Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Men årligt behøver jo ikke at betyde den første måned i året .. og sket ikke hvis man forventer +50 for Minteh til sommer så tænker ikke at man skal hænge sig for meget i det.
    Nej, det kan du jo have en pointe i. Men hvis man budgetterer med det så er det nok meget rart at få pengene hjem, så man ikke står i en situation hvor man er tvunget til at sælge fordi man SKAL have de penge hjem.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      De vil gerne have ham, men tror faktisk vi har en større chance, hvis vi går efter ham.
      i så fald vil det nok blive endnu en lejeaftale og det er jeg altså ved være lidt træt af. Hvis vi kunne få ham på en længere aftale synes jeg da det kunne være interessant.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Nej, det kan du jo have en pointe i. Men hvis man budgetterer med det så er det nok meget rart at få pengene hjem, så man ikke står i en situation hvor man er tvunget til at sælge fordi man SKAL have de penge hjem.
        Hvad jeg har hørt skulle de penge have været sikret på andenvis her til vinter, men det faldt i vasken

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Men årligt behøver jo ikke at betyde den første måned i året .. og sket ikke hvis man forventer +50 for Minteh til sommer så tænker ikke at man skal hænge sig for meget i det.
          Det lød da ellers på Enrico at BW skylder for sidste år også, da han ikke havde 7,5 millioner i overskud han skulle.

          Så tror nu nok at det er ret vigtigt at de penge kommer ind - men ikke lige så vigtigt som i Aab hvor de sælger der bedste spiller for slik for at få bare lidt ind.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Nej, det kan du jo have en pointe i. Men hvis man budgetterer med det så er det nok meget rart at få pengene hjem, så man ikke står i en situation hvor man er tvunget til at sælge fordi man SKAL have de penge hjem.
            Så firkantet skal du nok ikke tage ambitionen om at sælge for 1 mio. EUR om året...

            Jeg tror vi ender med 1-2 signings endnu i dag... og at vi dermed rykker alvorligt tæt på, at jeg får trykt de 100 t-shirts med det legendariske skæg og teksten "In Bjørn we trust".
            Det blir kult

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              De vil gerne have ham, men tror faktisk vi har en større chance, hvis vi går efter ham.
              Gem alt guldet til i aften kl. 19, når der er open mic på Teater 95B

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

                Så firkantet skal du nok ikke tage ambitionen om at sælge for 1 mio. EUR om året...

                Jeg tror vi ender med 1-2 signings endnu i dag... og at vi dermed rykker alvorligt tæt på, at jeg får trykt de 100 t-shirts med det legendariske skæg og teksten "In Bjørn we trust".
                Det blir kult
                Jeg håber du får ret.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Salget af Jebali dækker jo kun hvad OB budgetterer med at skulle sælge for årligt.

                  Så har man salget af Ayo og TAJ tilbage og det er nok begrænset hvad man har fået for dem + man også har betalt en transfer for Mustafic. Jeg tror virkelig ikke at der har været et særligt stort budget at handle for.
                  Man skal ikke regne med noget for TAJ.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

                    Så firkantet skal du nok ikke tage ambitionen om at sælge for 1 mio. EUR om året...

                    Jeg tror vi ender med 1-2 signings endnu i dag... og at vi dermed rykker alvorligt tæt på, at jeg får trykt de 100 t-shirts med det legendariske skæg og teksten "In Bjørn we trust".
                    Det blir kult
                    Den t-shirt er et MUST BUY

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                      Gem alt guldet til i aften kl. 19, når der er open mic på Teater 95B
                      Thjaaa... jeg finder det ikke specielt morsomt, men det gør du åbenbart.

                      Ved at vennerne i Aab er meget presset på økonomien.

                      Hvis vi kunne hente Gigo, kan vi også hente OA.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Thjaaa... jeg finder det ikke specielt morsomt, men det gør du åbenbart.

                        Ved at vennerne i Aab er meget presset på økonomien.

                        Hvis vi kunne hente Gigo, kan vi også hente OA.
                        Ja - Det er da i den grad comedy at sammenligne Abildgaard og Gigo, samt at tro at OB kan hente en så inkarneret AaB-dreng og som gentagende gange har holdt formen ved lige i Aalborg. Det er dybt urealistisk. FCK måske - OB aldrig.

                        Abildgaard har tjent godt med rubler i de 30 måneder han har været på kontrakt i Rusland, mon ikke han overlever et halvt år på skånekost i AaB?

                        Comment


                          En lejeaftale med en 20-årig 10er uden købsoption, hold kæft hvor skuffende, så sats dog på den nuværende trup hvis det er sådan en tilgang man hiver op af hatten. Skuffende Björn..

                          Zohore vil jeg være fint tilfreds med, selvom han formentligt er forbundet med en vis risiko.

                          Okosun ud var på tide. Ca 3 år for sent men hellere sent end aldrig. King må gerne sendes afsted på permanent aftale.

                          Comment


                            BTs transfer-tv melder at Anderlecht prøver at hijacke Zohore

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                              BTs transfer-tv melder at Anderlecht prøver at hijacke Zohore
                              puhhh. Bliver spændende

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                puhhh. Bliver spændende
                                Melder dog også at vi stadig skal tage det med ro og at det sker

                                Comment

                                Working...
                                X