Oprindeligt indsendt af Oblisk
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue Januar 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Medmindre han bliver taget retur og sendt på leje heroppe i stedet, hvis det kører dårligt i Zulte
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Han skal vel lejes direkte af os og ikke tilbage, da han saa vil have reprasenteret tre klubber i samme saeson eller har jeg misforstaaet reglerne
Comment
-
Spilleren jeg nævnte forleden, som havde tilbud om at komme til OB, er rimelig sikkert ikke længere aktuel. Kender ikke grunden men gætter på en bedre/større klub har budt ind eller OB har fået en anden løsning på plads. Ved godt det er lidt anti-news, men det kan måske forklare grunden til at der er så relativt stille omkring transfers ind, at man har arbejdet på løsninger som ender ud i ingenting.
Kan afsløre navnet når jeg lige får den endeligt bekræftet. Tror måske godt nogen af jer har regnet den ud. Det er ikke Nicolai Jørgensen eller Poulsen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægSpilleren jeg nævnte forleden, som havde tilbud om at komme til OB, er rimelig sikkert ikke længere aktuel. Kender ikke grunden men gætter på en bedre/større klub har budt ind eller OB har fået en anden løsning på plads. Ved godt det er lidt anti-news, men det kan måske forklare grunden til at der er så relativt stille omkring transfers ind, at man har arbejdet på løsninger som ender ud i ingenting.
Kan afsløre navnet når jeg lige får den endeligt bekræftet. Tror måske godt nogen af jer har regnet den ud. Det er ikke Nicolai Jørgensen eller Poulsen.
Hører du andet på vandrørene som kunne interresere os?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægSpilleren jeg nævnte forleden, som havde tilbud om at komme til OB, er rimelig sikkert ikke længere aktuel. Kender ikke grunden men gætter på en bedre/større klub har budt ind eller OB har fået en anden løsning på plads. Ved godt det er lidt anti-news, men det kan måske forklare grunden til at der er så relativt stille omkring transfers ind, at man har arbejdet på løsninger som ender ud i ingenting.
- Likes 1
Comment
-
Men han er fast mand og bør stadig have tilbud fra mere attraktive klubber hvis det er tilfældet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Skrev du en fysisk stærk spiller? Så gætter jeg på Josip Radosevic i Brøndby. Virker måske urealistisk når han er fast mand. Men det er mit indryk, at det er på et mindre og mindre sikkert mandat. Og så kunne jeg forestille mig han ikke er drømmespilleren for Jesper Sørensen bedømt ud fra spillestil han tidligere har praktiseret. Han er 28 og Brøndby har en længere kontrakt med ham som jeg godt kunne forestille mig de egentlig gerne vil ud af.
Men han er fast mand og bør stadig have tilbud fra mere attraktive klubber hvis det er tilfældet.Last edited by Online; 19-01-2023, 15:57.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægVelkommen, men hvad er en "en eksklusive købsoption"
Comment
Comment