Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Strategi 2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Går det fremad med strategiarbejdet ?

Kender desværre ikke deltagerne i arbejdet - findes der en liste ?

Er folk som DD, Bechara, Andreas Odbjerg eller MØ med ?
    Hey.

Det er ikke et strategiarbejde, men et identitetsarbejde, som er basis for at man kan tilpasse strategien.

Vi er ved at se ind i muligheden for at offentliggøre listen af deltagere i følgegruppen, vi skal bare lige være sikre på det er ok. Følgegruppen er dog et af flere ben i projektet, som man kan høre beskrevet i den første SFÅ-udsendelse.

Ingen af de pågældende er med i følgegruppen. Men der er nogle af dem, der har været overvejet/indbudt :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

Hey.

Det er ikke et strategiarbejde, men et identitetsarbejde, som er basis for at man kan tilpasse strategien.

Vi er ved at se ind i muligheden for at offentliggøre listen af deltagere i følgegruppen, vi skal bare lige være sikre på det er ok. Følgegruppen er dog et af flere ben i projektet, som man kan høre beskrevet i den første SFÅ-udsendelse.

Ingen af de pågældende er med i følgegruppen. Men der er nogle af dem, der har været overvejet/indbudt :-)
      Super - takker for svarene

Comment

Vi har heldigvis vores på det tørre...

https://bold.dk/fodbold/klubber/vibo...raeningsanlaeg

Vi har så STORE planer og en ledelse med talegaverne i orden... der tales konstant om en såkaldt strategi, som aldrig bliver til noget, mens "mindre" klubber suser forbi os år efter år...

Comment

Vi har så STORE planer og en ledelse med talegaverne i orden... der tales konstant om en såkaldt strategi, som aldrig bliver til noget, mens "mindre" klubber suser forbi os år efter år...
          Toget er kørt og OB står desværre på perronen

Comment

Hvor har du dog ret. OB sover jo bare videre imens toget suser afsted. Vi bliver spist af med et kulturprojekt som der er fuldstændig ligegyldigt.
            Fremtiden byder på mange ture i elevatoren, for andre klubber står ikke og venter på os fordi de synes det er synd vi ikke kan følge med.
            Men nu er jeg også bare negativ ifl TB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hvor har du dog ret. OB sover jo bare videre imens toget suser afsted. Vi bliver spist af med et kulturprojekt som der er fuldstændig ligegyldigt.
              Fremtiden byder på mange ture i elevatoren, for andre klubber står ikke og venter på os fordi de synes det er synd vi ikke kan følge med.
              Men nu er jeg også bare negativ ifl TB.
              Da jeg læste dit indlæg for en uge siden, tænkte jeg bare - brok, brok, brok. Har netop hørt SFÅ om identitet. Nu tænker jeg, at der er så mange tegn på, at klubbens problemer igen ikke adresseres, og at man fortsætter med bind for øjnene. TB kan måske helbrede organisationen, men fodboldklubben er stadig “døende”. Hvem har tilstrækkelig fodboldfaglighed og magt til at gennemføre de nødvendige ændringer i OB?

Comment

Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

Da jeg læste dit indlæg for en uge siden, tænkte jeg bare - brok, brok, brok. Har netop hørt SFÅ om identitet. Nu tænker jeg, at der er så mange tegn på, at klubbens problemer igen ikke adresseres, og at man fortsætter med bind for øjnene. TB kan måske helbrede organisationen, men fodboldklubben er stadig “døende”. Hvem har tilstrækkelig fodboldfaglighed og magt til at gennemføre de nødvendige ændringer i OB?
                Ja ved godt jeg er et gammelt brokhoved. Det kommer af at følge OB, der står stille på så mange områder at man tror det er løgn.

Akademiet er kommet godt op og køre, og jeg håber de vil investere yderligere i det ellers bliver vi bare overhalet der også.

Tænker man på de manglende faciliteter, og manglende ambitioner for OB er det nemt at blive negativ.
                Hvorfor er der ikke nogen der går ud og siger hvad den langsigtede plan for klubben er?
                Vi bliver bare spist af med ingenting.

Comment

Ja ved godt jeg er et gammelt brokhoved. Det kommer af at følge OB, der står stille på så mange områder at man tror det er løgn.

