Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg synes egentlig ham koreaneren virker spændene nok, også fordi vi ikke decideret har brug for en plug and play spiller til kanterne eller 10'eren.

    Apropos så er Vito Mistrati jo også på vej væk, ham er jeg ret begejstret for. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...shoey-mistrati

    Okosun kunne jeg godt se skifte til 1 division / bunden af superligaen. Aron til Agf, jeg vil gerne bytte med Mads Emil Madsen hvis det er.

    Comment


      Hvis vi leder efter en 10'er, hvor stiller det så Frøkjær ? Er man ved at miste troen på ham ? (det har jeg i hvert fald, da han ikke kan blive ved med at være et "talent").

      Comment


        ... og så kender Seung-Woo Lee til at score mod FCM ​​

        https://www.youtube.com/watch?v=1iM0YBSPusU
        Last edited by Online; 18-01-2023, 13:21.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Hvis vi leder efter en 10'er, hvor stiller det så Frøkjær ? Er man ved at miste troen på ham ? (det har jeg i hvert fald, da han ikke kan blive ved med at være et "talent").
          Er det ikke mest for at have to 10'er? Jeg er mere bekymret for en spiller som Mucolli, han virker slet ikke til rigtigt at have fået chancen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Jeg er ikke så imponeret over ham Seung-woo Lees CV, må jeg indrømme. Faldt igennem i Verona, hvor han blev cuttet efter oprykningen. Faldt igennem i Sint-Truiden hvor han spillede færre end 20 kampe på to et halvt år, blev udlejet til Portimonese, hvor han ikke kunne komme på holdet, og endte med at blive fritstillet midt i november '21.

            Han har reelt "kun" leveret på Barcas U-hold i La Masias trygge rammer, og hjemme i Suwon, hvor han voksede op.

            Det lyder goooodt nok som noget af en lottokupon med lidt tryghedsnarkoman ind over.
            Grundlæggende enig. Det er ikke sådan, at jeg tænker "wow". Hans størrelse/fysik bekymrer mig også lidt. Satser vi stort på ham som løsningen! på vores offensive udfordringer synes jeg det er meget satset og jeg vil have mine tvivl.

            Men jeg synes også det er interessant nok med en spiller med hans kvaliteter (ud fra video). Og så fra Sydkorea med skoling i Barca og flere europæiske lande. Kan sagtens forestille mig, at der kan være flere grunde til, at han ikke slog til i de andre klubber efter ungdomstiden i Barca. Men det er da klart en lottokupon. Under de rigtige forudsætninger kan det også være fint. Svært at sige uden at vide hvad der ellers er på vej ind og ud.
            Last edited by Agbre; 18-01-2023, 13:23.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Er det ikke mest for at have to 10'er? Jeg er mere bekymret for en spiller som Mucolli, han virker slet ikke til rigtigt at have fået chancen.
              Er Tongya ikke også en 10'er type ?

              Enig mht. Mucolli

              Comment


                - BT melder Thranderson og Brann sammen.
                - Sabbi har interesse fra Portugal
                - De har ikke kunne blive klogere på vores sydkoreanske Messi desværre…

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Er Tongya ikke også en 10'er type ?

                  Enig mht. Mucolli
                  altså han kan vel spille på 10'eren, men han har jo for os kun spillet på kanten indtil videre. Jeg ved ikke helt hvad tanken er med ham fremadrettet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                    - BT melder Thranderson og Brann sammen.
                    - Sabbi har interesse fra Portugal
                    - De har ikke kunne blive klogere på vores sydkoreanske Messi desværre…
                    Nu har Sabbi jo også en meget portugisisk spillestil

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Er Tongya ikke også en 10'er type ?

                      Enig mht. Mucolli
                      Måske tidligere. Men det var også et andet niveau og vel primært ungdomsbold.

                      Tongya imponerende mig mest ift. disciplin i returløb. Synes han virkede tung i vendinger og generelt ikke tilpas med bolden. Ikke det store overblik. Måske skal han bare vænne sig til det hele og måske ser han skarpere ud nu. Det kan sagtens være. Men alene ud fra efteråret synes jeg han virkede langt fra at være en god 10'er på superliganiveau. Mucolli synes jeg virkede tættere på og han er næppe god nok.

                      Og så er jeg klart enig i, at man skal have mindst to spillere man tror på til en så afgørende rolle som 10'eren i vores system. Lige nu har vi én hvis vi er flinke. Frø's skadeshistorik alene bør gøre, at klubben bør have sine tvivl ift. ham. Desværre. Håber han er ved at være helt klar.

                      Comment


                        https://twitter.com/NicolaiLisberg/s...83560492384256

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                          - BT melder Thranderson og Brann sammen.
                          - Sabbi har interesse fra Portugal
                          - De har ikke kunne blive klogere på vores sydkoreanske Messi desværre…
                          ... og så sender de lige en sviner til King !

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg er ikke så imponeret over ham Seung-woo Lees CV, må jeg indrømme. Faldt igennem i Verona, hvor han blev cuttet efter oprykningen. Faldt igennem i Sint-Truiden hvor han spillede færre end 20 kampe på to et halvt år, blev udlejet til Portimonese, hvor han ikke kunne komme på holdet, og endte med at blive fritstillet midt i november '21.

                            Han har reelt "kun" leveret på Barcas U-hold i La Masias trygge rammer, og hjemme i Suwon, hvor han voksede op.

                            Det lyder goooodt nok som noget af en lottokupon med lidt tryghedsnarkoman ind over.
                            Nu betyder en uddannelse i La Masia ikke kun talent men også en fremragede skoling. Og Ådalens trygge rammer kan ja være det helt rigtige for ham. ;-)
                            I hensigt af vores position i fødekæden er det ja faktisk vores chance at hente spiller som gik lidt i stå et andet (og større) sted og se om vi kan sætte de i gang og skabe en succeshistorie. Som f.eks. med Tongya.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Er det ikke mest for at have to 10'er? Jeg er mere bekymret for en spiller som Mucolli, han virker slet ikke til rigtigt at have fået chancen.
                              Muscolli var vel mest hentet som backup/afløser for Jebali men har åbenbart ikke kunne konkurrere med Frøkjær om pladsen ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Muscolli var vel mest hentet som backup/afløser for Jebali men har åbenbart ikke kunne konkurrere med Frøkjær om pladsen ..
                                Enig. Jeg synes bare at man må give Agon at han ikke har fået chancen reelt, men det kan jo være fordi at man til træning kan se at niveauet bare ikke er der.

                                Comment

                                Working...
                                X