Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forberedning efter vinterpausen 22/23

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Men Aron og Tverskov var gode idag. På en billig baggrund selvfølgelig
    Sabbi kommer frem til meget men er ikke en klinisk afslutter på nogen måde
    Manneh og Frø er vel dem der spiller i stedet for Gigoloen og Issam. Det er mindst 1 niveau under.

    Vi er uden tvivl svækket ift efteråret

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Kan også godt være han har været bange for at rende ind i en skade i sidste kamp inden vi går igang igen.
      Yes

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Men Aron og Tverskov var gode idag. På en billig baggrund selvfølgelig
        Sabbi kommer frem til meget men er ikke en klinisk afslutter på nogen måde
        Manneh og Frø er vel dem der spiller i stedet for Gigoloen og Issam. Det er mindst 1 niveau under.

        Vi er uden tvivl svækket ift efteråret
        Utvivlsomt. Mustafic virker heller ikke, på det foreliggende, til at være en én til én erstatning af Gigovic.

        Manneh synes jeg faktisk spiller en god kamp, der er lidt Adelgaard over ham på en måde, ikke så meget fysik men det der så er for han meget ud af, det var jeg positivt overrasket over.

        Og så synes jeg Tongya især i første halvleg har mange gode aktioner både hans assist men også hans evne til at komme først på bolden var vældigt fint, i 2 halvleg skal han nok sparke den ind han kommer frem til. Men alt i alt synes jeg faktisk han spiller en god kamp.

        Og så Mucolli med sit indhop igen, der resulterer i en scoring, der må jeg gentage mig selv, og sige at han har ikke fået chancen på det førstehold, det kan være at han gør det pivelendigt til træning og det er årsagen til at han ikke får flere minutter, men jeg synes det virker som en underlig transfer hvis man ikke har tænkt sig at bruge ham.

        Comment


          Slotsager synes jeg egentligt også godt at man kan trække frem, taget i betragtning af at han er 17 år, så spiller han altså med en knusende ro og er ret sikker i sit pasningsspil og sine indgreb, det er en meget fin spiller man har i støbeskeen der.

          Comment


            Tverskov er tilfreds med generalprøven

            https://bold.dk/fodbold/stillinger/k...generalproeve/

            https://www.facebook.com/watch?v=893593748360252
            Last edited by manner; 12-02-2023, 16:12.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Thjaaaa... inden kampen mod Randers en kold og snusket dag kan han vel ikke sige meget andet...

              Comment


                Fra SF

                https://fyens.dk/ob/ob-burde-have-vu...generalproeven

                Comment


                  "Det her var fugtigt og hårdt. Jeg håber, at vi kommer hjem og bliver overrasket over, hvor god form, vi er i. For det er virkelig tungt hernede. Det er som at få en dyne over hovedet, nå man løber ud i det. Det kræver tilvænning. Men vi har fået løbemeter ind, selv om vi ligger nogle procenter under, hvad vi har gjort derhjemme, tilføjer han."

                  Det her må gerne vise sig at holde stik. Vi gik så meget død i starten af sæsonen fordi vi gerne vil presse højt i 25 - 30 graders varme, så hvis der konditionsmæssigt er blevet lagt på, og vi er blevet bedre til at dosere hvornår vi skal presse højt, så kan trade off fra den der tur vise sig at være hjemme.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Men Aron og Tverskov var gode idag. På en billig baggrund selvfølgelig
                    Sabbi kommer frem til meget men er ikke en klinisk afslutter på nogen måde
                    Manneh og Frø er vel dem der spiller i stedet for Gigoloen og Issam. Det er mindst 1 niveau under.

