Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Okay, så ser vi godt nok en meget forskellig kamp
    Jeg skal da gerne indrømme jeg kun ser med med et halvt øje, så skal måske passe på hvor kategorisk, jeg er. Ser bare ikke HC have andel i nogle af målene, hvorimod han har flere rine redninger.

    Comment


      Straffe.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        4-1 straffespark FT godt sat ind.

        Comment


          Tongya scorer.
          Første scoring siden 335 minutter.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Men i hvilken verden henter vi u-landsholdsspillere fra FCM?
            Den verden hvor vi kommer i top 6 og i Europa og de ikke gør :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Jeg skal da gerne indrømme jeg kun ser med med et halvt øje, så skal måske passe på hvor kategorisk, jeg er. Ser bare ikke HC have andel i nogle af målene, hvorimod han har flere rine redninger.
              Fair nok, men føler ikke han på nogen måde styrer forsvaret, mens han ofte selv sejler rundt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Den verden hvor vi kommer i top 6 og i Europa og de ikke gør :)
                Selv i den verden ville det ikke ske.

                Comment


                  4-2 Mucolli

                  Comment


                    Mucolli scorer, assist fra Aron. 4:2
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Muccoli med mål. Fremtbang også straffesparket og har i mine øjne været vores bedste mand i offensiven siden han kom ind.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Selv i den verden ville det ikke ske.
                        Det kommer da an på om det f.eks. er 3 sæsoner i træk det sker.

                        Med BW ved roret er der en chance for at vi kommer i top 6 hvert år og det virker som om noget af FCMs glans er gået af dem.
                        De ser ikke så vilde ud i denne sæson som de sidste mange sæsoner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Muccoli med mål. Fremtbang også straffesparket og har i mine øjne været vores bedste mand i offensiven siden han kom ind.
                          Ahh det var Franco der trak straffesparket og satte den ind.

                          Mucolli kom dog med noget rigtigt godt, bare lige sætte indersiden på inde i feltet, stille og rolig scoring.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Muccoli med mål. Fremtbang også straffesparket og har i mine øjne været vores bedste mand i offensiven siden han kom ind.
                            Og det var anden gang at vores andethold klarede det bedre end førsteholdet. Måske fordi kanpen allerede var afgjort og modstanderen tog det lidt roligere til sidst, men alligevel....
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              Det kommer da an på om det f.eks. er 3 sæsoner i træk det sker.

                              Med BW ved roret er der en chance for at vi kommer i top 6 hvert år og det virker som om noget af FCMs glans er gået af dem.
                              De ser ikke så vilde ud i denne sæson som de sidste mange sæsoner.
                              Ja, de mister Isaksen senest til sommer, men de har også en pengekasse, der gør at de kan handle på andre hylder end os.

                              BW skal virkelig have en dygtig/heldig hånd de næste mange vinduer !

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Ahh det var Franco der trak straffesparket og satte den ind.

                                Mucolli kom dog med noget rigtigt godt, bare lige sætte indersiden på inde i feltet, stille og rolig scoring.
                                Begge to var de bedste rent offensivt i dag. Markant bedre, men det siger så desværre heller ikke så meget i dag. Generelt noget bekymrende indsats. Godt at vi skal på træningslejr. Der er en del, som der skal arbejdes med der. Kan forstå vi skal spille 3 kampe der.

                                Comment

                                Working...
                                X