Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

    Han har kontrakt med RB Salzburg til sommeren 25, så tænker jeg kun det bliver leje, med mindre de iikke gider leje ham ud mere. Han har været lejet ud konstant siden de skrev med ham.
    Nej det kan det sagtens være leje men jeg mener det bare først kan blive fra sommeren

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
      Nej det kan det sagtens være leje men jeg mener det bare først kan blive fra sommeren
      Medmindre han bliver taget retur og sendt på leje heroppe i stedet, hvis det kører dårligt i Zulte

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Medmindre han bliver taget retur og sendt på leje heroppe i stedet, hvis det kører dårligt i Zulte
        Han skal vel lejes direkte af os og ikke tilbage, da han saa vil have reprasenteret tre klubber i samme saeson eller har jeg misforstaaet reglerne

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Han skal vel lejes direkte af os og ikke tilbage, da han saa vil have reprasenteret tre klubber i samme saeson eller har jeg misforstaaet reglerne
          Det, der tæller, er hvorvidt han har været registreret som en del af spillertruppen, så det burde ikke have en betydning.

          Comment


            Spilleren jeg nævnte forleden, som havde tilbud om at komme til OB, er rimelig sikkert ikke længere aktuel. Kender ikke grunden men gætter på en bedre/større klub har budt ind eller OB har fået en anden løsning på plads. Ved godt det er lidt anti-news, men det kan måske forklare grunden til at der er så relativt stille omkring transfers ind, at man har arbejdet på løsninger som ender ud i ingenting.

            Kan afsløre navnet når jeg lige får den endeligt bekræftet. Tror måske godt nogen af jer har regnet den ud. Det er ikke Nicolai Jørgensen eller Poulsen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
              Spilleren jeg nævnte forleden, som havde tilbud om at komme til OB, er rimelig sikkert ikke længere aktuel. Kender ikke grunden men gætter på en bedre/større klub har budt ind eller OB har fået en anden løsning på plads. Ved godt det er lidt anti-news, men det kan måske forklare grunden til at der er så relativt stille omkring transfers ind, at man har arbejdet på løsninger som ender ud i ingenting.

              Kan afsløre navnet når jeg lige får den endeligt bekræftet. Tror måske godt nogen af jer har regnet den ud. Det er ikke Nicolai Jørgensen eller Poulsen.
              gætter på Lasse Vigen.
              Hører du andet på vandrørene som kunne interresere os?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                Spilleren jeg nævnte forleden, som havde tilbud om at komme til OB, er rimelig sikkert ikke længere aktuel. Kender ikke grunden men gætter på en bedre/større klub har budt ind eller OB har fået en anden løsning på plads. Ved godt det er lidt anti-news, men det kan måske forklare grunden til at der er så relativt stille omkring transfers ind, at man har arbejdet på løsninger som ender ud i ingenting.

                Kan afsløre navnet når jeg lige får den endeligt bekræftet. Tror måske godt nogen af jer har regnet den ud. Det er ikke Nicolai Jørgensen eller Poulsen.
                Det er ihvertfald glædeligt at det ikke er en af de to der.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                  Spilleren jeg nævnte forleden, som havde tilbud om at komme til OB, er rimelig sikkert ikke længere aktuel. Kender ikke grunden men gætter på en bedre/større klub har budt ind eller OB har fået en anden løsning på plads. Ved godt det er lidt anti-news, men det kan måske forklare grunden til at der er så relativt stille omkring transfers ind, at man har arbejdet på løsninger som ender ud i ingenting.

                  Kan afsløre navnet når jeg lige får den endeligt bekræftet. Tror måske godt nogen af jer har regnet den ud. Det er ikke Nicolai Jørgensen eller Poulsen.
                  Skrev du en fysisk stærk spiller? Så gætter jeg på Josip Radosevic i Brøndby. Virker måske urealistisk når han er fast mand. Men det er mit indryk, at det er på et mindre og mindre sikkert mandat. Og så kunne jeg forestille mig han ikke er drømmespilleren for Jesper Sørensen bedømt ud fra spillestil han tidligere har praktiseret. Han er 28 og Brøndby har en længere kontrakt med ham som jeg godt kunne forestille mig de egentlig gerne vil ud af.

                  Men han er fast mand og bør stadig have tilbud fra mere attraktive klubber hvis det er tilfældet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                    Skrev du en fysisk stærk spiller? Så gætter jeg på Josip Radosevic i Brøndby. Virker måske urealistisk når han er fast mand. Men det er mit indryk, at det er på et mindre og mindre sikkert mandat. Og så kunne jeg forestille mig han ikke er drømmespilleren for Jesper Sørensen bedømt ud fra spillestil han tidligere har praktiseret. Han er 28 og Brøndby har en længere kontrakt med ham som jeg godt kunne forestille mig de egentlig gerne vil ud af.

                    Men han er fast mand og bør stadig have tilbud fra mere attraktive klubber hvis det er tilfældet.
                    Troede ellers, at de ikke ser den store fremtid i ham... er han ikke overhalet af Wass på midtbanen ?
                    Last edited by Online; 19-01-2023, 15:57.

                    Comment


                      21-årige Musa Juwara skal i foråret tørne ud for OB.

                      Den italienske transferjournalist Gianluca Di Marzio skriver i hvert fald, at fynboerne er nået til enighed med Bologna om at leje den gambiske offensivspiller.

                      Comment


                        Så er Musa lejet resten af året - er bekræftet af OB på hjemmeside

                        Comment


                          Fra ob.dk

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-lej...-i-bologna-fc/

                          Comment


                            Velkommen, men hvad er en "en eksklusive købsoption"

                            Edit: Okay, nu fattede jeg ordvalget

                            Vi er den eneste klub, som kan købe ham i 2023 (ingen andre kan byde ind i sommervinduet, hvis han brænder banen af i foråret)
                            Last edited by Online; 19-01-2023, 16:09.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                              Så er Musa lejet resten af året - er bekræftet af OB på hjemmeside
                              Dejligt, at det endeligt kan bekræftes og vi ser frem til vores nye raket og ønsker ham “hjertelig velkommen”

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Velkommen, men hvad er en "en eksklusive købsoption"
                                Mit gæt er at vi har forkøbsret, såfremt Bologna skulle modtage bud på ham andetsteds fra.

                                Comment

                                Working...
                                X