Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Men er Zohore ikke også først taget afsted til Thailand senere end de andre da de rejste ved middagstid i tirsdags og Zohore blev jo først offentligt gjort omkring kl. 16 mener jeg.

    Så er han vel kommet 6-8 timer senere end de andre hvis der er gået et fly til Thailand.

    Comment


      Det lyder lidt som om at niveauet ikke er super højt for det hold man spiller imod, hvor det lidt er noget med nogle tacklinger der kommer alt for sent på en våd bane. Det kan godt være at man lige har overvejet det inden man sender Zohore ind i det der, så lang tid er der heller ikke til Randers kampen, til at vi skal have samlet dumme skader op i Thailand.
      Last edited by Striwetforlivet!; 03-02-2023, 14:49.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Men er Zohore ikke også først taget afsted til Thailand senere end de andre da de rejste ved middagstid i tirsdags og Zohore blev jo først offentligt gjort omkring kl. 16 mener jeg.

        Så er han vel kommet 6-8 timer senere end de andre hvis der er gået et fly til Thailand.


        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ja det troede jeg da at du vidste?….

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg


            Hvis han ikke var med det fly som resten af OB spillerne var med, og tvivler jeg lidt på at han var da han ikke havde skrevet under på en kontrakt endnu på det tidspunkt.

            Så kan han vel først være kommet afsted senere end de andre og da han blev offentligt gjort kl. 19 der var de andre spillere allerede halvvejs på flyveturen, så tænker at han er taget afsted senere end resten af spiller truppen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              Hvis han ikke var med det fly som resten af OB spillerne var med, og tvivler jeg lidt på at han var da han ikke havde skrevet under på en kontrakt endnu på det tidspunkt.

              Så kan han vel først være kommet afsted senere end de andre og da han blev offentligt gjort kl. 19 der var de andre spillere allerede halvvejs på flyveturen, så tænker at han er taget afsted senere end resten af spiller truppen.
              Ja, men det betyder da ingenting for at deltage i en kamp (nogen gange faktisk en fordel).

              Comment


                Lidt fra Leif om turen

                https://fyens.dk/ob/vissenbjerg-klan...heppede-paa-ob

                Kanté har fået kontrakt i Tunesien btw

                Comment


                  Lidt fra Frøkjær

                  https://fyens.dk/ob/ob-s-mads-froekj...nden-kampsport

                  Afslører at Jebali hellere ville spille 9`er end 10`er i vores system

                  Comment


                    Lidt mere fra kampen af Leif

                    https://fyens.dk/ob/ob-fandt-noget-s...lig-modstander

                    Comment


                      Jeg skal lige love for at Leif er kommet i hopla efter at være kommet til Thailand. Tre artikler, med referencer til halløj på badehotellet og underrubrikker med "Grubbe-dynamik" som overskrift, Jo jo.
                      Last edited by Striwetforlivet!; 04-02-2023, 14:50.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                        Jeg skal lige love for at Leif er kommet i hopla efter at være kommet til Thailand. Tre artikler, med referencer til halløj på badehotellet og underrubrikker med "Grubbe-dynamik" som overskrift, Jo jo.
                        Noget mere underholdende end de småtterier der kommer fra Nejstrup & Co ihverfald

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Noget mere underholdende end de småtterier der kommer fra Nejstrup & Co ihverfald
                          Korrekt. Det er overraskende så lidt jeg egentligt bruger OBs officielle informationskanaler.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Noget mere underholdende end de småtterier der kommer fra Nejstrup & Co ihverfald
                            Hvor mange er egentligt med fra administrationen på turen ?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Lidt fra Frøkjær

                              https://fyens.dk/ob/ob-s-mads-froekj...nden-kampsport

                              Afslører at Jebali hellere ville spille 9`er end 10`er i vores system
                              Nu havde Paulsen ja også tandbeskyttelse med så måske de forstod det som invitation.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Jeg er begyndt at overveje, hvorvidt denne træningslejr er en sportslig succes?

                                Bjørn Wesström har udtalt sig om formålet for træningslejren:

                                - Planlægningen af ​​aktiviteterne frem til ligastart har to formål: for det første at spillerne skal være maksimalt fysisk og taktisk forberedte til de fem resterende kampe i Grundspillet. For det andet har vi også planlagt en camp, der giver mulighed for fælles og individuelle oplevelser, der er udover det sædvanlige for et fodboldhold, siger Björn Wesström, der er fodbolddirektør i OB. (https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/we-are-going-to-thailand/)

                                Formålet er altså:
                                1) fysisk og taktisk forberedte
                                2) oplevelser som er usædvanlige for et fodboldhold.

                                Nu er det som alle bekendt svært begrænset, hvad OB selv kommunikerer fra deres træningslejr. Det kan man undre sig såre over og være frustreret over.

                                Heldigvis har Fyens Stiftstidende sendt Leif Rasmussen afsted og kan altså komme tættere på holdet end gennem OB Media.

                                Han skriver i denne reportage: https://fyens.dk/ob/ob-fandt-noget-s...lig-modstander

                                – "det lokale vandingsanlæg havde skabt store vandpytter på banen ved Bangkok Glass, der er med 3000 ansatte er sponsor for den lokale Superleague-klub BG Pathon United."

                                Og i dette interview med Frøkjær:

                                – "Der var vist lidt for meget tænding i kampen. Malaysierne troede vist, det var UFC (red.: Ultimate Fighting Championship). Men vi stod sammen, da de gerne ville ud og ødelægge spillet. De troede, at det var en anden sportsgren. Vi vidste godt på forhånd, at de godt kunne li´ at løbe ind i folk,"

                                og i samme interview giver Frø en udtalelse, der bekræfter min frygt: https://fyens.dk/ob/ob-s-mads-froekj...nden-kampsport

                                – "Nu har vi rejst ti timer for at få bedre baner. Så kunne man godt opgradere den ting lidt. Men jeg skal ikke brokke mig, for vi ville alligevel være udfordret på det punkt derhjemme. Men det er okay her. Osen fra bilerne gør, at solen ikke kommer helt frem. Vi bliver svedige og taber et par kilo efter hver træning, så det er vigtigt at få væske og salte."​

                                Fysisk taber spillerne sig et par kilo efter hver træning. De er en stor tidsforskel, som også koster på den fysiske front, når vi skal rejse hjem igen og spille en kamp fem dage efter rejsen. Taktisk er OB udfordret af, at banerne ikke er gode. Så formålet med at være "maksimalt fysisk og taktisk forberedte" kan der vel stilles et stort spørgsmålstegn ved? Ligeledes virker Frø heller ikke imponeret over modstanderens sportslige niveau? Bliver vi bedre af at spille mod disse hold end hvis vi eks. havde mødt europæiske hold?

                                Oplevelsesmæssigt så har Leif Rasmussen delt to tweets, der ikke ligefrem giver indtryk af, at det er gode oplevelser.
                                https://twitter.com/LeifOffenbax/sta...99061798559745 : det er varmt og byggeri larmer.
                                https://twitter.com/LeifOffenbax/sta...84190293053440 : spillernes hotel ligger på et sted han kalder "herrens mark".

                                Vi tog vist til Thailand, fordi vi fik et godt tilbud og var trætte af Tyrkiet. Men er det en succes? Jeg er spændt på at se, hvordan vi står til første kamp mod Randers. Og måske høre mere fra træningslejren.
                                Last edited by mitioghøjer; 04-02-2023, 15:43.

                                Comment

                                Working...
                                X