                    Vi er uden tvivl svækket ift efteråret
                    Aron er dejligt meget undervejs, men hold ferie nogen ringe indlæg han fik smidt ind. Han havde jo en hel eftermiddag i flere tilfælde og synes faktisk Sabine tog nogle fine løb i boksen.
                    Manneh er noget andet end Gigolo, men synes han er rigtig stærk. Han får dælme ryddet op hurtigt når vi er ved at løbe ud i problemer. Han fik dog også hjælp af at modstanderne ikke lige var de hurtigste til at sætte omstillinger sammen.
                    Frø får ikke rigtig noget ud af det, selvom der er plads og fart omkring ham. Jeg gætter på Naaten hurtigt fravrister ham 10’eren og efterlader ham på venstre kant, hvor han kan være ligeså god som Franco og Breum.
                    Naaten synes jeg godt jeg kan se lidt krummer i. Det er ikke Issam, men han så ud til at være hurtig i tanke og handling. Stikningen til Mucollis kæmpe direktør var prima.

                    Comment


                      Endnu en +artikel i FS snakkes der med Bo Nielsen om at Yankuba ikke blev taget ud af træningen fordi han var skadet, men kun fordi tallene fra div. tests afslørede risikoen for at få en overbelastningsskade var overhængende, og sådan er det med alle spillerne .. selvf. med forskellige udgangspunkter, Tverskov skal naturligvis have så mange sprintmeter som Yankuba. Fagre nye verden i OB ..

                      https://fyens.dk/ob/ob-forhindrer-ov...yankuba-minteh
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Endnu en +artikel i FS snakkes der med Bo Nielsen om at Yankuba ikke blev taget ud af træningen fordi han var skadet, men kun fordi tallene fra div. tests afslørede risikoen for at få en overbelastningsskade var overhængende, og sådan er det med alle spillerne .. selvf. med forskellige udgangspunkter, Tverskov skal naturligvis have så mange sprintmeter som Yankuba. Fagre nye verden i OB ..

                        https://fyens.dk/ob/ob-forhindrer-ov...yankuba-minteh
                        Jeg kan desværre ikke læse artiklen, men jeg tænker da også at det næppe kan være tilfældigt at skades situationen er blevet så meget bedre på det seneste. Fedt at der er kommet større fokus på individuel dosering!

                        Comment


                          Thailand er et for varmt og fugtigt land for et dansk top fodboldhold. Men der blev jo også lagt væk på det sociale og oplevelser. Håber det ikke giver bagslag mod Randers - en kamp der skal vindes.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                            Thailand er et for varmt og fugtigt land for et dansk top fodboldhold. Men der blev jo også lagt væk på det sociale og oplevelser. Håber det ikke giver bagslag mod Randers - en kamp der skal vindes.
                            Ja det er en hård belastning for spillerne især, og div. tests viser angiveligt at testsne ligger lidt under hvad de gjorde inden de tog derned. Det betyder næppe nødvendigvis at formen er blevet dårligere af opholdet. Måske bare at forholdene sætter begrænsninger i fht. iltoptag osv. så benene bliver tungere og pulsen stiger markant i den fugtige og lumre luft når der sprintes og pulsen er høj. Spændende bliver det dog om udbyttet er tilfredsstillende på alle områder.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                              Thailand er et for varmt og fugtigt land for et dansk top fodboldhold. Men der blev jo også lagt væk på det sociale og oplevelser. Håber det ikke giver bagslag mod Randers - en kamp der skal vindes.
                              Jeg tror ikke der er noget galt i at have noget af sin opstart i høj varme. Det kan muligvis give 3-4 pct. ekstra når vi starter op, fordi det har været krævet noget ekstra at nå sine fysiske mål. Jeg er mere bekymret for at vi har mødt tre modstandere på niveau med et 2. Divisionshold herhjemme. Det kombineret med varmen har ikke bragt dem op i superligatempo i kampsituationer og det kan give bagslag imod et Randershold som heller ikke har mange skader

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Jeg tror ikke der er noget galt i at have noget af sin opstart i høj varme. Det kan muligvis give 3-4 pct. ekstra når vi starter op, fordi det har været krævet noget ekstra at nå sine fysiske mål. Jeg er mere bekymret for at vi har mødt tre modstandere på niveau med et 2. Divisionshold herhjemme. Det kombineret med varmen har ikke bragt dem op i superligatempo i kampsituationer og det kan give bagslag imod et Randershold som heller ikke har mange skader
                                “tror” og “muligvis” er ikke ret opmuntrende :-D
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X