Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Mon ikke at det er med i planlægningen. Så må de komme et par dage ind i træningslejren. Den varer jo næsten 14 dage.
    Men jeg bliver mere og mere bekymret om vi kan finde en dygtig plug & play spiller på den 10`er position. Hvis vi ikke kan det syntes jeg vores chancer for Top 6 er minimale
    jeg tror ikke vi kan finde én spiller med så høj kvalitet at han alene kan gøre forskellen. - vi har mistet to af vores vigtigste spillere fra efteråret og ikke været i nærheden af at være overbevisende i træningskampene hidtil. Alene det at skulle erstatte dem og have dem klar til at gøre en forskel i de 5 første kampe, det vil altid blive svært.

    - den positive vinkel på vores chancer er så at vi trods alt ligger til top 6 og dermed selv kan afgøre det. Vores kampprogram ser fornuftigt ud og de andre hold omkring os kommer til at tage point fra hinanden indbyrdes.
    Og den store ubekendte er så hvordan de enkelte hold kommer fra land efter vinterpausen. De fleste af vores direkte konkurrenter ser ud til at forstærke sig - men der vil også være usikkerhed her på om det er spillere der kan gå ind fra dag ét - eller de også skal bruge lidt tilvænningstid.

    Så helt så skidt ser det trods alt ikke ud...men godt nok mange ubekendte. Vinder vi første kamp mod RFC tror jeg på det...

    Comment


      Lige nu er holdet slet ikke til Top-6. Det er tættere på nedrykning. Det er vildt spændende om Bjørn igen kan finde nogle spillere, der kan løfte holdet nok.

      Comment


        Hvis man mener det alvorligt med at satse på top-seks, så skal der hentes en angriber og en 10er. Vi overpræsterede reelt i efteråret, selvom der i en del kampe var gode takter, men vores underliggende tal peger på et hold, der har svært ved at skabe chancer og score mål, jvf: https://mediano1.podbean.com/e/media...superligaen-1/

        Vores forsvar er rigtig fint, og vi har hentet gardering/starter til 6eren i Alen, men vi må og skal have flere strenge at spille på i offensiven end de to kroniske skadede Kadrii og Fenger, en omskolet Sabbi (som jeg nu ellers tror kan blive rigtig god på 9eren), og så Minteh. Det er ikke nok.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          jeg tror ikke vi kan finde én spiller med så høj kvalitet at han alene kan gøre forskellen. - vi har mistet to af vores vigtigste spillere fra efteråret og ikke været i nærheden af at være overbevisende i træningskampene hidtil. Alene det at skulle erstatte dem og have dem klar til at gøre en forskel i de 5 første kampe, det vil altid blive svært.

          - den positive vinkel på vores chancer er så at vi trods alt ligger til top 6 og dermed selv kan afgøre det. Vores kampprogram ser fornuftigt ud og de andre hold omkring os kommer til at tage point fra hinanden indbyrdes.
          Og den store ubekendte er så hvordan de enkelte hold kommer fra land efter vinterpausen. De fleste af vores direkte konkurrenter ser ud til at forstærke sig - men der vil også være usikkerhed her på om det er spillere der kan gå ind fra dag ét - eller de også skal bruge lidt tilvænningstid.

          Så helt så skidt ser det trods alt ikke ud...men godt nok mange ubekendte. Vinder vi første kamp mod RFC tror jeg på det...
          Den rette kvalitet går jo ind og gør en forskel. Vi så Gigovic være dominerende fra dag 1. Vi så Ivan gå ind i midterforsvaret med Bjørn som helt ny makker og være super. MH (Godt nok på målmandsposten) gjorde også en forskel fra dag 1. De gjorde det vel at mærke inden træningskampe eller noget. De gled bare direkte ind og var forstærkninger. OB er ikke bedre end den rette kvalitet gør en forskel idet de tropper op med støvler på fødderne. Det er så bare spørgsmålet om vi formår at finde sådan en spiller eller to, for de er selvfølgelig ikke let tilgængelige.

          Comment


            Der arbejdes på noget både ind og ud hilsen Bjørn, og Martin

            https://www.youtube.com/watch?v=OehqmY1mlbY
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Her kommer bjørn wesstrøm
              Tjulihop tjulahej tjulahopsasa
              Her kommer bjørn wesstrøm
              Her kommer faktisk bjørn

              Har du set hans transfers?
              Hans store fede transfers?
              Har du set hans indkøb?
              For han er faktisk god!

              Har du set hans denim?
              Hans full set denim?
              Vil du, vil du vide
              Hvorfor bjørn går klædt så'n

              For her kommer bjørn wesstrøm
              Tjulahop tjulahej tjulahopsasa
              Her kommer bjørn wesstrøm
              Her kommer faktisk bjørn

              Det er ikke ilde
              At gøre ob fansne vilde
              Kasse fyldt med penge
              Det er sgu också bra at ha
              Alle odenseanere
              De ligger store planer
              Guldet hjem til OB
              Tjulahej tjulahopsasa

              For her kommer bjørn wesstrøm
              Tjulahop tjulahej tjulahopsasa
              Her kommer bjørn wesstrøm
              Her kommer faktisk bjørn

              https://m.youtube.com/watch?v=0ZtMNCBWOUo

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Der arbejdes på noget både ind og ud hilsen Bjørn, og Martin

                https://www.youtube.com/watch?v=OehqmY1mlbY
                Frygter der med "ud" menes et potentielt Tverskov-salg. Det ville fjerne en stor del af rygraden på holdet. Især hvis det er til Brøndby ville det gøre ondt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                  Frygter der med "ud" menes et potentielt Tverskov-salg. Det ville fjerne en stor del af rygraden på holdet. Især hvis det er til Brøndby ville det gøre ondt.
                  Frygter ingen afgange. Bjørn har vist at han ved hvad han gør og udskiftninger kan ændre dynamiken i truppen. Andre vil begynde at tage mere ansvar. Jeg er helt rolig uanset hvem der forlader klubben.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Der arbejdes på noget både ind og ud hilsen Bjørn, og Martin

                    https://www.youtube.com/watch?v=OehqmY1mlbY
                    fedt og tak!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                      Frygter der med "ud" menes et potentielt Tverskov-salg. Det ville fjerne en stor del af rygraden på holdet. Især hvis det er til Brøndby ville det gøre ondt.
                      Tvivler paa at BW saelger til en direkte konkurrent.

                      Tror han roeger til Belgien, som foer omtalt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                        Frygter der med "ud" menes et potentielt Tverskov-salg. Det ville fjerne en stor del af rygraden på holdet. Især hvis det er til Brøndby ville det gøre ondt.
                        Jeg kan ikke forestille mig at Tverskov skulle have lyst til at spille for en anden dansk klub en OB. Det er han sgu for meget OB'er til.

                        Jeg kan selvfølgelig tage fejl, det er sket før.

                        Comment


                          Jeg ville synes det var ualmindeligt træls, hvis Tverskovs kontrakt løb ud, og han skiftede til Brøndby til sommer. Men hvis man sælger ham til Brøndby nu for at få lidt penge i kassen, og dermed styrker en direkte konkurrent til top-seks, samtidigt med at man svækker sig selv, ville det være helt hul i hovedet. Så dum tror jeg sgu ikke Wesström er. Han ville i hvert fald få noget af et forklaringsproblem hvis han ikke meldte prisen ud, og man samtidigt missede top-seks.

                          Så skal Brøndby i hvert fald komme med et eller andet helt skørt beløb (og med det mener jeg 8-10 mil+).
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Der arbejdes på noget både ind og ud hilsen Bjørn, og Martin

                            https://www.youtube.com/watch?v=OehqmY1mlbY
                            En til to tilgange ... havde godt nok regnet med mere... de to nye skal godt nok overraske hvis de skal styrke truppen i forhold til de afgange der har været.
                            2023
                            Tilgange: Afgange:
                            Jonathan Kemdee Kontrakt ophævet
                            Mohammed Kefin Kante Kontrakt ophævet
                            Musa Juwara Leje i Bologna 31.12.2023 Issam Jebali Solgt til Gamba Osaka (1 mio. € )
                            Alen Mustafić SK Slovan Bratislava 30.06.2026 Armin Gigovic Kontrakt udløbet
                            Kasper Larsen Solgt til MOL Fehervar
                            Mikkel Søfeldt (Akademi)
                            Attached Files
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Valdemar Grymer skulle angiveligt snart blive rykket op i Superligatruppen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg
                                Valdemar Grymer skulle angiveligt snart blive rykket op i Superligatruppen
                                Jeg håber ikke det er en af de 1-2 tilgange Martin Davidsen snakkede om..

                                Comment

                                Working...
                                X