2 forskellige personer, 2 forskellige ønsker kunne også være grunden.
Men endnu en negativ vinkel ind på OB, jeg må indrømme jeg er glad for jeg ikke ser livet med så negativ en holdning.
Synes nu ikke det er så negativt, men mere en undren over, at vi i det mindste ikke forsøger at være lidt mere proaktive og plukke de lavthængende frugter.
Så gerne flere tidligere spillere i klubben, når vi nu taler så meget om kultur/DNA.
Man kan starte med at få Nedergaard ind som (chef)scout og rykke Helveg ind i (fodbold)bestyrelsen. Det tror jeg kan støtte identitetsprocessen og en yderligere positiv udvikling.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Alt er til salg, spørgsmålet er prisen (som NT ikke finder høj nok endnu).
"Niels Thorborg, der peger på, at OB og Odense Sport & Event har haft sorte tal på bundlinjen i 2023 og ser ud til at kunne præsentere et positivt regnskab igen for regnskabet 2024."
Det er super flot for koncernen, men klubben rykkede stadigvæk ned (og opererer med et noget lavere budget).
Du et altid så bedre-vidende, så man bør have en d”spand i nærheden, for at komme af med opkastet. Hvorfor er du aldrig blevet til mere, kan man spørge om, men når man læser alle dine “kloge” indlæg, forstår man det jo godt.
Kan du ikke holde en pause fra dette forum, bare 3-4 ÅR…?
Thorborg takkede for invitationen til at komme ind til Stemmer fra Ådalen. Ha ha. De har ønsket at tale med ham i meget lang tid. Og hvorfor dukker han nu op. Tja, det ved jeg ikke og jeg har endnu ikke hørt hele interviewet, men mon ikke det hænger sammen med, at den tidligere stadsdrektør nu er en del al bestyrelsen, så der skal et større tryk på kommunen.
Han har siddet i bestyrelsen i 25 år.
Hørte han sagde at Uffe havde belært ham om, hvad han som bestyrelsesformand kunne og ikke kunne. Det følger han stadig, sagde han.
Det er i øvrigt dejligt at høre, at han ikke har glemt sit vestsjællandske.
Du et altid så bedre-vidende, så man bør have en d”spand i nærheden, for at komme af med opkastet. Hvorfor er du aldrig blevet til mere, kan man spørge om, men når man læser alle dine “kloge” indlæg, forstår man det jo godt. Kan du ikke holde en pause fra dette forum, bare 3-4 ÅR…?
Jeg har aldrig været bedrevidende, men vidende og beklager, at jeg nogen gange har delt den slags info her.
Hvad er det, jeg ikke er blevet til, som du synes jeg burde være med mine evner?
Holder da gerne en pause, da I jo allerede er en flok, som er ved at dræbe stedet her, da en debat åbenbart ikke er mulig.
Thorborg takkede for invitationen til at komme ind til Stemmer fra Ådalen. Ha ha. De har ønsket at tale med ham i meget lang tid. Og hvorfor dukker han nu op. Tja, det ved jeg ikke og jeg har endnu ikke hørt hele interviewet, men mon ikke det hænger sammen med, at den tidligere stadsdrektør nu er en del al bestyrelsen, så der skal et større tryk på kommunen.
Han har siddet i bestyrelsen i 25 år.
Hørte han sagde at Uffe havde belært ham om, hvad han som bestyrelsesformand kunne og ikke kunne. Det følger han stadig, sagde han.
Det er i øvrigt dejligt at høre, at han ikke har glemt sit vestsjællandske.
Altså. Ikke for at tage noget kredit eller noget. Men Thorborg er med fordi vi er nogle stykker der på 2 IDentitets møder har punket ham for at at være en der burde være mere åben og komme mere ud i medierne(SFÅ,FS og OBstruktion) og vise han er kaptajn på skibet. Bla undertegnede og Parsum har rejst os og sagt det til ham direkte.
Man kunne godt se at det ikke var et drømmescenarie for ham, men han lyttede og kunne godt forstå de argumenter der kom og må have taget det til efterretning.
Han er faktisk en utrolig sjov og underholdende fyr og de fleste virkelig kunne lide ham. Så hvorfor ikke vise den side og få folk med på rejsen?
Både det og sin meget energiske deltagelse til IDentitetsmøderne viser virkelig at han lytter til fans og kun ønsker det bedste for klubben IMO
Altså. Ikke for at tage noget kredit eller noget. Men Thorborg er med fordi vi er nogle stykker der på 2 IDentitets møder har punket ham for at at være en der burde være mere åben og komme mere ud i medierne(SFÅ,FS og OBstruktion) og vise han er kaptajn på skibet. Bla undertegnede og Parsum har rejst os og sagt det til ham direkte.
