Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

    Synes efterhånden ikke min kammerat fortæller noget konkret
    Jeg tror din kammerat morer sig gevaldigt, hvad enten han rigtig eller en usynlig ven.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Syntes godt nok vi hører meget om offensive og intet om en reel angriber. Man må formode at vi har sådan en tilgode endnu.
      Sammen med en 6`er og en 10`er måske
      Helenius koster 5 mio. Groot taler de om 13 mio for, selvom han har udløb til sommer. Så er der lang vej, hvis vi skal finde en der kan forstærke os for små penge. Det lød også til at vi jagtede en I seneste vindue, men det er nok en vanskelig opgave. Falder appelsinen ned i turbanen, så skal vi selvfølgelig slå til, men vi skal også helst undgå folk som Haugen eller fck's mystiske babacar. Angribere der bare har vist en smule koster spidsen, men så dårligt besat er vi bare heller ikke, hvis der partout skal smides +10 mio kr. for et eller andet kadrii eller måske endda Sabbi bare slår af, fordi dem der er bedre altså koster det dobbelte.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Helenius koster 5 mio. Groot taler de om 13 mio for, selvom han har udløb til sommer. Så er der lang vej, hvis vi skal finde en der kan forstærke os for små penge. Det lød også til at vi jagtede en I seneste vindue, men det er nok en vanskelig opgave. Falder appelsinen ned i turbanen, så skal vi selvfølgelig slå til, men vi skal også helst undgå folk som Haugen eller fck's mystiske babacar. Angribere der bare har vist en smule koster spidsen, men så dårligt besat er vi bare heller ikke, hvis der partout skal smides +10 mio kr. for et eller andet kadrii eller måske endda Sabbi bare slår af, fordi dem der er bedre altså koster det dobbelte.
        Yep. Det var heller ikke så meget at vi ikke havde fundet en endnu. Mere at der ikke var nogen rygter om en klassisk 9`er ift alle de offensive spillere vi hører og læser om..
        Hvis vi ikke finder nogen og Sabbi/Kadrii ellers er i god form så går det også nok indtil sommer hvor man kan lede efter en igen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Yep. Det var heller ikke så meget at vi ikke havde fundet en endnu. Mere at der ikke var nogen rygter om en klassisk 9`er ift alle de offensive spillere vi hører og læser om..
          Hvis vi ikke finder nogen og Sabbi/Kadrii ellers er i god form så går det også nok indtil sommer hvor man kan lede efter en igen

          Jeg synes vores fokus bør være andre steder end 9'eren. Med Gigovic væk og Tverskov det samme til sommer, mener jeg helt bestemt en CM med kvalitet bør være 1. prioritet. Dernæst mener jeg en CB på ca. samme niveau som Bjørn og Mihajlo også skal prioriteres før en angriber.

          Sabbi, Fenger, Kadrii, Charly kan alle dække pladsen på toppen. En skadefri Kadrii i spil humør er stadig en habil angriber i suppen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg


            Jeg synes vores fokus bør være andre steder end 9'eren. Med Gigovic væk og Tverskov det samme til sommer, mener jeg helt bestemt en CM med kvalitet bør være 1. prioritet. Dernæst mener jeg en CB på ca. samme niveau som Bjørn og Mihajlo også skal prioriteres før en angriber.

            Sabbi, Fenger, Kadrii, Charly kan alle dække pladsen på toppen. En skadefri Kadrii i spil humør er stadig en habil angriber i suppen.
            Charly og Sabbi er ikke 9'ere og MF er vel snart vores svar på Dolberg...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Charly og Sabbi er ikke 9'ere og MF er vel snart vores svar på Dolberg...
              Er MF egentligt klar igen eller driller ryggen stadigt ???

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Charly og Sabbi er ikke 9'ere og MF er vel snart vores svar på Dolberg...

