Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yankuba Minteh tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

Når Sabbi i de sidste to kampe i denne halv sæson scorer 2 gange hattrick fra toppen og bare fortsætter ind i foråret så tror jeg du kommer til at undskylde :)

Jeg tror at Sabbi vil blive vild på toppen, og AA skal nok snart se det også :)
    Jeg har stadig mareridt over Sabbis indsats i pokalfinalen, mindst en chance som min farmor havde scoret på. Tænk på hvad det kunne have betydet med europæisk puljespil.
    Nå men jeg lader mig selvfølgelig gerne overraske

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Du tror ikke at han kan score i et mesterskabsslutspil?
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Tror fmprOB mener, at han bliver lejet ud til FCK for at løse deres angriberproblem

Ville være dumt at gøre det til nogen over os i tabellen

Du har selvfølgelig helt ret, det er klart min fejl
    I to er sgu sjove haha. Jeg kunne nu godt se ham spille 10 kampe i et mesterskabs slutspil uden at score

Leave a comment:

• Obforever87
    replied
    Også fint med Sabbi på toppen. Ellers er der godt nok langt for Breum og Charly til spilletid.

Leave a comment:

• QuesT
    replied

Tror fmprOB mener, at han bliver lejet ud til FCK for at løse deres angriberproblem

Du har selvfølgelig helt ret, det er klart min fejl

Leave a comment:

replied

Leave a comment:

• QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Så undskylder jeg gerne Men jeg ser ham ofte træne og har aldrig set en indikation om at han skulle begynde at score mange mål.
    Men man kan da ikke afvise at han får en korriander opblusning til foråret også scorer lidt i et nedrykningsspil. Det ville da hjælpe BW lidt i at få ham afsat næste sommer uden tvivl

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Når Sabbi i de sidste to kampe i denne halv sæson scorer 2 gange hattrick fra toppen og bare fortsætter ind i foråret så tror jeg du kommer til at undskylde :)

Så undskylder jeg gerne Men jeg ser ham ofte træne og har aldrig set en indikation om at han skulle begynde at score mange mål.
    Men man kan da ikke afvise at han får en korriander opblusning til foråret også scorer lidt i et nedrykningsspil. Det ville da hjælpe BW lidt i at få ham afsat næste sommer uden tvivl

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Man har nok forsøgt at få en kontraktforlængelse i hus allerede, men mon ikke Minteh har en lejr som nok lige vil vente lidt, da hypen omkring ham nok bare vokser for hver kamp han spiller lige nu.
    Det er jeg faktisk ikke helt sikker på. Tror ikke det kun er Minteh lejren. Tror bare de vil tage sig god tid til at lave den rigtige kontrakt og er sikkert også igang.
    Dagens nyhed var bare symbolsk og nem at aftale

Leave a comment:

• QuesT
    replied

Den med Sabbi. Tror du og Online bytter rundt på Euro og Dkr

Leave a comment:

• hankatten
    replied

Så er forskellen kun at han får sin egen trøje med nummer. For han har været en fast del af SL fra dag 1 han kom.
    At han “startede” på U19 handler om presedens og at man nok lige skal have ham registreret som egen avl og det der nu kan følge med i fremtiden
    Man har nok forsøgt at få en kontraktforlængelse i hus allerede, men mon ikke Minteh har en lejr som nok lige vil vente lidt, da hypen omkring ham nok bare vokser for hver kamp han spiller lige nu.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Hvilke af de 3-4 påstande jeg har skrevet om?

Den med Sabbi. Tror du og Online bytter rundt på Euro og Dkr

Leave a comment:

replied

Tror han mener, at Sabbi ikke sælges for under 6 millioner Euro, da vi vil prøve at efterligne dem fra heden

Leave a comment:

• andlox
    replied

Ja, de taler bare om, at han er rykket op, men ikke en anden kontrakt (mon ikke han får en forbedret en i løbet af 2023, hvis han fortsætter de positive takter).
    Vi har kontrakt med ham til sommer 2024 og den må gerne forbedres og forlængres.

https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/yankub...kontrakt-i-ob/

Leave a comment:

• QuesT
    replied

Øhhh det kommer så heller ikke til at ske

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Eller efter halv sæsonen.

De bruger jo tit de perioder hvor der ikke spilles kampe til sådan noget.

Så tænker/håber at han og Gigo forlænger under VM.
    Gigo til at starte med kun til sommer men så køber vi ham også fri når vi sælger Sabbi for 2 millioner Euro
    Øhhh det kommer så heller ikke til at ske

Leave a comment:

Working...
X