Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Strategi 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Er der noget nyt mht. identitetsprojektet

Der blev jo lovet løbende opdateringer

"Derfor vil arbejdet ske i en åben og inddragende proces, hvor alle OB-sympatisører får mulighed for at følge med og engagere sig gennem et åbent arrangement, en spørgeskemaundersøgelse og den løbende debat om projektet"

"Så jeg tænker, at den åbenhed, jeg synes, der er ved at kendetegne OB, må være noget, vi skal forstærke. Eksemplet er IdentitetOB, hvor vi åbner døre og vinduer på vid gab for, at alle, der interesserer sig, kan få lov til at bidrage. Det at være tilgængelig for OB-familien er ret vigtigt, for vi får brug for hjælp, og vi vil gerne være fælles om det her" Hvordan, hvis man ikke er inviteret med til festen
    Last edited by Online; 30-12-2024, 13:35.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Er der noget nyt mht. identitetsprojektet

Der blev jo lovet løbende opdateringer

"Derfor vil arbejdet ske i en åben og inddragende proces, hvor alle OB-sympatisører får mulighed for at følge med og engagere sig gennem et åbent arrangement, en spørgeskemaundersøgelse og den løbende debat om projektet"

"Så jeg tænker, at den åbenhed, jeg synes, der er ved at kendetegne OB, må være noget, vi skal forstærke. Eksemplet er IdentitetOB, hvor vi åbner døre og vinduer på vid gab for, at alle, der interesserer sig, kan få lov til at bidrage. Det at være tilgængelig for OB-familien er ret vigtigt, for vi får brug for hjælp, og vi vil gerne være fælles om det her" Hvordan, hvis man ikke er inviteret med til festen

Er der virkelig ingen, der kan svare paa mine simple spoergsmaal ?

Projektet blev da ellers talt op af flere brugere herinde !
      Last edited by Online; 02-01-2025, 22:47.

Comment

Mon ikke bestyrelsen er tilfreds man har søsat et stort projekt som aldrig kommer med en færdig plan.

Så gik der tid med det. Langsommelighed er en dyd i OB.

Comment

Brugte lige min nytårsaften på noget andet, beklager

Der har været holdt følgegruppemøde i slut-november, der er endnu et på vej om 14 dage og der kommer en offentlig “midtvejs”konklusion indenfor fort tid. Der er også et nyt SFÅ-afsnit på vej.

Derudover bliver der snart meldt ud om offentligt møde for alle i løbet af vinteren og så følger spørgeskemaundersøgelse bl.a. også :-)

Og lad mig tilføje, at al debat vi ser om projektet, al dialog som følge af SFÅ-afsnittene mv. bliver optaget i projektet. Så debatter endelig løs når I hører noget mere.
          Last edited by B(ob); 03-01-2025, 02:17.

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

Der har været holdt følgegruppemøde i slut-november, der er endnu et på vej om 14 dage og der kommer en offentlig “midtvejs”konklusion indenfor fort tid. Der er også et nyt SFÅ-afsnit på vej.

Derudover bliver der snart meldt ud om offentligt møde for alle i løbet af vinteren og så følger spørgeskemaundersøgelse bl.a. også :-)

Og lad mig tilføje, at al debat vi ser om projektet, al dialog som følge af SFÅ-afsnittene mv. bliver optaget i projektet. Så debatter endelig løs når I hører noget mere.
            Intet at beklage, fuldt forståligt og godt nytår

Takker for updaten

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

Ps. og vi ved godt, der udadtil har været lidt stille om projektet den seneste måneds tid. Det er ikke fordi der ikke sker noget, men fordi der er mange ting, der forberedes til den næste tid og fordi vi skulle afstemme kommunikationen udadtil med OB.

Comment

Working...
              X