                Enig, jeg mener helt klart også vi mangler en spidsangriber. Det er den position, hvor vores hold har det største udviklingspotentiale. Kan være vi har noget på vej fra akademiet , men det næste halve til hele år ser vi tynde ud hvis der ikke kom noget ind.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                  Jeg tror din kammerat morer sig gevaldigt, hvad enten han rigtig eller en usynlig ven.
                  Ah ha. Er det samtlige der tror jeg lyver eller hvordan? Jeg kan sagtens undlade flere kommentarer herinde i forhold til det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                    Ah ha. Er det samtlige der tror jeg lyver eller hvordan? Jeg kan sagtens undlade flere kommentarer herinde i forhold til det.
                    Jeg tror sku på du du skriver er rigtigt…

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                      Ah ha. Er det samtlige der tror jeg lyver eller hvordan? Jeg kan sagtens undlade flere kommentarer herinde i forhold til det.
                      Det er jo altid en fin balance med dem der kommer med rygter. Du har 156 indlæg så umiddelbart ikke en vi “kender”. Mig bekendt er der ingen af dine rygter der er kommet hjem men heller ikke nogle fantastiske der er faldet igennem og det med at stole på-/ eller tror lyver kommer jo ned til hvad man har vist, så kun fremtiden kan vise det.
                      Tillid skal fortjenes, så i bund og grund kommer det jo an på hvor meget af det du kommer med kommer til at ske. Der er jo altid et vist forbehold da forummet tidligere har oplevet trolls herinde der faldt helt igennem, brugte kontrafaktisk argumentation, flere profiler for at validere osv. men jeg tror ikke at du får meget medvind af at “true” med at undlade flere kommentarer herinde - det sætter en fornærmethed op herinde som ikke er velset.
                      Jeg taler på egne veje.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                        Er MF egentligt klar igen eller driller ryggen stadigt ???
                        Jeg tror ikke han træner desværre. Men skal nok give en update på dette snart

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg tror ikke han træner desværre. Men skal nok give en update på dette snart
                          Ok....trist nyt- men det må betyde at vi er lidt tynde oppe i front pt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Det er jo altid en fin balance med dem der kommer med rygter. Du har 156 indlæg så umiddelbart ikke en vi “kender”. Mig bekendt er der ingen af dine rygter der er kommet hjem men heller ikke nogle fantastiske der er faldet igennem og det med at stole på-/ eller tror lyver kommer jo ned til hvad man har vist, så kun fremtiden kan vise det.
                            Tillid skal fortjenes, så i bund og grund kommer det jo an på hvor meget af det du kommer med kommer til at ske. Der er jo altid et vist forbehold da forummet tidligere har oplevet trolls herinde der faldt helt igennem, brugte kontrafaktisk argumentation, flere profiler for at validere osv. men jeg tror ikke at du får meget medvind af at “true” med at undlade flere kommentarer herinde - det sætter en fornærmethed op herinde som ikke er velset.
                            Jeg taler på egne veje.
                            Det du omtaler som trussel er mere ment som det jeg ikke ville være til irritation for andre så vil jeg bare deltage på “subjektivt” plan og forholde mig til andre og fortsat deltage i debat omkring kampene spillere, personale etc.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
                              Ah ha. Er det samtlige der tror jeg lyver eller hvordan? Jeg kan sagtens undlade flere kommentarer herinde i forhold til det.
                              Der vil altid være nogen der tvivler på en hvis man ikke rammer plet med noget. Det må man lære at leve med.. Være lidt tykhudet
                              Som jeg skrev tidligere skal man passe på med at være den der går i skoven for at skyde med spredhagl mod træerne. Så kan man ikke undgå at ramme noget på et tidspunkt, men efterlader tvivl om man egentligt kan finde ud at skyde.

                              Tror man skal være lidt mere konkret(som du også har været i nogle posts) og opbygge noget kredit på dette område, før man kan tillade sig at være lidt fornærmet over at noget stiller tvivl om ens troværdighed.

                              Der har været så meget rap og øf igennem tiderne at mange af de gamle brugere naturligt er lidt forbeholden af natur

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                                Ok....trist nyt- men det må betyde at vi er lidt tynde oppe i front pt
                                Bestemt. Meget. Risiko fyldt ihverfald.

                                Det kan jo også være at Kadrii og Sabbi får et glimrende forår og er rigeligt til at dække pladsen. Det ved man desværre først bagefter
                                Last edited by fmprOB; 20-01-2023, 08:30.

                                Comment

                                Working...
                                X