Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...ch-enig-med-ob

    Vi ser ud til at hente Zohore for resten af sæsonen.
    Han er fritstillet https://www.wba.co.uk/news/kenneth-z...arts-hawthorns og dermed gratis.

    Comment


      Vi henter Zohore, meh. Anderlecht nupper ham, meh.
      ​​​​​​

      Comment


        Steffen Nielsen har lige lagt noget noget op på hans Instagram, det ligner rigtig meget at der bliver hintet til Zohore, så mon ikke den er hjemme?

        Comment


          I ægte AGF-stil mener chefredatøren for et af deres ligegyldige fanmedier, at Bisseck skal indbringer på den gode siden af 100mio, hvis han skal sælges idag

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
            I ægte AGF-stil mener chefredatøren for et af deres ligegyldige fanmedier, at Bisseck skal indbringer på den gode siden af 100mio, hvis han skal sælges idag
            Han er god. Men 100 mill for Bisseck lyder en kende optimistisk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
              Steffen Nielsen har lige lagt noget noget op på hans Instagram, det ligner rigtig meget at der bliver hintet til Zohore, så mon ikke den er hjemme?
              Hvad hedder den kære Steffen på IG ???

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
                Steffen Nielsen har lige lagt noget noget op på hans Instagram, det ligner rigtig meget at der bliver hintet til Zohore, så mon ikke den er hjemme?
                Pls no. Så skal han i hvert fald være billig i løn.. men det tvivler jeg på han er. Really not a fan

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Pls no. Så skal han i hvert fald være billig i løn.. men det tvivler jeg på han er. Really not a fan
                  Jeg er ret sikker på han er billig i løn, ellers så har det godt nok potentiale til at blive en skidt transfer.

                  Men altså en Zohore i form er en fin spiller at have i truppen.

                  Men 23 kampe siden 2019 plus glasben, man kan godt få lidt tics. Men hvis man vil have noget ind på 9'eren så er det sådan noget der.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                    Pls no. Så skal han i hvert fald være billig i løn.. men det tvivler jeg på han er. Really not a fan
                    Skattefordelen kan nok hjælpe lidt med hensyn til lønnen. Han har været længe i udlandet.

                    Comment


                      Farzam melder den hjemme med Zohore på twitter

                      Comment


                        Kenneth gjorde det da meget godt sidst han var her.
                        Samme historie - skadet, gået i stå, mangler spilletid

                        Han skal være velkommen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                          Farzam melder den hjemme med Zohore på twitter
                          den transfer er jeg satme godt nok lunken ved………håber jeg jinxer den
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                            den transfer er jeg satme godt nok lunken ved………håber jeg jinxer den
                            Enig, ligner en dødfødt.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Gode 9ere er ekstremt svære at finde, og der kan nemt brændes mange penge af på flops; suppen er sprængfyldt med eksempler på det seneste.

                              Zohore er tæt på kronisk skadet. En kort kontrakt er vel ok, og så man håbe på de højere magter mht. skader og form. Vi mangler, synes jeg, et stort bæst oppe foran.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Gode 9ere er ekstremt svære at finde, og der kan nemt brændes mange penge af på flops; suppen er sprængfyldt med eksempler på det seneste.

                                Zohore er tæt på kronisk skadet. En kort kontrakt er vel ok, og så man håbe på de højere magter mht. skader og form. Vi mangler, synes jeg, et stort bæst oppe foran.
                                Hvis det holder stik hvad der tidligere er skrevet om 23 kampe siden 2019 plus glasben…..så skal der sgu mere end højere magter til……
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X