Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-FCK Kamptråd 10.09.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Alm ser ikke glad ud i studiet.

    Og ret tydeligt at trænerteamet arbejder meget sammen - og også med Bjørn input.

    Tænker om han fornemmer at en af assistenterne kan overtage snart ?
    - tror faktisk han er mere træt af at skulle snakke om han er presset eller ej.

    og syntes han kom med en ret fin stikpille til dem, der bliver snakket om mødet på sidelinjen i pausen; når man vinder ligner det teamwork, når man taber er det krisemøde (sådan ca)

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Alm ser ikke glad ud i studiet.

    Og ret tydeligt at trænerteamet arbejder meget sammen - og også med Bjørn input.

    Tænker om han fornemmer at en af assistenterne kan overtage snart ?
    Det er jo ikke til at vide hvad der foregår i Bjørns hoved, men under kampen er jeg overbevist om at de arbejder sammen for at få det maksimale ud situationen i kampen .. Bjørn er ikke "bigbrother is watching" i kampene. De overvejelser er helt sikkert noget der foregår på andre tidspunkter hvis der behov for det.

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det kan vi nu fordi vores centrale midt med Gigovic/Tverskov kan erobre bolden, holde i den og fordele spillet, det gør at vi kan spille etablerede angrebsspil.

    At vi så har tongya som er så god i link-up spillet gør os giftige.

    Jeg ved ikke med Frø, jeg kan jo godt lide ham, på den anden side så kan det da godt være Breum skal have en starter mod Lyngby så i kan se om han vil have pladsen.
    Helt enig i det første og jeg kan også rigtig godt lide Frøkjær som person. Men han falder ud af kampene, SÅ tit og vi skal jo stille med det bedste hold. Jeg var meget tæt på, at brokke mig over at han startede inden, men tænkte i de store kampe spiller han til tider godt og nu er der også andre spillerer som kan medvirke til, at gøre ham god. Det skete langt fra, han havde 10 gode min. and thats it, som set så mange gange før.

    Leave a comment:


  • JrEwing
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Alm ser ikke glad ud i studiet.

    Og ret tydeligt at trænerteamet arbejder meget sammen - og også med Bjørn input.

    Tænker om han fornemmer at en af assistenterne kan overtage snart ?
    Den tanke kan han vel godt have. Han sagde også i studiet at spillerne skal have hjertet med og der har spillerne altså også et ansvar. I en kamp kan de ikke løbe efter 60 min og i dag kan de næsten i 90 min, så de skal også tage større ansvar og det gjorde de i dag, flot sejr.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Alm ser ikke glad ud i studiet.

    Og ret tydeligt at trænerteamet arbejder meget sammen - og også med Bjørn input.

    Tænker om han fornemmer at en af assistenterne kan overtage snart ?
    Hvis det er de der billeder efter første halvleg, du henviser til er der altså absolut intet odiøst i det. Blev også overfortolket ganske voldsomt på at det var FH, der kom med hoveddelen af inputsne i en diskussion før pausen for en 3-4 kampe siden. Assistenttrænere skal meget gerne komme med inputs, det er hele ideen med at have dem.

    Leave a comment:


  • WTF2022
    replied
    Rolig nu, flotte minutter her og der, men meget præget af individuelle præstationer! Som hold fungerede det i min optik ikke - Vi var heldige, set over hele kampen havde FCK 2-3 100% chancer de skulle ha scoret på. Det var flot press, mest drevet af Bashkim og Jebali og til dels Tongya, men jeg savner meget mere fra Frø og Ivan. Frø havde momenter med et par gode afleveringer, men ellers mistede han for det meste bare bolden. Aske og Grubbe ---- De er Aske og Grubbe, og baggerst var de ok i forhold til at få bolden diregeret ud og rundt, men ikke noget prangende.

    Det er nemt at se sig blændet af en sejer over FCK, man glemmer dog at FCK pt. Er totalt ide-forladt, hænger slet ikke sammen, og kampen havde nok været anderledes havde deres forward været med og ikke skadet i optakten. FCK ramler pt. Og man bør på ingen måde måle sig med FCK.

    Fjerner vi Bashkim, hvor er vi så?

    Vi har stadig så store problemer at lidt flot spil her og der idag, på INGEN måde retfærdigør den start vi har haft til nu og der er kun 1 udvej.... Alm RAUS...

    Leave a comment:


  • Loneranger
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Alm ser ikke glad ud i studiet.