Man kunne godt se at det ikke var et drømmescenarie for ham, men han lyttede og kunne godt forstå de argumenter der kom og må have taget det til efterretning.
Han er faktisk en utrolig sjov og underholdende fyr og de fleste virkelig kunne lide ham. Så hvorfor ikke vise den side og få folk med på rejsen?
Både det og sin meget energiske deltagelse til IDentitetsmøderne viser virkelig at han lytter til fans og kun ønsker det bedste for klubben IMO
Jeg sad virkelig med følelsen af "hvorfor viser han dog ikke den side af sig selv til omverdenen?" og havde også selv lyst til at sige det, som du og Parsum sagde.
Der er sikkert nogle, der mener at han jo er vant til at sælge sig selv til store forsamlinger af fortrinsvis forretningsforbindelser, men det gjorde alligevel stort indtryk på mig som fan, der ellers ikke har lagt skjul på, at jeg synes hans OSE cirkus har været med til at ødelægge OB, og den mening vil jeg stadig holde fast i.
Hans tilstedeværelse og det ikke-proklamerede indlæg han holdte til det sidste møde i Ådalen viste en mand med passion. Jeg vælger at lade tvivlen komme ham til gode; ligesom med selve projektet. For der er absolut ingen tvivl om at de fleste der deltager i møderne, de har deres store tvivl om hvor vidt det virkelig kommer til at batte noget, men vi forsøger.
Og hvis det crasher så er det jo dét. Vi er jo efterhånden vant til at ting i OB crasher. Men tænk hvis det her bliver én af de gange, hvor det ikke gør?
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Ingen grund til at være spydig. Jeg svarede bare på en der stillede et spørgsmål om hvorfor NT lige pludselig stiller op. Og giver ham et svar. Jeg er helt overbevist om at det ikke var sket uden et pres fra mange i identitets projektet
Jeg sad virkelig med følelsen af "hvorfor viser han dog ikke den side af sig selv til omverdenen?" og havde også selv lyst til at sige det, som du og Parsum sagde.
Der er sikkert nogle, der mener at han jo er vant til at sælge sig selv til store forsamlinger af fortrinsvis forretningsforbindelser, men det gjorde alligevel stort indtryk på mig som fan, der ellers ikke har lagt skjul på, at jeg synes hans OSE cirkus har været med til at ødelægge OB, og den mening vil jeg stadig holde fast i.
Hans tilstedeværelse og det ikke-proklamerede indlæg han holdte til det sidste møde i Ådalen viste en mand med passion. Jeg vælger at lade tvivlen komme ham til gode; ligesom med selve projektet. For der er absolut ingen tvivl om at de fleste der deltager i møderne, de har deres store tvivl om hvor vidt det virkelig kommer til at batte noget, men vi forsøger.
Og hvis det crasher så er det jo dét. Vi er jo efterhånden vant til at ting i OB crasher. Men tænk hvis det her bliver én af de gange, hvor det ikke gør?
MvH ChrisOB
Jeg har godt nok heller ikke været fan af det OSE halløj. Men han har solgt det godt og det bliver spændende at se hvad der sker fremadrettet. Nu har Minteh millionerne pyntet godt i regnskabet de sidste par år. Og skulle gøre det igen i 2025. Men kan vi fortsætte med at generere store transfers og sikre et endnu stærkere fundament der kan øge det sportslige budget
Jeg har godt nok heller ikke været fan af det OSE halløj. Men han har solgt det godt og det bliver spændende at se hvad der sker fremadrettet. Nu har Minteh millionerne pyntet godt i regnskabet de sidste par år. Og skulle gøre det igen i 2025. Men kan vi fortsætte med at generere store transfers og sikre et endnu stærkere fundament der kan øge det sportslige budget
Uden OSE havde der ikke været noget der hed OB i dag. Synes det bliver forklaret ret godt i udsendelsen.
Eksempelet med aab viser hvor solidt fundamentet i OB er.
Uden OSE havde der ikke været noget der hed OB i dag. Synes det bliver forklaret ret godt i udsendelsen.
Eksempelet med aab viser hvor solidt fundamentet i OB er.
Det er imo at sammenligne med nogen, der redder en hæderkronet bygning fra at blive revet ned og dernæst ændrer dets udseende til den rene ukendelighed, der fjerner store dele af den aura, der gjorde bygningen hæderkronet til at starte med.
Nu sidder smadremanden så i øjenhøjde med dem, der gerne vil gøre bygningen genkendelig og hæderkronet igen.
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment