Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg

    Hmm… hvad skrev du?
    At jeg fik af vide akademiet ville sælge en spiller

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      Jeg tror det er 10’eren der har førsteprioritet, og så en 6’er mere.
      Jeg tror Bjørn og Alm er trygge ved Paulsen og Ivan som første par, skjelvik reserve og med en ny 6’er kan Tverskov rykkes ned i forsvaret i nødstilfælde. I den situation vil vi så have 3 konkurrence dygtige 6’ere til sommer når Tverskov, aron og Okosun smutter.

      Jeg tror faktisk Alm og Bjørn allerede til sommer vil begynde og kigge mere og mere på Slotsager. Han har ihvertfald ikke set tosset ud i træningskampene.

      Det eneste der i mine øjne kunne få os til st købe en stopper, er hvis der er interrese for Ivancevic.
      Måske. Jeg tror nu stadig man slår til nu hvis den rigtige centerback dukker op.
      BW har flere gange sagt at der skal være mere konkurrence om pladserne. Og det er der ikke der

      vi må se

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Det der, det er bare humor og GODT.
        Tak 0

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          Hvorfor skal vi acceptere et bud på ca. € 5 millioner nu, når BW afviste det i slutningen af december, det er da direkte hul i hovedet, er det ikke?

          Jeg tænker ikke at han er blevet mindre værd på en måned uden at være blevet skadet.
          Så hvorfor mener du at han kun er 37 millioner værd nu, når vi afviste det i december?
          Nu handlede mit skriv ikke så meget om vores forhandlingstaktik.

          Jeg skrev bare 37 mio. fordi det er det konkrete beløb, der har været nævnt. Det var bare for at sætte et tal på, så der skal ikke lægges så meget I, at jeg nævner netop det.
          Min post handlede ikke så meget om det konkrete beløb, men snarere at hvis vi får et stort bud på ham, så bør vi slå til. Om det er 37 mio. eller mere er jeg sådan set ligeglad med.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Måske. Jeg tror nu stadig man slår til nu hvis den rigtige centerback dukker op.
            BW har flere gange sagt at der skal være mere konkurrence om pladserne. Og det er der ikke der

            vi må se
            Helt enig om konkurrencen kunne være bedre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

              Nu handlede mit skriv ikke så meget om vores forhandlingstaktik.

              Jeg skrev bare 37 mio. fordi det er det konkrete beløb, der har været nævnt. Det var bare for at sætte et tal på, så der skal ikke lægges så meget I, at jeg nævner netop det.
              Min post handlede ikke så meget om det konkrete beløb, men snarere at hvis vi får et stort bud på ham, så bør vi slå til. Om det er 37 mio. eller mere er jeg sådan set ligeglad med.
              Okay fair nok.

              Men når BW kategorisk har afvist 37 millioner som for lavt, så syntes jeg bare ikke at det vil være et stor salg hvis vi sælger ham for et beløb BW syntes er alt for lavt.

              Men det er nok bare mig.

              Og desuden så vil alle de ting du nævner som skal optimeres ikke komme ret langt for kun 37 mill.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Sangare video: https://m.youtube.com/watch?v=Asdbddt6Z2Q


                Jeg er ret begejstret for ham der ud fra hvad man lige kan se, jeg holder stadig på at han også kan vikariere på en 9'er. Jeg håber dog at man får en købsoption med hvis man lejer ham, men om det overhovedet er realistisk ved jeg ikke.
                Jebali vil nok ikke kunne erstattes én til én med det budget vi har, men jeg synes det virker lidt undervældende hvis vi henter en 20-årig (og sandsynligvis nok på leje, hvis aktuelt) der får meget sparsomt med spilletid, og som virker til at være gledet helt ud af holdet i en belgisk bundklub, som erstatning for Jebali. Ikke at han ser uinteressant ud i den video, men det er nok ikke svært at se god ud i YouTube video, og nu er det jo med klip fra den Østrigske 2. Liga. Jeg kan godt lide at vi kigger ungt, men jeg håber at der bliver fundet en erstatning på den offensive midt, som er bare en smule mere erfaren.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Måske. Jeg tror nu stadig man slår til nu hvis den rigtige centerback dukker op.
                  BW har flere gange sagt at der skal være mere konkurrence om pladserne. Og det er der ikke der

                  vi må se
                  Ikke for at lægge for meget i det, så følger Fifi Rasmus Nicolaisen på insta, venstre benet forsvarspiller og de havde vist interesse på Frederik Winther tidligere på vinduet så de er semi aktive hvad angår en forsvar spiller.

