Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yankuba Minteh tråden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jebola
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Havde jeg skulle behandle sagen, så havde jeg taget BW under armen inden træning her til eftermiddag og taget et møde med Minteh. Når træningen starter kan han så få lov at undskylde overfor sine holdkammerater ansigt til ansigt og så bør tavlen være vasket ren og vi kan forberede os til kampen fredag.
    Jeg tænker at BW ( og Alm)har en pænt stor erfaring i at håndtere den slags episoder med spillere - så mon ikke de har styr på den proces ?

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Havde jeg skulle behandle sagen, så havde jeg taget BW under armen inden træning her til eftermiddag og taget et møde med Minteh. Når træningen starter kan han så få lov at undskylde overfor sine holdkammerater ansigt til ansigt og så bør tavlen være vasket ren og vi kan forberede os til kampen fredag.
    Det vil også være en god og forståelig måde for Minteh

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Jeg mener faktisk han sagde, at han skulle tage stilling til om han enten skulle spille træningskamp eller deltage i træningen i stedet.
    Det er korrekt

Leave a comment:

• hankatten
    replied

Leave a comment:

• Jesper G
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

Det lagde jeg også mærke til, jeg synes Alm sagde i går, at han skulle spille kampen i dag.
    Jeg mener faktisk han sagde, at han skulle tage stilling til om han enten skulle spille træningskamp eller deltage i træningen i stedet.

Leave a comment:

• Larsbo79
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Undrer mig over at Minteh ikke er udtaget til dagens træningskamp mod Aarhus fremad. Er han stadig i skammekrogen ?
    Det lagde jeg også mærke til, jeg synes Alm sagde i går, at han skulle spille kampen i dag.

Leave a comment:

• sinus
    replied
    Undrer mig over at Minteh ikke er udtaget til dagens træningskamp mod Aarhus fremad. Er han stadig i skammekrogen ?

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Jeg har det lidt sådan, at jeg tror vi skal være meget påpasselige med at forvente for meget af minteh. Han er meget ung endnu, og får forventet en nedtur på et tidspunkt, ala Breum.
    Desuden er Minteh stadig sprit ny i europæisk fodbold.
    Alt godt fra Minteh er bare fedt og en bonus.

Det er mere etablerede kræfter jeg forventer mig noget af. Frøkjær f.eks - i min verden skal han meget hurtigt overbevise om, at han ikke er en lad, forkælet teenager(på 23), kadrii og sabbi skal vise skarpheden, tverskov skal brænde for klubben det sidste halvår, og defensiven skal fortsætte fra efteråret
    Jeg er heller ikke enig med Flemming Povlsen, Minteh kan ikke alene bære det her hold til top seks.

Når det er sagt så forventer jeg mig ret meget af Minteh, fordi han simpelthen er et talent og har en indstilling du ikke ser hver dag. Jeg tror ikke på at han render ind i en nedtur, jeg kan dog se at han skal vise at han også kan komme frem til mål og assists når han bliver dækket af to mand.

At han er ny i europæisk fodbold trækker ikke ned i min bog, tværtimod tror jeg han vokser efterhånden som han vænner sig til at spille i ligaen og på OBs hold.

Jeg forventer mig bestemt også en del fra de etablerede kræfter, men Minteh er et talent en hylde over hvad du normalt ser, både i Odense og i ligaen (lige på nær i FCN). Så skal han holde snuden i sporet, blive ved med at ligge på i sit spil, holde fast i sin motivation, men det tror jeg ikke bliver svært for ham, han virker til at være nærmest ukuelig i sin tro på tingene.

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Flemming Povlsen har Minteh som forårets profil og Mikkel Bischoff så ham i en af de første kampe han spillede for OBs u-19:

https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...41/video.shtml
    Jeg har det lidt sådan, at jeg tror vi skal være meget påpasselige med at forvente for meget af minteh. Han er meget ung endnu, og får forventet en nedtur på et tidspunkt, ala Breum.
    Desuden er Minteh stadig sprit ny i europæisk fodbold.
    Alt godt fra Minteh er bare fedt og en bonus.

Det er mere etablerede kræfter jeg forventer mig noget af. Frøkjær f.eks - i min verden skal han meget hurtigt overbevise om, at han ikke er en lad, forkælet teenager(på 23), kadrii og sabbi skal vise skarpheden, tverskov skal brænde for klubben det sidste halvår, og defensiven skal fortsætte fra efteråret

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Flemming Povlsen har Minteh som forårets profil og Mikkel Bischoff så ham i en af de første kampe han spillede for OBs u-19:

Så lige resten af programmet. Der bliver ikke snakket ydereligere om Minteh end det man ser i klippet.

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied

Leave a comment:

• obcph
    replied
    Minteh interview med fokus på hans sprogtimer.
    "Yankuba Minteh fortæller videre, at det ikke kun er i klasselokalet, at han får hjælp til at blive skarpere.

Det får en af efterårets store åbenbaringer i Superliga ligeledes hver dag på træningsanlægget i Ådalen på Fyn.

- Hans Christian Bernat har givet mig råd, siden jeg var på U19-holdet. Han sagde, at han så noget i mig. Han sagde, jeg ville blive en stjerne, hvis jeg arbejdede hårdt.

- Jeg lyttede til ham. Han gav mig kun gode råd. Jeg lytter altid til de erfarne spillere. De giver mig gode råd hver gang. De har hjulpet mig meget, og alle kan lide mig, siger det unge fodboldtalent afsluttende."
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...staar-det-ikke

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    er det dig Viggo Måske naivt af Minteh, men det er da befriende med ungdommelig gå-på-mod her efter 12 års elendighed, og hvis der sigtes højt er der bedre chancer for at ramme toppen
    Præcist.

​​​​​​Meget enig og så har han bare en fed energi man kan jo ikke lade være med at blive glad i låget når han lige skal slutte interviewet af med at fortælle at hans favorit spiller er Lionel Messi. Fuldstændigt random og ud af det blå. Han er herlig ham der.

Og som sagt, altså, vinder OB guld, så kan de godt gøre sig klar i OB media, fordi det klip hvor Minteh han kalder den i Herning, det går viralt. Jeg er ikke medie mand, men det der tør jeg godt sige.

Leave a comment:

• manner
    replied

Det handler om at tro, tro, tro, på sagen.
    er det dig Viggo Måske naivt af Minteh, men det er da befriende med ungdommelig gå-på-mod her efter 12 års elendighed, og hvis der sigtes højt er der bedre chancer for at ramme toppen

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

Minteh virker her lidt blæst. Det er dybt useriøst at tro på guld.
    Det handler om at tro, tro, tro, på sagen.

Leave a comment:

Working...
X