Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Forberedning efter vinterpausen 22/23
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg skal da gerne indrømme jeg kun ser med med et halvt øje, så skal måske passe på hvor kategorisk, jeg er. Ser bare ikke HC have andel i nogle af målene, hvorimod han har flere rine redninger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Selv i den verden ville det ikke ske.
Med BW ved roret er der en chance for at vi kommer i top 6 hvert år og det virker som om noget af FCMs glans er gået af dem.
De ser ikke så vilde ud i denne sæson som de sidste mange sæsoner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægMuccoli med mål. Fremtbang også straffesparket og har i mine øjne været vores bedste mand i offensiven siden han kom ind.
Mucolli kom dog med noget rigtigt godt, bare lige sætte indersiden på inde i feltet, stille og rolig scoring.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægMuccoli med mål. Fremtbang også straffesparket og har i mine øjne været vores bedste mand i offensiven siden han kom ind."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
Det kommer da an på om det f.eks. er 3 sæsoner i træk det sker.
Med BW ved roret er der en chance for at vi kommer i top 6 hvert år og det virker som om noget af FCMs glans er gået af dem.
De ser ikke så vilde ud i denne sæson som de sidste mange sæsoner.
BW skal virkelig have en dygtig/heldig hånd de næste mange vinduer !
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Ahh det var Franco der trak straffesparket og satte den ind.
Mucolli kom dog med noget rigtigt godt, bare lige sætte indersiden på inde i feltet, stille og rolig scoring.
- Likes 1
Comment
Comment