2-0... vi er forsat for dårlige defensivt og vi bliver aldrig farlige nok offensivt. Det samme son imod FCN. Bekymrende. JS er kun vber.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Forberedning efter vinterpausen 22/23
Collapse
X
-
Rigtig fin offensiv kombinationsspil der men Breum mislykkes med afslutning."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
Hvad er det egentlig der går godt?
Comment
-
Kan huske at, det blev meldt ud at vi fokuserede på offensiven i opstarten.... jeg frygtede at det ville blive på bekostning af defensiven, hvor jeg synes vi fortsat er svagest. Hvilket virker til, at være tilfældet. Ved godt at det kun er en træningskamp, men FCM er langt fra stærkeste opstilling. Men det var det samme mod FCN. Jeg håber at der bliver skiftet fokus nu og at vi enten får en cm mere, så Tverskov kan agerer backup i det centrale forsvar eller en ny spiller til den centrale forsvar. Jeg håber på det sidste.
Comment
-
Vi skal vidst være glade for der stadig er nogen uger til opstart vi skal back to basic. Stå solidt defensivt og så må vi håbe folk som Minteh, sabbi og kadrii som kan noget ekstraordinært kan afgøre kampene. Det her forsøg på at være aggressive, hvor vi ender med at halse efter fcm's andethold er der lang vej til får gang på jord. Ideen er god og en vej vi skal, men holdet er ikke til det endnu.
Comment
Comment