Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-FCK Kamptråd 10.09.2022

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

Hans afslutninger må godt blive skarpere, men hvad er han 20 år? Det er slet ikke skidt det der.
    Enig og det er en ny liga, nyt hold samt kultur. Det skal nok blive godt.

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Du glemmer Entusiasten
    Kan han ikke kaldes den Unævnelige? Eller bare blive glemt

Leave a comment:

• Fergi
    replied

Op i røven med ham.
    Så sandt

Leave a comment:

• MiXiM
    replied
    Godt billede af Alm og team diskutere mulighederne, mens de overvaages af BW :D

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Du glemmer Entusiasten
    Op i røven med ham.

Leave a comment:

• Fergi
    replied

Det menneske i verden der kan få mig mest til at skamme mig over at være fra Odense og OB'er.
    Du glemmer Entusiasten

Leave a comment:

• MiXiM
    replied
    Fantastisk hvis vi kan tage point i den her kamp!

Det ligner dog spillerne kan saette sig lidt bedre op til at spille mod FCK (surprise, surprise) men det store problem er stadig organisationen, bevægelse og at kaederne staar alt for langt fra hinanden.

Fck er vel historisk ringe, men drengene har en smule fight i dag og det er fedt at se, der er chancer for en sejr!

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Ja, især hvis han bliver lidt bedre i det defensive spil.
    Hans afslutninger må godt blive skarpere, men hvad er han 20 år? Det er slet ikke skidt det der.

Leave a comment:

• Fergi
    replied
    DP
    Last edited by Fergi; 10-09-2022, 19:05.

Leave a comment:

• PPPP
    replied
    Vi spiller Altså en godkendt 1 halvleg og det er fuldt fortjent at den er uafgjort og hvor er jeg vild med Franco, en rigtig god spiller der er i støbeskeen der.
    Helt enig

Leave a comment:

• WTF2022
    replied
    Når man sidder og taler/diskutere, så høre man tit Bashkim og Jebalis navne komme op, og det er klart, for som hold kan vi intet, det er de individuelle spillerere der skal samle stumperne op! Det fungere fint mod andre hold med samme mentalitet (FCK, MidtJ..), men mod de lavere rangerende hold hvor der ikke er de store individuelle navne er det sammenholdet og samspillet der gør at de vinder.. Vi kan kun komme så og så langt med vores spil, vi har ikke nok individuelle navne med høj kvalitet, så hvis ikke vi begynder at finde hinanden, begynder at spille sammen og spille som hold, ja så kan vi godt se frem til, hold som Næstved, Køge og Frederecia om et år.

Vi Presser fint i starten, gejsten er der, lækkert sammenspil i forsvaret, midtbanen hænger lidt efter på kanterne men Jebali samler op! Bashkim tonser som altid rundt, men så en fejl, et mål og gassen er væk, vi virker somom vi bare ikke har kræfterne, indtil en fejl i den anden ende der gør at vores stadig pressende individuelle personligheder formår at få os til stadig at være i live... Det er bare ikke godt nok.. Det eneste der er værrer at se på er klammerten Falk.

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Håber ikke det går som I andre kampe at vi bliver for trætte før kampen er slut. Mange jagter rigtig meget. Det går bla ud over Jebali snart, tror jeg. Han bliver for langsom og lidt stiv.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Vi spiller Altså en godkendt 1 halvleg og det er fuldt fortjent at den er uafgjort og hvor er jeg vild med Franco, en rigtig god spiller der er i støbeskeen der.
    Ja, især hvis han bliver lidt bedre i det defensive spil.

Leave a comment:

• Fergi
    replied
    Og fortjent nok

Leave a comment:

• Striwetforlivet!
    replied

Leave a comment:

Working...
X