Akademiet er kommet godt op og køre, og jeg håber de vil investere yderligere i det ellers bliver vi bare overhalet der også.

Tænker man på de manglende faciliteter, og manglende ambitioner for OB er det nemt at blive negativ.
                  Hvorfor er der ikke nogen der går ud og siger hvad den langsigtede plan for klubben er?
                  Et gæt herfra: Fordi der ikke er nogen langsigtet plan.
                  Håber jeg tager fejl.

Hvis der er ambitioner og visioner omkring OB, så skjuler ledelsen dem godt.

Comment

Jeg tror desværre at den reelle årsag skal findes i det uendelige tovtrækkeri med Odense Kommune og de helt umulige ejerforhold af Stadion - der kan ikke opnås enighed og investering i noget som helst så længe begge parter (NT/Kommunen) forsøger at slippe billigst muligt og få den anden til at betale - den gordiske knude skal løses op inden der for alvor sker noget. Måske skal et helt ny ejerskab af stadion til for at føre ny "luft" til de fastlåste positioner ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                      [/B]

Jeg tror desværre at den reelle årsag skal findes i det uendelige tovtrækkeri med Odense Kommune og de helt umulige ejerforhold af Stadion - der kan ikke opnås enighed og investering i noget som helst så længe begge parter (NT/Kommunen) forsøger at slippe billigst muligt og få den anden til at betale - den gordiske knude skal løses op inden der for alvor sker noget. Måske skal et helt ny ejerskab af stadion til for at føre ny "luft" til de fastlåste positioner ?
                      Nogen der ved hvad huslejen er for stadion?
                      Spørgsmålet er hvor meget prisen skal ned i salgspris for at der kan lave en businesscase på køb af stadion, istandsættelse og drift.
                      Hvor villig er kommunen for at komme ud af drifts- og istandsættelsesforpligtigelserne.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Spørgsmålet er hvor meget prisen skal ned i salgspris for at der kan lave en businesscase på køb af stadion, istandsættelse og drift.
                        Hvor villig er kommunen for at komme ud af drifts- og istandsættelsesforpligtigelserne.
                        Jeg tror det er 100.000 pr hjemmekamp man betaler i leje.

Comment

[/B]

Det er jo også uambitiøst fra klubbens side. Er overrasket over hvor lidt løsningsorienteret en mand som Thorborg viser sig at være.
                          Synes faktisk ikke kommunen skal være dem der smider mest i puljen mht stadion.

Comment

[/B]

Som professionel klub og især så længe den er placeret i Odense Kommune er OB nødsaget til at dele tingene op. Selve problematikken omkring vores forældede stadion må ikke være total stopklods for klubbens visioner, identitet og ambitioner.

Jeg håber meget OB’s øverste ledelse lytter til seneste udgave af Stemmer fra Ådalen, hvor især Keld Bordinggaard kommer med rigtig mange indspark til både, hvad der er gået galt i OB, men også hvad der skal til for at bygge klubben op igen og i hvilken rækkefølge.

Keld Bordinggaard holder sig ikke tilbage med sin kritik af det der er foregået i OB’s ledelse i de seneste mange år og deres “Strategiske blindhed”. Jeg frygter at selvtilfredsheden og arrogancen i OBs top gør at de ikke er villige til at lytte nok til en mand som Keld Bordinggaard, ligesom de heller ikke har gjort det tidligere, da de havde muligheden og lang tid før Keld Bordinggaard blev ansat i Bayer Leverkusen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Omkring 1.7 mio. årligt.

Kommunen vil jo da I hvert fald gerne sælge, men det virker jo næsten til prisen er underordnet for OB, som ikke vil købe et stadion i den tilstand.

Det ligner jo enten at der skal en tredjepart til, eller det skal finansieres via det her Projekt Bolbro, hvor det så bliver den her discount løsning, som det kom frem her i august.

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Omkring 1.7 mio. årligt.

Kommunen vil jo da I hvert fald gerne sælge, men det virker jo næsten til prisen er underordnet for OB, som ikke vil købe et stadion i den tilstand.

Det ligner jo enten at der skal en tredjepart til, eller det skal finansieres via det her Projekt Bolbro, hvor det så bliver den her discount løsning, som det kom frem her i august.
                                Det er satme heller ikke meget at drifte på, for ikke at tale om at sætte til siden til at vedligeholde og opgradere for.
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X