Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hold nu kæft, hvor er jeg ved at være træt af lejeaftaler!

    Comment


      Toulouse skriver på deres Twitter at der ikke er nogen købsoption

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Endnu en lejeaftale. Det er ind i mellem lidt svært at se de langsigtede perspektiver i vores transferarbejde.
        "Endnu en"? Hvem tænker du på udover Gigovic? Overordnet set synes jeg da der er langt mere perspektiv i vores trabsferarbejde for tiden end der har været i mange, mange år.

        Comment


          velkommen til.

          spændende bliver det men vel ikke lige den forstærkning fra dag 1 vi havde håbet på?

          Comment


            Der må jo være planer, som ikke lykkedes... Nu blev det så en Naatan på leje i stedet.

            !?
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Er jeg den eneste der er lidt skuffet?


              Kommer vi styrket ud af vinduet Enrico?
              Wow....skuffet.dk hvis det er det som det ender med.....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Det kommer jo også an på hvem man sælger til, sælger man til en PL klub, så skal han efter min mening koste betydeligt mere end 37, også når man kigger på hvad spillere i ligaen ellers bliver solgt for.

                I forhold til investerer der skal smide mønt i OB, så plejer den slags jo at komme med deres egne ideer om hvordan man gør tingene profitable.

                Noget spøjst, som ingen har nævnt, er at ved Mintehs prøvetræninger der var man meget i tvivl om hvorvidt man skulle lade ham få chancen.

                Jeg er vild med det billede.

                ​​​​​Man har stået nede i Ådalen og kigget på Minteh og tænkt "han er lige lovlig kæk ham der" OB <3
                ​​​​​
                Hvorfor i al verden kommer det an på, hvem vi sælger ham til?
                Vi skal sælge ham for det han koster og det han er værd. Så må vi lade være med at sælge ham til dem, der ikke har råd til at betale for ham

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Der må jo være planer, som ikke lykkedes... Nu blev det så en Naatan på leje i stedet.

                  !?
                  når vi når så langt hen handler det vel om hvad der kan lade sig gøre. Hvis ikke de har en handel de tror lander så er det vel bedre i det mindste at få én ind, selv om det kun er for et halvt år.

                  men er umiddelbart heller ikke overvældet. Og alt andet lige skubber man jo bare problemerne foran sig. Det bliver så endnu en position der skal kigges på til sommer, sammen med forsvaret, angrebet osv osv.

                  Bjørn får nok at se til
                  Last edited by mhbp; 31-01-2023, 11:16.

                  Comment


                    Ah, de lejeaftaler uden option. Vil næsten hellere være dem foruden.

                    Nå - velkommen til selvfølgelig.

                    Comment


                      Naatan som 18-årig

                      https://youtu.be/qa6T2wf0taM

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        "Endnu en"? Hvem tænker du på udover Gigovic? Overordnet set synes jeg da der er langt mere perspektiv i vores trabsferarbejde for tiden end der har været i mange, mange år.
                        Juwara, Omar...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Håber godt mok ikke det betyder ham fra Polen jeg nævnt ikke forhandles med længere. Virker ret uambitiøst uden købsoption. Men kan jo være fordi andre spillere er på vej ud. Han kan jo dække flere pladser jvnf. transfermarkt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                            Hold nu kæft, hvor er jeg ved at være træt af lejeaftaler!
                            Meget enig. Det gør bare ikke ret meget forskel i det samlede billede. Lejeaftaler uden købsoptioner er 1. Divisions-bullshit. Rykker ikke klubben hverken sportsligt eller økonomisk, og så kan man starte forfra hvert halve år, ala Gigovic. Skuffende​, synes jeg.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Det er vel et resultat af, at man har sigtet højt på sine førstevalg, og at de ikke er gået igennem. Jeg synes egentlig det er fint, man er ambitiøse, og så har en backup mulighed klar, der ikke virker håbløs om end man sagtens kunne have håbet på noget mere pwrspektivrigt.

                              Comment


                                Nu har vi lige haft en gigovic på 20 i et halvt år, og hvis han er ligeså dygtig den gut her, så kan han bringe os i Europa og potentielt bidrage med så mange millioner at det giver mening. Jeg vil så også mene vi skal bevæge os i det niveau når vi laver den slags aftaler her. Vi skal helst have unge spillere til vi kan udvikle og sælge, hvis vi skal være bæredygtige. Ikke spillere som vi kan bruge et halvt år og videregive til fcm eller de andre store fisk. Det giver mig kvalme

                                Comment

                                Working...
                                X