Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Ja, men vi er jo ikke i nærheden af, at være farlige. Så det hjælper ikke så meget, at være gode på bolden, når vi ikke er i nærheden af at skabe store chancer.
    Det er vi enige i. Men jeg håber da at man kan træne yderligere løbemønstre, så vi kan blive farlige :D

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

      Jeg har kun set fra m,inut 60. Men jeg ser nogle gode opspil i gennem midten, som giver gode muligheder enten på kanten eller i småspillet. At det så bliver formøblet er så en anden sag.
      Tja, det havde vi også i kampens første minutter men uden at få noget ud af det. Vi skaber ja ikke chancer
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

        Det er vi enige i. Men jeg håber da at man kan træne yderligere løbemønstre, så vi kan blive farlige :D
        Ja, det er kun det der mangler... Men vores nye mand ser fin ud og mon ikke, at der bliver kikket mere på det defensive efter 8-0 i to kampe.

        Comment


          Er det friløberen, der bliver scoret via stolpen, flere af jer kalder et drop af HC?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

            Det er vi enige i. Men jeg håber da at man kan træne yderligere løbemønstre, så vi kan blive farlige :D
            Ville være fint hvis Alm læser med ... men tvivler. ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Vi mangler meget, jeg er enig med mange der poster her.

              Lidt på den positive side, så synes jeg Breum får spillet sig ind i kampen og kommer til nogle afslutninger og så synes jeg Franco har et godt indhop, men jeg er jo også rigtig glad for ham.

              Vi mangler skarphed oppe foran og har minimum en som burde ligge i kassen.

              Og så må jeg også medgive at HC ikke står nogen stor kamp i dag.

              Ham Pontus Texel fra FCM har jeg set i nogle u-landskampe og kunne godt være en mulighed hvis man ikke vurderer at vores egne talenter er helt gode nok, selvom Slotsager, hans alder taget i betragtning faktisk spiller en fin kamp.
              ​​​​​​

              Comment


                Ikke fordi Bernat skal have skylden for den her holdpræstation.

                Men jeg tror ikke, han nogensinde bliver førstemålmand i OB igen. Hans spil med fødderne er simpelthen for dårligt. Det går virkelig langsomt.
                Last edited by Bolbro; 27-01-2023, 15:01.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Vi mangler meget, jeg er enig med mange der poster her.

                  Lidt på den positive side, så synes jeg Breum får spillet sig ind i kampen og kommer til nogle afslutninger og så synes jeg Franco har et godt indhop, men jeg er jo også rigtig glad for ham.

                  Vi mangler skarphed oppe foran og har minimum en som burde ligge i kassen.

                  Og så må jeg også medgive at HC ikke står nogen stor kamp i dag.

                  Ham Pontus Texel fra FCM har jeg set i nogle u-landskampe og kunne godt være en mulighed hvis man ikke vurderer at vores egne talenter er helt gode nok, selvom Slotsager, hans alder taget i betragtning faktisk spiller en fin kamp.
                  ​​​​​​
                  En mulighed for hvad?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Er det friløberen, der bliver scoret via stolpen, flere af jer kalder et drop af HC?
                    Ikke et decideret drop, men det er en som han burde kunne tage. Den er tæt på stolpen og det er HC også. Han er desværre langt fra, at kunne true MH på målmandsposten. Hvilket ikke kun skyldes dette mål.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      En mulighed for hvad?
                      En mulighed at hive ind som gardering, hvis det er muligt. Når Kheemdee er videre og hvis vi ikke vurderer at Vestergaard har niveauet, plus at Jørgen nok er videre fra sommer så står vi alene med Slotsager som back-up på CF positionen, jeg kan godt se hans talent, men han er bare meget ung.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        En mulighed at hive ind som gardering, hvis det er muligt. Når Kheemdee er videre og hvis vi ikke vurderer at Vestergaard har niveauet, plus at Jørgen nok er videre fra sommer så står vi alene med Slotsager som back-up på CF positionen, jeg kan godt se hans talent, men han er bare meget ung.
                        Hellere ham her https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...er-interessant så vil der være noget reel konkurrence der.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                          Ikke et decideret drop, men det er en som han burde kunne tage. Den er tæt på stolpen og det er HC også. Han er desværre langt fra, at kunne true MH på målmandsposten. Hvilket ikke kun skyldes dette mål.
                          Som en det selv har været målmand i over tyve år ville jeg godt nok blive noget arg over at få den på min kappe. Ideen om at det. Er en ekstra synd at lukke et mål ind ved "egen stolpe" er noget ikke-målmænd har fundet på.
                          ​​​​​​Om HC nogensinde bliver førstemålmand i OB skal jeg ikke kunne sige, men synes faktisk han er en af de få, der kan være sin præstation bekendt i dag.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            En mulighed at hive ind som gardering, hvis det er muligt. Når Kheemdee er videre og hvis vi ikke vurderer at Vestergaard har niveauet, plus at Jørgen nok er videre fra sommer så står vi alene med Slotsager som back-up på CF positionen, jeg kan godt se hans talent, men han er bare meget ung.
                            Men i hvilken verden henter vi u-landsholdsspillere fra FCM?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Som en det selv har været målmand i over tyve år ville jeg godt nok blive noget arg over at få den på min kappe. Ideen om at det. Er en ekstra synd at lukke et mål ind ved "egen stolpe" er noget ikke-målmænd har fundet på.
                              ​​​​​​Om HC nogensinde bliver førstemålmand i OB skal jeg ikke kunne sige, men synes faktisk han er en af de få, der kan være sin præstation bekendt i dag.
                              Det er muligt. Medgiver gerne, at det ikke altid er tilfædet, at det er en ekstra synd som du kalder det. Men nu og da er det, blandt andet her. Jeg synes han virker langsom og usikker og det har spredt sig til forsvaret. Dermed ikke sagt, at det er hans skyld. Men jeg er dybt uenig i, at han kan være sin præstation bekendt. Han har været halvringe.

                              Jeg så gerne, at han kunne blive førstevalg. Men det tror jeg ikke længere på, han er ikke god nok, hvilket kampen i dag også medvirker til at understrege.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Som en det selv har været målmand i over tyve år ville jeg godt nok blive noget arg over at få den på min kappe. Ideen om at det. Er en ekstra synd at lukke et mål ind ved "egen stolpe" er noget ikke-målmænd har fundet på.
                                ​​​​​​Om HC nogensinde bliver førstemålmand i OB skal jeg ikke kunne sige, men synes faktisk han er en af de få, der kan være sin præstation bekendt i dag.
                                Okay, så ser vi godt nok en meget forskellig kamp

                                Comment

                                Working...
                                X