    Og ret tydeligt at trænerteamet arbejder meget sammen - og også med Bjørn input.

    Tænker om han fornemmer at en af assistenterne kan overtage snart ?
    Jeg tror mere du skal se det som at Alm ikke bryder sig om viaplays interviewstil. Hvilket jeg til fulde forstår.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied

    Alm ser ikke glad ud i studiet.

    Og ret tydeligt at trænerteamet arbejder meget sammen - og også med Bjørn input.

    Tænker om han fornemmer at en af assistenterne kan overtage snart ?

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Fornem kamp. De første 10 minutter er det bedste, jeg har set under Alm.

    De offensive relationer var der pludseligt.

    Essentielt at holde Ivan fri fra skader.

    Fucking vildt med Minteh!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Vi har set samme kamp.
    Og det var endda en sejr mod F*CK!

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Bash er en fuckin konge i dag
    Ja. MOM for mig. Og hvad er der fint med den genrejsning hvor han så ud og blev betegnet af mange som en "over the hill" sidste sæson.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Enig.
    Og med Grubbe og Adelgaard har vi to backs som ved at forsvare og har drive fremad. De skal bare blive fast starter.
    Gigovic er en klar forstærkning. Duelstærk, læser spillet og positionerer sig rigtigt og forstå at ordne det hele. Synes BW fandt ægte forstærkelse for holdet.
    Alms manglede brug af tidligere udskiftninger er uforståeligt Frø var også helt væk offensivt efter 20 minutter og skulle skiftes tidligere. Vi kunne helt sikker undgå skader med tidligere handlinger der. Og vi skulle sechvdxercder ned vores fysiske/medicinske afdeling. Bliver spillere sendt på banen for tidligt igen? Går de ikke for tidligt i fuld belastning igen? Der var baglåret og vel den gamle skade som kom igen ved Ivan. Forfærdeligt. Tverskov grev også til baglåret og det er skader som bruger mest meget tid og vel den muskulære skade som holder fodboldspillere statistisk længst ud af banen.
    Vi har set samme kamp.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Bedste kamp i sæsonen og længe siden jeg har set så flotte OB angreb, Bashkim(?) og tongya har et exceptionel flot angreb i 2 halvleg. Fuldt fortjent sejr til OB, FCK er ikke chanceløse, men OB kunne også sagtens have lavet en mere.

    Min MOM går til Bashkim, det er noget af en genfødsel han har gang i, jeg ved ikke om de bliver noteret, men ret beset så er Bashkim ophav til to mål og burde kriteteres for x 2 assist.

    Tongya bliver rigtig god for OB han læser spillet meget flot, Minteh er som skudt ud af en raket og skal ligge på i hans boldberøringer, men ser også rigtig spændende ud.

    Det er negativt at især Mihajlo må skiftes ud, det må eget gerne ikke være noget seriøst. Dog har Jørgen et fint indhop.

    Og generelt set vores centrale akse endelig fornuftig ud.

    Jeg bliver nok aldrig fan af Alms sene udskiftninger, han skifter 2 lidt tidligere i dag, qua en skade til Mihajlo og jeg synes det pynter på vores hold at der kommer friske kræfter ind lidt tidligere, især nu hvor vi altså er begyndt at få en bænk med gods i.
    Enig.
    Og med Grubbe og Adelgaard har vi to backs som ved at forsvare og har drive fremad. De skal bare blive fast starter.
    Gigovic er en klar forstærkning. Duelstærk, læser spillet og positionerer sig rigtigt og forstå at ordne det hele. Synes BW fandt ægte forstærkelse for holdet.
    Alms manglede brug af tidligere udskiftninger er uforståeligt Frø var også helt væk offensivt efter 20 minutter og skulle skiftes tidligere. Vi kunne helt sikker undgå skader med tidligere handlinger der. Og vi skulle sechvdxercder ned vores fysiske/medicinske afdeling. Bliver spillere sendt på banen for tidligt igen? Går de ikke for tidligt i fuld belastning igen? Der var baglåret og vel den gamle skade som kom igen ved Ivan. Forfærdeligt. Tverskov grev også til baglåret og det er skader som bruger mest meget tid og vel den muskulære skade som holder fodboldspillere statistisk længst ud af banen.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Hahaha.... Ob bliver holdt inde i kampen Lerager du er en fuckinbums

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Bash er en fuckin konge i dag

    Leave a comment:

Working...
X