Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
    Okay, her kommer en ordentlig skefuld.

    Jeg hører i dag at der er et bud på Okosun med leje indtil sommer og derefter købsoption af en unavngiven dansk klub.
    Hører også at gymnastikforeningen er lune på Thrandar som fri transfer.
    Min kilde har ikke hørt noget om et salg af Tverskov.
    Den anden transfer ind i klubben jeg nævnte forleden er der heller intet nyt om fra kilden.
    Undre mig ikke med GF. Mon ikke det kunne være Lyngby eller Vejle der vil hente okuson.
    Bare vi snart henter noget så er jeg glad

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
      Okay, her kommer en ordentlig skefuld.

      Jeg hører i dag at der er et bud på Okosun med leje indtil sommer og derefter købsoption af en unavngiven dansk klub.
      Hører også at gymnastikforeningen er lune på Thrandar som fri transfer.
      Min kilde har ikke hørt noget om et salg af Tverskov.
      Den anden transfer ind i klubben jeg nævnte forleden er der heller intet nyt om fra kilden.
      Synes begge dele giver mening og er helt fint. Kommer ikke til at miste noget for Aron ved et skifte til AGF, når vi har været ret tydelige i, at vi kigger andre veje. Han er en god spiller, der godt kan blive en profil på et midterhold i Superligaen, hvor spillestilen passer ham bedre. Det tror jeg umiddelbart den gør i AGF.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Nu har jeg ikke set ham spille, men synes ud fra beskrivelser, det lyder mere som en kantspiller end en 10'er, så måske vi har set det sidste til Minteh.
        Lee spiller som venstrekant/offensiv midt/angriber, så han kommer ikke rigtig til at konkurrere med Minteh. Så enten kan han være løsningen på 10'eren, eller så bliver Tongya måske rykket derhen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          Undre mig ikke med GF. Mon ikke det kunne være Lyngby eller Vejle der vil hente okuson.
          Bare vi snart henter noget så er jeg glad
          Ser ikke ligefrem Okosun passe ind i Lyngby... Vejle, Horsens og måske endda Randers er bedre bud imo.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg
            BW lader til at sige: Er du en udenlandsk spiller der er scoutet ungt til en sydeuropæisk liga uden at slå igennem? = kom da til OB.

            Jeg kan lide det. International profil uden at blive helt Vejle-skørt.
            Det væsentlige er at de er scoutet til spillestilen. Passer de ind, så er chancerne for at de genfinder bare lidt af deres tidligere så store talent forøget væsentligt og så kan det blive rigtig spændende. Det tyder på at være BW har flair for at opsnuse de her spillere.

            På et tidspunkt skal vi så også regne med det går galt og han køber katten i sækken. Det går så også nok, hvis en enkelt eller to af dem kaster 20-30 millioner i salg og en billet til Europa af sig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg

              Lee spiller som venstrekant/offensiv midt/angriber, så han kommer ikke rigtig til at konkurrere med Minteh. Så enten kan han være løsningen på 10'eren, eller så bliver Tongya måske rykket derhen.
              Giver mening. Tongya var mest 10'er på transfermarkt, dengang vi hentede ham og han mangler også lige den sidste speed på kanten, arbejder til gengæld forbilledligt defensivt og er meget boldfast.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                Efter lidt youtube-research virker han hurtig, driblestærk og med noget af en højreskøjte. Atletisk, men ikke ret høj og tung.
                Jeg har set mine youtube videoer af fodboldtalenter og ved godt det nogen gange stort set er "Fake news", men han ser altså rigtig god ud.

                Comment


                  Jeg er meget spændt på de spillere som sættes i forbindelse med klubben, men endnu er intet præsenteret af indgående handler. Ud er røget Jebali og Gigovic.

                  Så en opsummering af de rygter der pt. florerer er pt.

                  Af indgående handler er det primært disse 3:
                  Lee Seung-Woo som primært spiller kant, 10'er og angriber.

                  Ateef Konate som primært spiller 10'er og kant (??)

                  Otto Rosengreen som gør sig som central midt.

                  Altså umiddelbart fokus på offensive spillere, hvor vi ellers er dækket fornuftigt ind pt.
                  Det kan dog være rettidig omhu, hvis Minteh er på vej videre (nu eller til sommer) og man vælger at udleje Charly og/eller Muccoli.
                  Jeg synes dog der mangler en CB og CM yderligere - specielt hvis Okosun sendes afsted og Thrandarson og muligvis også Tverskov er væk senest til sommer.
                  Det efterlader et kæmpe hul på den centrale midtbane som man allerede nu bør have stor fokus på.


                  Af udgående handler har der været mest snak om følgende:
                  Okosun som Loneranger sender til en anden superligaklub på leje med option på køb - lyder meget plausibelt i mine øre, da han ikke passer ind i den stil som Alm og Bjørn bevæger os hen i mod.

                  Tverskov er rygtet til Belgien, men forhåbentligt sker dette først til sommer, hvis ikke en forlængelse kan aftales.

                  Thrandarson er på blokken i AGF iflg. Loneranger, dog først fra sommer på en fri transfer.

                  Minteh er et varmt navn i Udinese/Italien, men det virker til at Bjørn vil tage sig meget godt betalt før det kan komme på tale.
                  Personligt tror jeg på en forlængelse og et salg til sommer såfremt hans udvikling fortsætter.

                  Der er givetvis andre rygter som har floreret, såsom Frederik Winther, men ovennævnte er vel de mest aktuelle som er har været oppe og vende for nyligt.
                  Muligt jeg glemmer nogen.

                  Summen af dette efterlader os som nævnt med en meget tynd midtbane. Der BØR simpelthen være noget i støbeskeen på den plads - også udover Otto Rosengreen.

                  Faktum er dog at de sidste 13 dage af transfervinduet bliver intense og travle for Bjørn.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                    Jeg er meget spændt på de spillere som sættes i forbindelse med klubben, men endnu er intet præsenteret af indgående handler. Ud er røget Jebali og Gigovic.

                    Så en opsummering af de rygter der pt. florerer er pt.

                    Af indgående handler er det primært disse 3:
                    Lee Seung-Woo som primært spiller kant, 10'er og angriber.

                    Ateef Konate som primært spiller 10'er og kant (??)

                    Otto Rosengreen som gør sig som central midt.

                    Altså umiddelbart fokus på offensive spillere, hvor vi ellers er dækket fornuftigt ind pt.
                    Det kan dog være rettidig omhu, hvis Minteh er på vej videre (nu eller til sommer) og man vælger at udleje Charly og/eller Muccoli.
                    Jeg synes dog der mangler en CB og CM yderligere - specielt hvis Okosun sendes afsted og Thrandarson og muligvis også Tverskov er væk senest til sommer.
                    Det efterlader et kæmpe hul på den centrale midtbane som man allerede nu bør have stor fokus på.


                    Af udgående handler har der været mest snak om følgende:
                    Okosun som Loneranger sender til en anden superligaklub på leje med option på køb - lyder meget plausibelt i mine øre, da han ikke passer ind i den stil som Alm og Bjørn bevæger os hen i mod.

                    Tverskov er rygtet til Belgien, men forhåbentligt sker dette først til sommer, hvis ikke en forlængelse kan aftales.

                    Thrandarson er på blokken i AGF iflg. Loneranger, dog først fra sommer på en fri transfer.

                    Minteh er et varmt navn i Udinese/Italien, men det virker til at Bjørn vil tage sig meget godt betalt før det kan komme på tale.
                    Personligt tror jeg på en forlængelse og et salg til sommer såfremt hans udvikling fortsætter.

                    Der er givetvis andre rygter som har floreret, såsom Frederik Winther, men ovennævnte er vel de mest aktuelle som er har været oppe og vende for nyligt.
                    Muligt jeg glemmer nogen.

                    Summen af dette efterlader os som nævnt med en meget tynd midtbane. Der BØR simpelthen være noget i støbeskeen på den plads - også udover Otto Rosengreen.

                    Faktum er dog at de sidste 13 dage af transfervinduet bliver intense og travle for Bjørn.
                    Otto Rosengren har vel aldrig været et rygte, men blot nævnt i Tipsbladet som en spiller, vi burde kigge på?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg

                      Otto Rosengren har vel aldrig været et rygte, men blot nævnt i Tipsbladet som en spiller, vi burde kigge på?
                      Lige min tanke + en der er nævnt ofte herinde. Jeg vil heller ikke beskrive det som et rygte.

                      Comment


                        Jeg er ikke så imponeret over ham Seung-woo Lees CV, må jeg indrømme. Faldt igennem i Verona, hvor han blev cuttet efter oprykningen. Faldt igennem i Sint-Truiden hvor han spillede færre end 20 kampe på to et halvt år, blev udlejet til Portimonese, hvor han ikke kunne komme på holdet, og endte med at blive fritstillet midt i november '21.

                        Han har reelt "kun" leveret på Barcas U-hold i La Masias trygge rammer, og hjemme i Suwon, hvor han voksede op.

                        Det lyder goooodt nok som noget af en lottokupon med lidt tryghedsnarkoman ind over.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Tænker også at han er lidt lotto kupon.

                          Tryghedsnarkoman ved jeg ikke om man kan kalde en spiller der flyttede kontinent som 13 årig.
                          Og skiftede imellem flere lande som ung.

                          Ser det som et stort plus at han har prøvet flere lande og kulturere

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                            Jeg er meget spændt på de spillere som sættes i forbindelse med klubben, men endnu er intet præsenteret af indgående handler. Ud er røget Jebali og Gigovic.

                            Så en opsummering af de rygter der pt. florerer er pt.

                            Af indgående handler er det primært disse 3:
                            Lee Seung-Woo som primært spiller kant, 10'er og angriber.

                            Ateef Konate som primært spiller 10'er og kant (??)

                            Otto Rosengreen som gør sig som central midt.

                            Altså umiddelbart fokus på offensive spillere, hvor vi ellers er dækket fornuftigt ind pt.
                            Det kan dog være rettidig omhu, hvis Minteh er på vej videre (nu eller til sommer) og man vælger at udleje Charly og/eller Muccoli.
                            Jeg synes dog der mangler en CB og CM yderligere - specielt hvis Okosun sendes afsted og Thrandarson og muligvis også Tverskov er væk senest til sommer.
                            Det efterlader et kæmpe hul på den centrale midtbane som man allerede nu bør have stor fokus på.


                            Af udgående handler har der været mest snak om følgende:
                            Okosun som Loneranger sender til en anden superligaklub på leje med option på køb - lyder meget plausibelt i mine øre, da han ikke passer ind i den stil som Alm og Bjørn bevæger os hen i mod.

                            Tverskov er rygtet til Belgien, men forhåbentligt sker dette først til sommer, hvis ikke en forlængelse kan aftales.

                            Thrandarson er på blokken i AGF iflg. Loneranger, dog først fra sommer på en fri transfer.

                            Minteh er et varmt navn i Udinese/Italien, men det virker til at Bjørn vil tage sig meget godt betalt før det kan komme på tale.
                            Personligt tror jeg på en forlængelse og et salg til sommer såfremt hans udvikling fortsætter.

                            Der er givetvis andre rygter som har floreret, såsom Frederik Winther, men ovennævnte er vel de mest aktuelle som er har været oppe og vende for nyligt.
                            Muligt jeg glemmer nogen.

                            Summen af dette efterlader os som nævnt med en meget tynd midtbane. Der BØR simpelthen være noget i støbeskeen på den plads - også udover Otto Rosengreen.

                            Faktum er dog at de sidste 13 dage af transfervinduet bliver intense og travle for Bjørn.
                            Du mangler Kazper Karlsson

                            Avis: OB jagter svensk stjerneskud | Tipsbladet.dk

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg er ikke så imponeret over ham Seung-woo Lees CV, må jeg indrømme. Faldt igennem i Verona, hvor han blev cuttet efter oprykningen. Faldt igennem i Sint-Truiden hvor han spillede færre end 20 kampe på to et halvt år, blev udlejet til Portimonese, hvor han ikke kunne komme på holdet, og endte med at blive fritstillet midt i november '21.

                              Han har reelt "kun" leveret på Barcas U-hold i La Masias trygge rammer, og hjemme i Suwon, hvor han voksede op.

                              Det lyder goooodt nok som noget af en lottokupon med lidt tryghedsnarkoman ind over.
                              Han blev jo sat noget tilbage, da han ikke måtte spille i en del år i Barcalona.

                              Comment


                                https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...hoey-mistrati/

                                Han er ikke rygtet til os. Men jeg er ret vild med Vito som spiller. Mener han ville passe perfekt ind som 10'er hos os. Han er ganske vist 30 år, men har også en spillestil som gør, at jeg godt kunne se ham holde niveau i 3-4 år endnu.

                                Selvom det nok ikke er realistisk (både fordi han angiveligt vil fortsætte i udlandet og fordi mere attraktive danske klubber nok også er interesseret) er han er spiller man, i mine øjne, bør forhøre sig hos.

                                Comment

                                Working...
                                X