Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Ja, men lad os håbe på en videresalgsklausul. Tror på det, da jeg stoler på BW.
    Det må vi håbe, men den er nok ikke særlig stor, når han kun havde et halvt år tilbage (så de kunne have underskrevet kontrakten nu, men først gældende fra juli).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Det må vi håbe, men den er nok ikke særlig stor, når han kun havde et halvt år tilbage (så de kunne have underskrevet kontrakten nu, men først gældende fra juli).
      Om ikke andet vil der være uddannelsespenge ved salg i fremtiden.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
        TAJs skifter til Holland stemmer også overens med hvad jeg skrev tidligt på vinduet
        Hmm… hvad skrev du?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Her kommer bjørn wesstrøm
          Tjulihop tjulahej tjulahopsasa
          Her kommer bjørn wesstrøm
          Her kommer faktisk bjørn

          Har du set hans transfers?
          Hans store fede transfers?
          Har du set hans indkøb?
          For han er faktisk god!

          Har du set hans denim?
          Hans full set denim?
          Vil du, vil du vide
          Hvorfor bjørn går klædt så'n

          For her kommer bjørn wesstrøm
          Tjulahop tjulahej tjulahopsasa
          Her kommer bjørn wesstrøm
          Her kommer faktisk bjørn

          Det er ikke ilde
          At gøre ob fansne vilde
          Kasse fyldt med penge
          Det er sgu också bra at ha
          Alle odenseanere
          De ligger store planer
          Guldet hjem til OB
          Tjulahej tjulahopsasa

          For her kommer bjørn wesstrøm
          Tjulahop tjulahej tjulahopsasa
          Her kommer bjørn wesstrøm
          Her kommer faktisk bjørn

          https://m.youtube.com/watch?v=0ZtMNCBWOUo
          Det der, det er bare humor og GODT.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
            Jeg håber, vi skyder Minteh afsted. Hvis vi er bare i nærheden af de 37 mio. der har været snak om. Her og nu vil det sportsligt gøre ondt. Men hvis man ser lidt mere samlet på det hele, så tror jeg det vil gøre mere godt for klubben end hvad Minteh kan bidrage med i foråret.

            Hvis han bliver er håbet, at han er med til at spille os i top 6 og holder nogenlunde samme niveau som i efteråret.
            - Det med top 6 ser jeg som svært, når vi ser på, hvordan holdene omkring os opruster, mens vi har nedrustet.
            - Det med at holde samme niveau, tror jeg bliver svært. Særligt hvis vi havner i top 6.

            Jeg ser det derimod som mere realistisk, at vi havner i nedrykningsspillet, og at hans niveau kommer til at ligge under det, han viste i efteråret. Han vil ganske vist skulle spille mod dårligere modstandere, men det vil potentielle købere jo også tage med i ligningen, hvis han ender med at brænde banen af.

            Med andre ord, tror jeg at her og nu er chancen for at lave en stor handel, som vil gavne os på mange måder. Det vil bevise overfor ejer/bestyrelse, potentielle fremtidige spillere, udenlandske købere mv., at vi kan generere store salg.
            Det vil give medvind til strategien, og vil gøre os til en bedre case at kaste penge efter for vores ejer. Det kan på sigt være tungen på vægtskålen i forhold til strukturelle og mere længerevarende forbedringer af klubben, såsom større spillerbudget, forbedret stadion/træningsfaciliteter, mere ambitiøse målsætninger mm. Alle sammen ting som på sigt skal være med til at konsolidere os i toppen/subtoppen af dansk fodbold. Langt vigtigere end et godt forår, hvor vi alligevel næppe kommer i nærheden af at vinde noget (ude af pokalen, og ser det ikke som realistisk, at vi blander os i top 3 i ligaen).

