Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yankuba Minteh tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plum
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...erliga-diamant

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Jeg er meget enig med Jeppe, det jeg også godt kan lide ved Minteh er at han afslutter udmærket med venstrebenet, det har jeg virkelig savnet på den højrekantposition.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Tverskov er imponeret: https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...ig-rigtig-god/

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg
    Godt at Yankuba får spilletid, nu hvor han ikke engang bliver nævnt i sin egen tråd.

Jeg ved godt at alle de gode numre var taget, men nr. 30 er da et målmandsnummer. Her kan jeg godt lide lidt tradition.
    Hmmmm, vidste ikke at 30 er målmandsnummer. Men hvis det er sådan så hellere et traditionsvbrud end et omskolingsprojekt på vej der.
    Last edited by andlox; 28-10-2022, 13:22.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af ljp Se indlæg

Messi har nr. 30
    Jeg har spillet som målmand i 20 år og anede ikke, at 30 skulle være et målmandsnummer. 1 og 13, ja, men 30? Er det et klassisk tredjemålmandsnummer eller hvordan?

Edit: det var selvfølgelig det forkerte indlæg, jeg citerede.

Leave a comment:

• ljp
    replied
    Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg
    Jeg ved godt at alle de gode numre var taget, men nr. 30 er da et målmandsnummer. Her kan jeg godt lide lidt tradition.
    Messi har nr. 30

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Han skal bare have en 5'års lige i nakken og så brænde ligaen af og blive superliga rekordsalg.
    Roooooooolig nu musse

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Han skal bare have en 5'års lige i nakken og så brænde ligaen af og blive superliga rekordsalg.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Vi har kontrakt med ham til sommer 2024 og den må gerne forbedres og forlængres.

https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/yankub...kontrakt-i-ob/
    Enig mht forlængelse, men hvis han fortsætter på det niveau han er startet, så er han solgt senest sommeren 23. Håber dog vi kan forlænge og holde på ham i længere tid. Han er virkelig en fornøjelse at følge.
    Last edited by OleKBH; 27-10-2022, 21:58.

Leave a comment:

• kiwihat
    replied
    Godt at Yankuba får spilletid, nu hvor han ikke engang bliver nævnt i sin egen tråd.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Sabbi på 9eren tror jeg ikke har gang på jord. Han mangler spilforståelse (Sabbis store problem) og er en dårlig afslutter.

Og så tilbage til Minteh. Yderst fortjent. Så satser vi på, at den lange kontrakt følger snarest.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Ja han har jo tempoet og fysikken, tror han kan spille 9ér mindst lige så godt som Jebali, men om Sabbi kan ramme målet er jeg meget usikker på.
    Enig. Men tror kun han har 25-30 min i sig pt og når ikke op på fuld tid inden vi går på vinterferie. Ikke fordi jeg har kæmpe fidus til ham på 9`eren. Men han er lige så kompetent som Jebali generelt på den plads

Leave a comment:

• QuesT
    replied

Ja han har jo tempoet og fysikken, tror han kan spille 9ér mindst lige så godt som Jebali, men om Sabbi kan ramme målet er jeg meget usikker på.
    Tror virkelig bare at han skal igang, den første vil give ham troen på det og så kommer de bare på stribe, lidt ligesom med Kadrii i denne sæson.

Leave a comment:

• Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

Jeg ved det, men jeg tænker på et eller andet tidspunkt må nogen af det han viste i Hobro da stråle igennem.
    Og så er han jo kun 24 så tænk hvis han pludselig går mål amok.

Leave a comment:

• QuesT
    replied

Jeg har stadig mareridt over Sabbis indsats i pokalfinalen, mindst en chance som min farmor havde scoret på. Tænk på hvad det kunne have betydet med europæisk puljespil.
    Nå men jeg lader mig selvfølgelig gerne overraske
    Jeg ved det, men jeg tænker på et eller andet tidspunkt må nogen af det han viste i Hobro da stråle igennem.
    Og så er han jo kun 24 så tænk hvis han pludselig går mål amok.

Leave a comment:

Working...
X