Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-FCK Kamptråd 10.09.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Falk den bums!
    Det menneske i verden der kan få mig mest til at skamme mig over at være fra Odense og OB'er.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

    Præcis. Jeg er desværre ved at være der, hvor jeg vil have ny træner ASAP.
    Men samtidigt vil man jo ikke tabe…
    Bjørn fyr nu Alm og giv os en ny start.
    Enig. Og hvis vi ville spille en klasse anden halvleg og vinder 6:1 så ville der ikke ændrer min syn på Alm. Har tabt hver tredje til ham og der bruges mere end enkelte gode kampe at finde tiltroen igen.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg
    Kæft der er lækkert, men samtidig ærgerligt... Det giver kunstigt åndedræt til Alm...
    det tror jeg simpelthen ikke på. Hvis Alms fortsatte ansættelse afhænger af et resultat mod FCK så er der noget galt.

    - Håber da i den grad BW er i gang med at finde en afløser - og så må Alm ud, sejr mod fck eller ej

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    pga en bestilt pizza der aldrig dukkede op var jeg ikke vildt opmærksom første halvdel af 1 halvleg - men syntes det så fornuftigt ud. Ikke vildt prangende men det havde jeg bestemt heller ikke regnet med.

    Men mod de danske mestre der pt også spiller chl - mens vi taber til 1 divisionshold, så er det helt ok...OBs problem har jo gennem lang tid været at vi ikke møder op mod de mindre hold - de kampe der SKAL vindes. Mod de større kan der fint leveres en indsats men det er jo ikke nok.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    20 gode minutter og så kom modvind og vi tabte linjen. Bashkims og Jebali bragte is tilbage igen.
    Der her F*CK- hold kan slås, men kan vi det?
    Frø var offensiv helt væk de sidste 25 minutter, på anden side tog han til mindst de defensive pligter (udover at score på den forkerte side, selvfølgelig). Breum ind ville gerne se.

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Hvorfor skal der et stort hold til, før vi spiller med gejst og ikke stiller os tilbage? Vi kan godt vinde i dag og det vil ikke overraske mig og heller ikke hvis vi så taber mod Lyngby. Det er set mere end en gang de sidste 11 år.
    Last edited by Mwape; 10-09-2022, 18:55.

    Leave a comment:


  • WTF2022
    replied
    Den har været tættere på 1-2 end 2-1, i min optik er det de individuelle præstationer og et højt press der gør at vi stadig er i live, ikke en holdpræstation som der står en træner bag ved og virkeligt kan sætte skub i... Alm Raus..

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Falk den bums!
    Han må da gerne gøre det en gang til :-)

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg
    Kæft der er lækkert, men samtidig ærgerligt... Det giver kunstigt åndedræt til Alm...
    Præcis. Jeg er desværre ved at være der, hvor jeg vil have ny træner ASAP.
    Men samtidigt vil man jo ikke tabe…
    Bjørn fyr nu Alm og giv os en ny start.

    Leave a comment:


  • El Profesor
    replied
    Falk den bums!

    Leave a comment:


  • El Profesor
    replied
    Jaaaaaa TAK ISSAM!!!! HVOR DET VIGTIGT!!!

    Leave a comment:


  • WTF2022
    replied
    Kæft der er lækkert, men samtidig ærgerligt... Det giver kunstigt åndedræt til Alm...

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Hahaha....damn en kæmpefejl... og så er Isam bare iskold...

    Leave a comment:


  • Monrad
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Det har før været værre.
    Hvad mener du ? Altså før Alm og den sæson hvor vi sidst rykkede ned. Men det er vel forhåbenligt ikke pejlemærket.

    Vi har spillet denne type fodbold nu i halvandet år snart og det virker ikke.
    Vi har en lav skudstatistik i hver kamp, selvom spillestilen skulle fordre mere, og vigtigst af alt, vi vinder ikke fodbold kampe. Og så rykker man ned!
    At vi har haft nogle halv gode momenter på tyve min kan vi ikke bruge til ret meget.

    Der skal en ny træner til. Holdet har intet vindermentalitet !
    Horsens og Viborg med 20. gange lavere spillere budget har flere point end os.
    Armen altså at der ikke er reageret på det her endnu er en skandale.
    Hvis jeg var objektiv tilhænger ville jeg i øvrigt synes det er en kedelig kamp uden tempo jeg er vidne til.
    Er det det OB vil være kendt for ?
    Spilestilen eller træneren som vil eksekvere det virker ikke, ganske enkelt.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Klasse af Bashkims som erobrer bolden.

    Leave a comment:

Working...
X