesparkskonkurrence, hvid du spørger mig og det i sådan en grad at man godt kan blive lidt ærgerlig over det ikke var ham der stod i pokalfinalen, han smider sig inden der bliver sparket. Det var rædderligt.
I øvrigt så tror jeg man afgør u-19 kampene, i tilfælde af uafgjort, på straffe, for netop at styrke spillerne i den der del af spillet. Det kan trods alt være rimeligt afgørende.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Spillede Grubbe ikke også defensiv midt som anfører i Tyskland? Hvor hørte jeg det ..
Så tror jeg man ville få væsentligt mere ud af at spille Leroy på en 6'er. God på kuglen, dygtig begge veje, hurtig, stærk og teknisk dygtig plus han har den dynamik fra en backposition som godt kan omsættes inde centralt.
Leave a comment:
-
Vi er enige
Synes bare ofte målmænd over-/underpræsterer i en straffesparkskonkurrence, hvilket vel er naturligt, da det sjældent sker. Der går sejren jo reelt til bedste mand-mod-mand, individet/psyken/modet og ikke hold-mod-hold (uden at blive alt for Jørgen Lethsk...).
Han underpræsterede igår i den straffesparkskonkurrence, hvid du spørger mig og det i sådan en grad at man godt kan blive lidt ærgerlig over det ikke var ham der stod i pokalfinalen, han smider sig inden der bliver sparket. Det var rædderligt.
I øvrigt så tror jeg man afgør u-19 kampene, i tilfælde af uafgjort, på straffe, for netop at styrke spillerne i den der del af spillet. Det kan trods alt være rimeligt afgørende.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Spillede Grubbe ikke også defensiv midt som anfører i Tyskland? Hvor hørte jeg det ..
Leave a comment:
-
Spiller Mustafic eller Ejdum.
Jeg tror man er lidt klemt mellem a rock and a Hard place.
Man kan godt hente noget ind nu, men man risikerer også at ende i noget Joel King, fordi man godt ved man inden for en overskuelig fremtid har centrale midtbanespillere på vej i Juul-Sandberg og Noah Lassen og hvis de skal have en jordisk chance for at få spilletid så skal der ikke stå 3 foran dem på positionen. My two cents.
Leave a comment:
-
Bahh :-D
Det show han kørte i går det er der lige præcis 0 procents chance for at Gribben fra Kerteminde laver i Italien, ellers så får han da tilnavnet "Anden" istedet for. Der var flere af de polakker der havde læst at man bare skal sparke lige på, han har jo allerede smidt sig.
Faktisk, hvis jeg ikke husker galt så begik OC til den slutrunde et straffespark som han så også selv pillede.
Gribben er Jonas Lössl langt overlegen.
Synes bare ofte målmænd over-/underpræsterer i en straffesparkskonkurrence, hvilket vel er naturligt, da det sjældent sker. Der går sejren jo reelt til bedste mand-mod-mand, individet/psyken/modet og ikke hold-mod-hold (uden at blive alt for Jørgen Lethsk...).
- Likes 1
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Hmmm... jeg har aldrig set ham tage et straffespark før, men dog et par gange han har reddet forsøgene
Jamen, sådan er det med mange målmænd... OC så også meget sløj ud til U21-EM (mener jeg det var...), hvor han lignende én, der havde spist for meget af mors brunner Men han er da smuttet til en pæn stor klub i det sydlige.
Det show han kørte i går det er der lige præcis 0 procents chance for at Gribben fra Kerteminde laver i Italien, ellers så får han da tilnavnet "Anden" istedet for. Der var flere af de polakker der havde læst at man bare skal sparke lige på, han har jo allerede smidt sig.
Faktisk, hvis jeg ikke husker galt så begik OC til den slutrunde et straffespark som han så også selv pillede.
Gribben er Jonas Lössl langt overlegen.
Leave a comment:
-
Mon ikke det også handler om markedet der bare er stukket helt af prismæssigt?
Hvis de gerne vil være top 50 klub, så burde de overveje en målmand der kan tage et straffespark.
Jamen, sådan er det med mange målmænd... OC så også meget sløj ud til U21-EM (mener jeg det var...), hvor han lignende én, der havde spist for meget af mors brunner Men han er da smuttet til en pæn stor klub i det sydlige.
Leave a comment:
-
Vel ikke, hvis de skal være en fast del af den europæiske Top50 ? !
Hvis de gerne vil være top 50 klub, så burde de overveje en målmand der kan tage et straffespark.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: