Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Forberedning efter vinterpausen 22/23
Collapse
X
-
håber da godt nok trænerstaben får noget ud af sådan en forestilling - for det kan da ikke være godt for selvtilliden at få sådan en lussing så relativt tæt på sæson start.
Men ellers er det vel ikke SÅ langt fra hvad vi så i efteråret - vi var klart mere solide defenssivt - men angrebet...jeg ved stadig ikke hvad det er Alm vil - ud over vi skal hurtigt frem til afslutninger.
- Men hvad gør man så når man skal forsøge at skabe kampen, mod en svagere modstander der stiller sig ned, eller når man skal forsøge at vende et nederlag.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghåber da godt nok trænerstaben får noget ud af sådan en forestilling - for det kan da ikke være godt for selvtilliden at få sådan en lussing så relativt tæt på sæson start.
Men ellers er det vel ikke SÅ langt fra hvad vi så i efteråret - vi var klart mere solide defenssivt - men angrebet...jeg ved stadig ikke hvad det er Alm vil - ud over vi skal hurtigt frem til afslutninger.
- Men hvad gør man så når man skal forsøge at skabe kampen, mod en svagere modstander der stiller sig ned, eller når man skal forsøge at vende et nederlag."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Alm lykkedes ikke at bringe os videre der kun en meter i halvandet år nu. I vores gode kampe profiterede vi af Jebalis klasse men et etableret offensivspil det har vi bare ikke.
Jeg er i hvertfald stadig ikke overbevist.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægSelvom der er ting der mislykkes ser jeg også tegninger til nogle fine ting.
De første 15 minutter troede det kunne blive godt men aktuelt er der ikke meget som giver håb til mig."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ja - altså det blev bedre i efteråret, mere stabilt men vel så heller ikke mere.
Jeg er i hvertfald stadig ikke overbevist."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Hvad er det du hæfter dig til?
De første 15 minutter troede det kunne blive godt men aktuelt er der ikke meget som giver håb til mig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Jeg har kun set fra m,inut 60. Men jeg ser nogle gode opspil i gennem midten, som giver gode muligheder enten på kanten eller i småspillet. At det så bliver formøblet er så en anden sag.
Comment
Comment