                  https://www.transfermarkt.com/rasmus...spieler/283227

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg

                    Ikke for at lægge for meget i det, så følger Fifi Rasmus Nicolaisen på insta, venstre benet forsvarspiller og de havde vist interesse på Frederik Winther tidligere på vinduet så de er semi aktive hvad angår en forsvar spiller.

                    https://www.transfermarkt.com/rasmus...spieler/283227
                    Rasmus Nicolaisen skal vi ikke regne med. Han følger også en anden fra Toulouse, offensiv midt.
                    Naatan Skyyttå

                    Tror ikke hans Instagram er meget værd i forhold til hvem der bliver hentet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg

                      Jebali vil nok ikke kunne erstattes én til én med det budget vi har, men jeg synes det virker lidt undervældende hvis vi henter en 20-årig (og sandsynligvis nok på leje, hvis aktuelt) der får meget sparsomt med spilletid, og som virker til at være gledet helt ud af holdet i en belgisk bundklub, som erstatning for Jebali. Ikke at han ser uinteressant ud i den video, men det er nok ikke svært at se god ud i YouTube video, og nu er det jo med klip fra den Østrigske 2. Liga. Jeg kan godt lide at vi kigger ungt, men jeg håber at der bliver fundet en erstatning på den offensive midt, som er bare en smule mere erfaren.
                      Jeg tror heller ikke at han skal erstatte Jebali hvis han hentes. Det bliver i klassen som Tuneseren eller Sydkoreaneren.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg

                        Ikke for at lægge for meget i det, så følger Fifi Rasmus Nicolaisen på insta, venstre benet forsvarspiller og de havde vist interesse på Frederik Winther tidligere på vinduet så de er semi aktive hvad angår en forsvar spiller.

                        https://www.transfermarkt.com/rasmus...spieler/283227
                        Nej ham har vi garanteret ikke råd til. Han spiller vidst også fast dernede

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Nej ham har vi garanteret ikke råd til. Han spiller vidst også fast dernede
                          Ja, han er en af de første på deres holdkort i en meget stærk liga

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg

                            Jebali vil nok ikke kunne erstattes én til én med det budget vi har, men jeg synes det virker lidt undervældende hvis vi henter en 20-årig (og sandsynligvis nok på leje, hvis aktuelt) der får meget sparsomt med spilletid, og som virker til at være gledet helt ud af holdet i en belgisk bundklub, som erstatning for Jebali. Ikke at han ser uinteressant ud i den video, men det er nok ikke svært at se god ud i YouTube video, og nu er det jo med klip fra den Østrigske 2. Liga. Jeg kan godt lide at vi kigger ungt, men jeg håber at der bliver fundet en erstatning på den offensive midt, som er bare en smule mere erfaren.
                            Altså jeg skal gerne indrømme at jeg er en af dem der stadig hopper på youtube videoer og deres forherligelse af fodboldspillere

                            Rent lønmæssigt må der blive frigivet noget ved salget af Jebali. Jeg kan bare være noget mere i tvivl om hvad der er i transfer budgettet, oven på sommerens transfervindue med de indkøb der blev lavet der, der er jo ikke rigtigt blevet solgt noget udover Jebali, som blot dækker det klubben skal sælge for årligt.

                            Så jeg tror det bliver noget leje der kommer ind og så håber jeg på at det er med en købsoption hvis det skulle vise sig at være godt og vi får et salg på Minteh.

                            I forhold til alderen så er jeg ikke uenig i at det ville være fint at få noget erfaring ind, og har også tidligere argumenteret for mistrati, men spørgsmålet er hvad der er tilgængeligt med OBs budget, fodboldspillere er blevet voldsomt dyre. Så skal vi leje noget der er ældre og så er det jo også nok fordi de ikke rigtigt kan spille sig på holdet i den liga de spiller i.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Nej ham har vi garanteret ikke råd til. Han spiller vidst også fast dernede
                              Du har sikkert ret, men jeg ved at han er gift med en pige fra Otterup, har to små børn som er med i Frankrig selvf. "Svigermekanikken" bor stadig i Otterup så der er sket større overraskelser end at "fruen" ønsker at komme hjem og få en uddannelse osv. og være tæt på familien

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Du har sikkert ret, men jeg ved at han er gift med en pige fra Otterup, har to små børn som er med i Frankrig selvf. "Svigermekanikken" bor stadig i Otterup så der er sket større overraskelser end at "fruen" ønsker at komme hjem og få en uddannelse osv. og være tæt på familien
                                Ja det er selvfølgelig rigtig. De kvinder der styrer ofte showet til syvende og sidst

                                Comment

                                Working...
                                X