            Når alt dette er sagt, er jeg vild med Minteh både på og uden for banen. Vil elske at have en spiller som ham på holdet i lang tid. Tror dog at det står skrevet i sten, at vi skal have ham skudt afsted senest til sommer uanset hvad. Og med tanke på den transitionsfase, vi som klub er midt i, ser jeg det bare som vigtigt at vi ikke misser chancen for en stor handel.
            Hvorfor skal vi acceptere et bud på ca. € 5 millioner nu, når BW afviste det i slutningen af december, det er da direkte hul i hovedet, er det ikke?

            Jeg tænker ikke at han er blevet mindre værd på en måned uden at være blevet skadet.
            Så hvorfor mener du at han kun er 37 millioner værd nu, når vi afviste det i december?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

              Tro nu på det
              Jeg tror faktisk på den! Man kan jo godt følge andre klubber osv på sociale medier.
              Men mon ikke han lander i Odense, når Fifi følger ham og han følger OB og Superligaen.
              Hvis jeg husker rigtigt så stod der indtil for nyligt i hans bio at han spillede for Zulte, det er fjernet nu. Der står kun Salzburg, er der andre der har set det?
              Jeg tror vi lander Sangare.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Jeg tror faktisk på den! Man kan jo godt følge andre klubber osv på sociale medier.
                Men mon ikke han lander i Odense, når Fifi følger ham og han følger OB og Superligaen.
                Hvis jeg husker rigtigt så stod der indtil for nyligt i hans bio at han spillede for Zulte, det er fjernet nu. Der står kun Salzburg, er der andre der har set det?
                Jeg tror vi lander Sangare.
                Er han ikke udlejet til Zulte Waregem indtil juni ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Er han ikke udlejet til Zulte Waregem indtil juni ?
                  Han har slettet Zulte fra sin bio og ikke været i truppen de sidste mange kampe.

                  Comment


                    Vi gik også efter Duelund

                    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ikkel-duelund/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      Han har slettet Zulte fra sin bio og ikke været i truppen de sidste mange kampe.
                      Er dog stadigvæk på deres hjemmeside

                      https://www.essevee.be/nl/a-kern/spe...amadou-sangare

                      ... men kan være at de er lige så langsomme som os til at opdatere den !

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Er dog stadigvæk på deres hjemmeside

                        https://www.essevee.be/nl/a-kern/spe...amadou-sangare

                        ... men kan være at de er lige så langsomme som os til at opdatere den !
                        Synes alt peger i retningen af han er på vej

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Svært at hamle op med, men viser jo igen hvad det er vi efterspørger. Det er Jebalis afløser der har 1. prioritet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Svært at hamle op med, men viser jo igen hvad det er vi efterspørger. Det er Jebalis afløser der har 1. prioritet.
                            Ja det er det uden tvivl.

                            Og så noget centerback eller angriber hvis noget åbner sig op og der laves plads i budgettet ved salg og udlejning

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              Synes alt peger i retningen af han er på vej
                              Sangare video: https://m.youtube.com/watch?v=Asdbddt6Z2Q


                              Jeg er ret begejstret for ham der ud fra hvad man lige kan se, jeg holder stadig på at han også kan vikariere på en 9'er. Jeg håber dog at man får en købsoption med hvis man lejer ham, men om det overhovedet er realistisk ved jeg ikke.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Ja det er det uden tvivl.

                                Og så noget centerback eller angriber hvis noget åbner sig op og der laves plads i budgettet ved salg og udlejning
                                Jeg tror det er 10’eren der har førsteprioritet, og så en 6’er mere.
                                Jeg tror Bjørn og Alm er trygge ved Paulsen og Ivan som første par, skjelvik reserve og med en ny 6’er kan Tverskov rykkes ned i forsvaret i nødstilfælde. I den situation vil vi så have 3 konkurrence dygtige 6’ere til sommer når Tverskov, aron og Okosun smutter.

                                Jeg tror faktisk Alm og Bjørn allerede til sommer vil begynde og kigge mere og mere på Slotsager. Han har ihvertfald ikke set tosset ud i træningskampene.

                                Det eneste der i mine øjne kunne få os til st købe en stopper, er hvis der er interrese for Ivancevic.

                                Comment

                                Working...
                                X