Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Strategi 2026

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Hvis der er nogen der tror, at det her er bestillingsarbejde fra Thorborg, så ved man intet om hvad der foregår i OB, absolut intet. Så det er jo bare at trække på skuldrene af.

    Det her har fra starten af været et fan-initiativ, som har været halvandet år undervejs, og ideen blev derfor udtænkt længe før at nedrykningen var noget nogen forholdte sig til. Det blev skabt i en helt anden virkelighed, og skulle eksekveres uanset nedrykning eller ej. Hele projektplanen er 100 % udarbejdet af medlemmer af fanpanelet, Thorborg har ikke sat et komma i noget som helst.
    For nogen er bøf og banko i det midtjyske med en god PowerPoint med 2 siders erhvervslingo som afslutning et ideal.

    Om dem skal man nok bare sige, at projektet ikke rettet mod dem :).

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

      Hvis der er nogen der tror, at det her er bestillingsarbejde fra Thorborg, så ved man intet om hvad der foregår i OB, absolut intet. Så det er jo bare at trække på skuldrene af.

      Det her har fra starten af været et fan-initiativ, som har været halvandet år undervejs, og ideen blev derfor udtænkt længe før at nedrykningen var noget nogen forholdte sig til. Det blev skabt i en helt anden virkelighed, og skulle eksekveres uanset nedrykning eller ej. Hele projektplanen er 100 % udarbejdet af medlemmer af fanpanelet, Thorborg har ikke sat et komma i noget som helst.
      Det er for mig next - level fanengagement. Jeg er vildt imponeret. Hvad resultatet af arbejdet end bliver, vil jeg være stolt over, at klubben har så seriøse fans, og at klubben tager initiativet så seriøst. For konspirationsteoretikkerne, der ser NT som skurk (også) i denne proces, tænker jeg, at en udenlandsk investeringsfond næppe havde haft interesse i dette kulturarbejde.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

        Det er for mig next - level fanengagement. Jeg er vildt imponeret. Hvad resultatet af arbejdet end bliver, vil jeg være stolt over, at klubben har så seriøse fans, og at klubben tager initiativet så seriøst. For konspirationsteoretikkerne, der ser NT som skurk (også) i denne proces, tænker jeg, at en udenlandsk investeringsfond næppe havde haft interesse i dette kulturarbejde.
        Du har ganske enkelt ikke forstået, hvad kritikken går ud på, har du? Du blander i hvert fald en hel masse ting sammen fuldstændig uden sammenhæng.

        Comment


          #94
          Hvad har jeg misforstået? Engagementet eller at folk ser konspirationer, når man hævder, at denne proces er til for at give NT/TB fred i et år?

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
            Hvad har jeg misforstået? Engagementet eller at folk ser konspirationer, når man hævder, at denne proces er til for at give NT/TB fred i et år?
            Tilsyneladende det hele. Kritikken går jo ikke som sådan på selve identitetsprojektet - i hvert fald ikke for mit vedkommende. Det er et spændende og ærværdigt projekt. Jeg synes bare ikke, det er det mest presserende lige nu. Der er simpelthen så ufatteligt mange arbejdsopgaver for ledelsen i OB, og når man så sætter sådan et skib i søen uden at adressere langt mere presserende problemstillinger, så kan jeg virkelig ikke undres over, at der bliver skudt på Niels Thorborg og Troels Bech. Hvis OB engang havde de mest kritiske fans, så må det modsatte efterhånden være tilfældet. Niels Thorborg har været i spidsen for OB i noget, der nærmer sig 20 år. Hvad har han opnået? Et middelmådigt Superligahus og en pokaltitel? Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at manden skal skærmes for kritik af hans ejerskab, når han fuldstændig har formøblet klubbens status og position i dansk fodbold. Bare fordi han i det mindste ikke er fra udlandet.

            Comment


              #96
              Hvilke opgaver er mere presserende? Jeg er enig i, at selve projektet kun er nødvendigt fordi klubben er blevet ødelagt af dårlig ledelse, hvilket vel er blevet erkendt og nu handles der på det.

              Comment

              Working...
              X