Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kan huske at folk var lige så lunkne første gang vi hentede ham, men det gik da meget godt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg

      Men hvis han holder sig skadesfri og præstere på et fint niveau i superligaen, så der vel ikke meget at klage over ved Zohore
      Han skulle have spillet meget lidt på West Brom. 2 hold 44 min... så han kan med lidt held lige nå, at komme i form inden sæsonen slutter.... beklager min skepsis, men 44 min. i kamp for reserverne lyder ikke som en forstærkning nu og her. Hvilket vi har brug for. Ikke mindst i offensiven, som halter gevaldigt baseret på de første træningskampe. Men jeg håber jeg tager fejl.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Spændende. Tror nu ikke der sker så meget andet end Okosun og King ud.
        Zohore kan jo præsenteres når som helst.
        Hører du andre ting?
        At der stadig arbejdes på en 10'er. Og at det er lykkedes OB at få finnen ret billigt, så han kommer ikke til at stå i vejen for andre tilgange i dag rent økonomisk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg

          Men hvis han holder sig skadesfri og præstere på et fint niveau i superligaen, så der vel ikke meget at klage over ved Zohore
          Der er ikke noget at klage over nogle spillere, hvis de holder sig skadesfri og præsterer på et fint niveau men "hvis'erne" er ret vigtige i den sammenhæng.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

            Han skulle have spillet meget lidt på West Brom. 2 hold 44 min... så han kan med lidt held lige nå, at komme i form inden sæsonen slutter.... beklager min skepsis, men 44 min. i kamp for reserverne lyder ikke som en forstærkning nu og her. Hvilket vi har brug for. Ikke mindst i offensiven, som halter gevaldigt baseret på de første trlningskampe. Men jeg håber jeg tager fejl.
            Har også min tvivl om det en typisk lorte transfer fra OB, men jeg håber han går ind og præstere godt og så kan man ik klage over hans niveau

            Comment


              Hvos jeg husker rigtigt nævnte BT i podcasten for et par uger siden at det var urealistisk at en dansk klub kunne hente Zohore, da han tager rigtig meget løn. Han har trods alt spillet premier league.
              Jeg tror vi ser hinanden an, hvis ikke det går, er det far el til sommer. Vi skal huske lige nu har vi ikke et eneste fysisk monster i angrebet. Sabbi er det nærmeste.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                Hvos jeg husker rigtigt nævnte BT i podcasten for et par uger siden at det var urealistisk at en dansk klub kunne hente Zohore, da han tager rigtig meget løn. Han har trods alt spillet premier league.
                Jeg tror vi ser hinanden an, hvis ikke det går, er det far el til sommer. Vi skal huske lige nu har vi ikke et eneste fysisk monster i angrebet. Sabbi er det nærmeste.
                Sabbi = Monster

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                  At der stadig arbejdes på en 10'er. Og at det er lykkedes OB at få finnen ret billigt, så han kommer ikke til at stå i vejen for andre tilgange i dag rent økonomisk.
                  Så er vi så også der hvor nogle skal ud tænker jeg. Hvor mange offensive spillere skal vi lige have?
                  Det overrasker mig faktisk helt vildt hvis det er rigtigt.

                  Comment


                    De burde hente sikkert kvalitet ind offensivt og droppe alle de middelmådige spillere, de henter middelmådigt ind og gør offensiven alt for bred

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Er satme noget lunken ved Zohore må jeg sige..
                      Ja den skadehistorie og manglende spilleminutter i forbindelse med den korte kontrakt til sommer er en mærkelig kombination.
                      Zohore ville være en stærk signing med en længere perspektive. I bedste fald sætter vi ham i gang og taber han så i sommeren igen. Og ikke usaysandsynligt at han bruger lidt tid og er ikke den store forstærkelse i de fem afgørende kampe som venter.
                      Nu har vi hentet to spiller for vigtige positioner med kontrakt eller kejeaftale kun til sommer. I hensigt af opbygningen af en konkurrencedygtig top-hold hjælper det nu ikke. Får mere og mere indtrykket at Skyttä og Zohore er nodløsning fordi vi kunne ikke få de spiller vi ville gerne have. Ser ud som vi sidder så lavt i fødekæden at der er meget svært at binde spiller med højere kvalitet til klubben.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Ja… Men mon ikke det er en forholdsvis billig aftale? 5 måneders løn og ingen Sign On.. En 5 måneders prøvetræning så at sige.
                        Så “risikoen” er minimal

                        Det kan jo være at Kings løn har frigjort til Zohore. Og om noget så vil jeg nok hellere ham ham rendende end King som 3. Valg på VB
                        Enig i forhold til King.

                        Min bekymring er også at man godt ved nede i Ådalen at man ikke har gang i det mest sexede transfervindue, så skriver man lige med Zohore, der er lidt navn på ham endnu.

                        Om ikke andet så får man en angriber man kan smække i boksen de sidste 5-10 minutter hvor man skal jagte et eller andet.

                        Jeg håber og tror dog stadig på at man kører Kadrii/Sabbi på toppen.

                        Comment


                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-hans-nye-klub

                          Okosun skifter til Vendsyssel på en permanent aftale

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-hans-nye-klub

                            Okosun skifter til Vendsyssel på en permanent aftale
                            Væk med ham

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              Spændende. Tror nu ikke der sker så meget andet end Okosun og King ud.
                              Zohore kan jo præsenteres når som helst.
                              Hører du andre ting?
                              King ud? Noget jeg har misset?
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Enig i forhold til King.

                                Min bekymring er også at man godt ved nede i Ådalen at man ikke har gang i det mest sexede transfervindue, så skriver man lige med Zohore, der er lidt navn på ham endnu.

                                Om ikke andet så får man en angriber man kan smække i boksen de sidste 5-10 minutter hvor man skal jagte et eller andet.

                                Jeg håber og tror dog stadig på at man kører Kadrii/Sabbi på toppen.
                                Jeg tænker det bliver Sabbi der starter mod Randers.. Men godt med alternativer

                                Comment

                                Working...
                                X