Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Vi mangler mindst en rendyrket 9'er og en stabil 2. målmand (ja, ja... Bernat er fynbo, meeen....)
    Beklager, jeg citerer mig selv

    Comment


      Breum alene igennem med en simpel flugter 3 meter fra mål - sparker bolden i mere mod eget mål end FCMs.

      Det ligner vi er ca. fire måneder og et halvt hold fra turneringsstart…

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        En katastrofe idag
        Ligesom mod FCN, men værre i dag, da de har mange afbud FCM.

        Comment


          Tongya ind for Frø
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Ved godt han har været skadet i lang tid, og præsterede ok inden skaden. Men hold kæft hvor er BK dog tandløs og på ingen måde en top 6, 9er

            Comment


              håber da godt nok trænerstaben får noget ud af sådan en forestilling - for det kan da ikke være godt for selvtilliden at få sådan en lussing så relativt tæt på sæson start.

              Men ellers er det vel ikke SÅ langt fra hvad vi så i efteråret - vi var klart mere solide defenssivt - men angrebet...jeg ved stadig ikke hvad det er Alm vil - ud over vi skal hurtigt frem til afslutninger.

              - Men hvad gør man så når man skal forsøge at skabe kampen, mod en svagere modstander der stiller sig ned, eller når man skal forsøge at vende et nederlag.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                håber da godt nok trænerstaben får noget ud af sådan en forestilling - for det kan da ikke være godt for selvtilliden at få sådan en lussing så relativt tæt på sæson start.

                Men ellers er det vel ikke SÅ langt fra hvad vi så i efteråret - vi var klart mere solide defenssivt - men angrebet...jeg ved stadig ikke hvad det er Alm vil - ud over vi skal hurtigt frem til afslutninger.

                - Men hvad gør man så når man skal forsøge at skabe kampen, mod en svagere modstander der stiller sig ned, eller når man skal forsøge at vende et nederlag.
                Alm lykkedes ikke at bringe os videre der kun en meter i halvandet år nu. I vores gode kampe profiterede vi af Jebalis klasse men et etableret offensivspil det har vi bare ikke.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Selvom der er ting der mislykkes ser jeg også tegninger til nogle fine ting.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Alm lykkedes ikke at bringe os videre der kun en meter i halvandet år nu. I vores gode kampe profiterede vi af Jebalis klasse men et etableret offensivspil det har vi bare ikke.
                    ja - altså det blev bedre i efteråret, mere stabilt men vel så heller ikke mere.

                    Jeg er i hvertfald stadig ikke overbevist.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                      Selvom der er ting der mislykkes ser jeg også tegninger til nogle fine ting.
                      Hvad er det du hæfter dig til?
                      De første 15 minutter troede det kunne blive godt men aktuelt er der ikke meget som giver håb til mig.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        ja - altså det blev bedre i efteråret, mere stabilt men vel så heller ikke mere.

                        Jeg er i hvertfald stadig ikke overbevist.
                        Ja, mente også især offensivspillet hvor det halter fuldstændigt. At defensiven blev stabiliseret i efteråret er meget enig.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Hvad er det du hæfter dig til?
                          De første 15 minutter troede det kunne blive godt men aktuelt er der ikke meget som giver håb til mig.
                          Jeg har kun set fra m,inut 60. Men jeg ser nogle gode opspil i gennem midten, som giver gode muligheder enten på kanten eller i småspillet. At det så bliver formøblet er så en anden sag.

                          Comment


                            Men synes allerede nu man kan se Alens kvaliteter. Han ser spændende ud.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                              Jeg har kun set fra m,inut 60. Men jeg ser nogle gode opspil i gennem midten, som giver gode muligheder enten på kanten eller i småspillet. At det så bliver formøblet er så en anden sag.
                              Ja, men vi er jo ikke i nærheden af, at være farlige. Så det hjælper ikke så meget, at være gode på bolden, når vi ikke er i nærheden af at skabe store chancer.

                              Comment


                                Jeg tror, at en selvdø markmus er mere træfsikker end vores forreste spillere

                                Comment

                                Working...
                                X