Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-FCK Kamptråd 10.09.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Skift ud Alm. Tverskov er træt, Franco er træt, Kadrii er træt og Jebali er træt.
    Det gjorde han så ikke før Tverskov fik hvad der ligner en belastningsskade-

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

    Enig i det hele. Frø er bedre som indskifter, for Tongya, Breum og Minteh er alle mere dynamiske og driblestærke end ham. Det går ikke med ham på en kant. Hvis han skal spille skal det være på Jebalis plads, og det bliver foreløbig kun som indskifter.
    Helt enig!

    Leave a comment:


  • MandenFraFyn
    replied
    Så fedt at se hvordan holdet kæmper i alle 90 minutter

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    Vi skal op og presse som i dag også imod Lyngby og imod de små hold samt med samme gejst. Det tvivler jeg så på, at vi kan/gør. Håber selvsagt, at jeg tager fejl. Bør være sidste kamp, at Frø starter inden.
    Det kan vi nu fordi vores centrale midt med Gigovic/Tverskov kan erobre bolden, holde i den og fordele spillet, det gør at vi kan spille etablerede angrebsspil.

    At vi så har tongya som er så god i link-up spillet gør os giftige.

    Jeg ved ikke med Frø, jeg kan jo godt lide ham, på den anden side så kan det da godt være Breum skal have en starter mod Lyngby så i kan se om han vil have pladsen.

    Leave a comment:


  • El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    Vi skal op og presse som i dag også imod Lyngby og imod de små hold samt med samme gejst. Det tvivler jeg så på, at vi kan/gør. Håber selvsagt, at jeg tager fejl. Bør være sidste kamp, at Frø starter inden.
    Enig i det hele. Frø er bedre som indskifter, for Tongya, Breum og Minteh er alle mere dynamiske og driblestærke end ham. Det går ikke med ham på en kant. Hvis han skal spille skal det være på Jebalis plads, og det bliver foreløbig kun som indskifter.

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Vi skal op og presse som i dag også imod Lyngby og imod de små hold samt med samme gejst. Det tvivler jeg så på, at vi kan/gør. Håber selvsagt, at jeg tager fejl. Bør være sidste kamp, at Frø starter inden.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    8 minutters overtid. Ingen store spilstop. Op i røven Frimann, FCK, DBU - OB vandt
    Ja. Men hvad var det en fornøelse at se Jebali og Bashkims trækk tre minutter ned med at spille lidt rund om hjørnet. Der var vildt og bare klasse!

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Bedste kamp i sæsonen og længe siden jeg har set så flotte OB angreb, Bashkim(?) og tongya har et exceptionel flot angreb i 2 halvleg. Fuldt fortjent sejr til OB, FCK er ikke chanceløse, men OB kunne også sagtens have lavet en mere.

    Min MOM går til Bashkim, det er noget af en genfødsel han har gang i, jeg ved ikke om de bliver noteret, men ret beset så er Bashkim ophav til to mål og burde kriteteres for x 2 assist.

    Tongya bliver rigtig god for OB han læser spillet meget flot, Minteh er som skudt ud af en raket og skal ligge på i hans boldberøringer, men ser også rigtig spændende ud.

    Det er negativt at især Mihajlo må skiftes ud, det må eget gerne ikke være noget seriøst. Dog har Jørgen et fint indhop.

    Og generelt set vores centrale akse endelig fornuftig ud.

    Jeg bliver nok aldrig fan af Alms sene udskiftninger, han skifter 2 lidt tidligere i dag, qua en skade til Mihajlo og jeg synes det pynter på vores hold at der kommer friske kræfter ind lidt tidligere, især nu hvor vi altså er begyndt at få en bænk med gods i.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    8 minutters overtid. Ingen store spilstop. Op i røven Frimann, FCK, DBU - OB vandt
    ja den fatter jeg heller ikke hvor han fandt. 4 min ok - måske endda 5 men så var der da heller ikke mere. Anyways fuck det - vi fik sejren

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    JAAAA. Fed sejr. Synes indstillingen var god og der blev kæmpet over hele linien. Jeg kunne for første gang i dag genkende mit OB :). Bare igen at se Ivan juble over en målmandsredning har jeg savnet. Bashkim er min KLARE MoM i dag. Han løber så mange vigtige KM i dag og er GRUNDEN til begge mål. Fantastisk sejr og fantastiske scener. Sejren betyder så meget for truppen og at det så er Minteh der scorer et i øvrigt flot sparket mål er jo bare prikken over i'et. I dén grad en fed aften der var og venter i Odense.

    Leave a comment:


  • Københavnstinker
    replied
    8 minutters overtid. Ingen store spilstop. Op i røven Frimann, FCK, DBU - OB vandt

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Sq meget god debut at få …

    Men hvor åndsvagssvagt at ryge ud til en bundprop i pokalen for et par dage senere at vinde over de forsvarende mestre der har et budget SÅ meget større ..
    ret typisk OB ikke...mon ikke vi taber til Lyngby næste gang - og så er de 3 point ikke så meget værd pludselig

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Jeg sagde jo det var muligt. Synes sgu det var fortjent også. Begge mål pgra Bashim pres. Vores matchvinder afsluttede klinisk men jeg tror det varer noget før han skal starte. Virkede lidt klodset

    Håber Gigi og Tverskov er klare til næste kamp.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    ja tak - kæft hvor lækkert.

    - sådan en indsats hver gang tak så kommer vi ikke i problemer

    rigtigt meget positivt; grubbe og adelgaard - mere spilletid til dem. Ivancevic er en klar forstærkning - så kan vi holde ham skadesfri ser det godt ud. Kadrii er ved at finde en god form igen. Franco ser god ud - han skal lige spilles ind og i lidt bedre form. Gigovic ser også god ud. Og Manteh - for satan en debut - lækkert

    negativt; forsvaret og skades situationen - ivancevic bekymrende og går tverskov også ned så ser det skidt ud. Og igen forstår jeg ikke at Alm venter SÅ længe med at bruge udskiftninger

    Leave a comment:


  • Adimus
    replied
    Fandme længe siden jeg har fået våde øjne af gode grunde over vores drenge.

    Leave a comment:

Working...
X